¦Tim¦
|
jeetje wat een zieke plank
|
|
|
pimpoldi
|
damnnnn dit is egt heel erg mooi!!!
|
|
|
LOEN
|
Vinden we het wat?????? Ik zeg Geniaal!
|
|
|
drifter
|
Ziet er super uit OZ. Een echte ''must have'' bij julllie op de spot, heb ik wel gezien vandeweek
|
|
|
krullebol
|
Zo hee ziek! Super mooi! trouwens heeft je dochtertje (neem ik aan) speciaal kleren voor deze fotoshoot aangedaan? Past goed bij de kleuren van het board
|
|
|
Morres
|
specs ?
|
|
|
Geronimo79
|
DAMN..... wat een gaaf boardje zeg... profi..
|
|
|
Dirkie
|
Ziet er echt helemaal goed uit! Heb je misschien wat specs, maten, gewicht? Erg benieuwd hoe ie vaart!
|
|
|
Joosdo
|
Dat heb papah ff fraai gefixed! Super Oz, maar waarom het lamineren uitbesteed? Laters
|
|
|
oz
|
Mannuh, bedankt voor de positieve reakties! Het board is 167cm bij 45 cm. Het lamineren heb ik laten doen door Achim Bolten (Chica Creek red.) Verder heeft Achim na het mijn ruwe shapewerk de final touch aan het board geshaped.. dus eerlijk is eerlijk, het is niet helemaal mijn werk. Je kan ze ook bij hem bestellen!
Ltrs OZ.
|
|
|
Rooky
|
wowwww dat is een een heeel strak boardje!! de paint is ook niet misselijk hoor, ik ga je gewoon feliciteren met de geboorte van je nieuwe board gefeliciteerd
|
|
|
|
Mees..
|
Holy damn. nice werk. wat kost het om ze bij Achim te bestellen.?
|
|
|
WIMPIII
|
Ik vind de paint echt super. Ik durf die van mij nu niet meer te posten Niet onbelangrijk, Hoe vaart ie??
|
|
|
Geronimo79
|
geef die gozert ff kans op wind wimpIII..... POSTEN DAT DING VAN JOU.. lijkt me ook gaaf
|
|
|
oz
|
Mannuh, voor de informatie betreffende de Chica Creek boards van Achim Bolten moet je hem contacten via de mail. bolten.a@zandput.nlZE zien er echt super uit, dus bestellen maar....!! OZinski.
|
|
|
JorisF16
Gast
|
He dikke,
Das weer een mooi stukkie werk! Nog 5 weken en dan kom ik weer loeien. Hier is t niks, geen water en tussen de 40 en 50 graden!!
ps er is nog geen ijzer van mn kist af gevallen, niks niks niks.
Maasssoooollllll
|
|
|
WaZuP
|
ziet er echt super uit.
ben bienieuwd hoe die vaart want in surfboards ligt alles nog veel nauwer kwa rocker outline etc om een fijn board te hebben dan een ubere simpele tt:)
|
|
|