Langbeest
|
je moet er ook niet in pissen maat
|
|
|
|
mike
|
je moet er ook niet in pissen maat na 4 dagen achter in de auto, kan je vertellen ruikt niet lekker
|
|
|
crahsdummie
Gast
|
onder de douche met lauw/warm water en shampoo.
hoor me moeder nooit klagen als me pak in de badkamer hangt:p
|
|
|
Geen
|
dude, je moet ff naar de surfshop, daar kan je een flesje met schoonmaakspul halen, moet jeje pak in lauw water doen voor een kwartiertje ofso, gewoon in bad. suc6
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Wasmachine en neopreen lijkt me niet een lekkere combi maar goed ik heb er geen ervaring mee omdat ik het niet durf
|
|
|
Geen
|
Wasmachine en neopreen lijkt me niet een lekkere combi maar goed ik heb er geen ervaring mee omdat ik het niet durf ik zou het idd ook niet proberen:P
|
|
|
a3ian
|
pisoff halen bij de surfshop
|
|
|
Vinni
|
Was hem gewoon niet.. Net zo makkelijk. In de winter stop ik hem wel in de droger, gaat hij ook niet kapot van dus een wasmachine overleeft hij ook vast wel.
|
|
|
Lukadukido
|
Kan gewoon in wasmachine, geen probleem niet heter dan 30 graden. Waarom denken mensen altijd dat wetsuits niet tegen wasmachine kunnen? wetsuits zijn namelijk en stuk sterker dan kleren (En gemaakt om in het water te gaan!!!!!!!!!!!)
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
de wasmachine heeft mij ook geen problemen opgeleverd, alleen niet te warm uiteraard. Als hij niet echt vies is kun je hem denk ik het beste zelfs koud wassen..
|
|
|
KappuhH
|
Een pak kun je niet zelf schoon maken, onmogelijk. Gelukkig voor je heb ik een methode dat het wel kan, doe het graag voor je. Breng je pak maar even langs, neem contant 149 euro mee en ik maak het voor elkaar.
|
|
|
ijbe
Gast
|
Die van mij komt toevallig net uit de wasmachine. Mijn moeder is daar zo goed in hea . Gewoon een wol-wasje en hij is weer helemaal fris.
|
|
|
NIELZZZZ
|
goooi m ook wel is in de wasmachine en oook in de droger 1 keer verkeerde stand gezet hij kwam er stomend uit maar was niet gekrompen ofzo gelukkig...
|
|
|
Alferink
|
Ik doe hem altijd elke keer uitspoelen met water na het kiten, af en toe neem ik m gezellig onder de douche, beetje insoppen, beetje wrijven, beetje ... en hij is weer mooi soepel, ruikt weer goed, ready to go.
|
|
|
martijn
|
Een pak kun je niet zelf schoon maken, onmogelijk. Gelukkig voor je heb ik een methode dat het wel kan, doe het graag voor je. Breng je pak maar even langs, neem contant 149 euro mee en ik maak het voor elkaar.
hehe, geen reclame hier he
|
|
|
mike
|
Dat bedoel ik heb hem gewoon in de wasmachine gegooid nou perfect hoor lekker fris. mannen bedankt
|
|
|
¦Tim¦
|
tijdens het kiten hoort er een penetrante geur naar boven te komen waardoor je alleen maar wil kiteloopen en airtimen XD
maar ik ga em ook maar is in de wasmachine gooien lijkt me wel lekker ruiken
|
|
|