michiel v geel
|
haha mischien juist omdat als je het niet hebt het aantrekkelijker lijkt?
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik werk net als Idefix in een Justitiële inrichting. Maar doe niks met muziek. Ben dus RIJKSambtenaar, ha ha ha das pas lache
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Wel leuk om te lezen wat iedereen doet Ik ben zelf student communicatie & multimedia design. Hiernaast werk ik eigenlijk vooral aan Kitehigh (voor school / vrijwillig). En ook doe ik regelmatig freelance werk (video producties / websites).
|
|
|
To
|
|
|
|
|
snip
|
Ben ook student aan de Haagse Hogeschool SBRM. (offtopic @t andy: bevalt die opleiding een beetje? wil hem namelijk ook gaan doen)
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
@Snip, in het begin vond ik het een hele leuke opleiding. Maar sinds Avans met de opleiding ging bemoeien, is het een stuk minder geworden. Nadeel (kan ook een voordeel zijn) is dat je van alles wat leert, maar eigenlijk ga je niet diep op de onderwerpen in.
|
|
|
heelside_harold
|
Ik ben opleiding glasinstrumentmaker aan het doen en momenteel ben ik postbode.
|
|
|
KappuhH
|
Student Technische bedrijfskunde @ RuG en verdien geld in de kipverwerking en een beetje freelance websitebouwen. En maak het weer op met kitesurfen...
|
|
|
dimitri
Gast
|
verdien geld in de kipverwerking Geen kip nuggets voor jou dus.
|
|
|
Kevin
|
Student Commercielë economie Bijbaantje verkoop/chauffeur voor accu handel In mijn vrijetijd website's bouwen en videotjes inelkaar knallen en beetje kloten op de pc
|
|
|
robin..
|
Accountmanager
|
|
|
Rooky
|
Ik werk net als Idefix in een Justitiële inrichting. Maar doe niks met muziek. Ben dus RIJKSambtenaar, ha ha ha das pas lache heb geleerd voor bouwkundig tekenaar en werk nu bij RWS zeeland dussss RIJKSambtenaar... als je een gele navara op brouwersdam ziet stil staan ben ik het waarschijnlijk omdat ik me zit te verbijten aan jullie die kiten en ik die aan het werk ben... net als gisteren
|
|
|
-Mark-
|
Timmertje. Ben bezig met asistent uitvoerder
|
|
|
Tom Kite
|
Procesoperator, volcontinu ploegendienst, dus doordeweeks in de middag kiten
|
|
|
junil
|
Fysiotherapeut, manueel therapeut i.o...........
net zelf enkeltje naar de mallemoer gegaan in november, net gear gekocht, kan niet wachten om eindelijk te beginnennnnnnnnnnnnnnnn!
junil
|
|
|
dimitri
Gast
|
Procesoperator
Waar als ik vragen mag??
|
|
|