dimitri
Gast
|
Mark Succes, we staan achter je!!!
|
|
|
mike
|
Mark Succes, we staan achter je!!!
we staan zeker achter je hou vol
|
|
|
|
-Mark-
|
tot nu toe gaat alles nog geod was gister op een verjaardag waar ook veel gerookt werd maar heb er tot nu toe nog weinig moeite mee.,
|
|
|
|
Idefixe
|
Ik heb in m'n leventje al zo verschrikkelijk veel pogingen gedaan om te stoppen maar iedere keer weer was er die verleidelijke sigaret. Momenten met veel geluk, plezier en of verdriet zijn de grootste valkuilen. Na een dikke 30 jaar stevig gerookt te hebben nu al weer een behoorlijke tijd er vanaf. Ik moet zeggen het bevalt me prima! Niet meer roken is voor een roker een hele prestatie ( mensen die nooit gerookt hebben hebben geen idee wat het is om te stoppen.) Stiekum best wel een beetje trots. En iedere dag dat je niet rookt wordt jouw prestatie "groter" en wordt het beetje bij beetje ook makkelijker........ In een overmoedige bui zo'n 8 weken geleden ook maar ff m'n biertje de deur uit gedaan . De kilo's vliegen eraf en binnenkort dus andere maten vliegers aanschaffen hou vol!
|
|
|
michiel v geel
|
ow en ik hoorde dat jij op mirns altijd herkenbaar was aan de halve liters bier die naar binnen werden gewerkt.
nieuw herkenningspunt zoeken
|
|
|
|
mike
|
a zo ken ik ook een paar mensen, maar dat moet je maar net kunnen als ik zo sterk zou kunnen zijn, ben ik een voorstander. Maar bij mij werkt dat helaas niet, dus blijven we op het moment nog steeds gestopt
|
|
|
michiel v geel
|
vorrige week peukje, was hem na 2 hijsjes al weer zat
zit nu wel af en toe aan de waterpijp als we met vrienden in de stad zitten maar ook dat is minder interessant als vroeger
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
@ Giel: Kap nou maar gewoon met die zooi, word je niet wijzer van.
@Haringharry: Knap dat je het op deze manier volhoudt, maar dan moet je niet zeggen dat je in 1988 bent gestopt met roken. Je rookt nog steeds namelijk...
|
|
|
|
@LaurenS
|
Gelukkig zitten we as weekend op texel met de kite High ploeg en dan wordt er weer lekker gerookt het zogenaamde apres (SK)Kiten Als je maar niet in huis gaat zitten paffen met die stinkstokkies van je... .Je gaat maar lekker buiten staan met die zwager van je .Zoniet sla ik je gewoon op je oor "Echte" ex rokers zijn de ergste antirokers
|
|
|
|
|
|
michiel v geel
|
ONREIN!!!!!! WEG UIT DIT TOPIC!!
nee als jij het op die manier kan (kan ik me wat bij voorstellen) is het alleen maar goed maar chronisch roken is veel erger
|
|
|
Jeromez
|
ONREIN, LMAO! Gij heeft gezondigd en zult moeten biechten en vergiffenis vragen.
|
|
|
Micky
|
Het waren idd onreine peuken van Richard en Theo... maar ze waren zo vriendelijk om "het" buiten te doen... Geen seconde last gehad om te gaan roken als ik hun zag roken. Wel nadat we vrijdag van 10.15 tot 15.30 hebben lopen raggen bij paal 17. Toen we gingen omkleden had ik zo veellllll zin in een peuk.... Ach, het moment duurt maar 2/3 minuten en daarna is het weer weg... Hang in there.....
|
|
|
Idefixe
|
Netjes Micky
|
|
|
Jeromez
|
Het waren idd onreine peuken van Richard en Theo... maar ze waren zo vriendelijk om "het" buiten te doen... Geen seconde last gehad om te gaan roken als ik hun zag roken. Wel nadat we vrijdag van 10.15 tot 15.30 hebben lopen raggen bij paal 17. Toen we gingen omkleden had ik zo veellllll zin in een peuk.... Ach, het moment duurt maar 2/3 minuten en daarna is het weer weg... Hang in there..... Hang in there buddy
|
|
|
|
|
onzin
|
durf niks meer te zeggen
|
|
|