.
|
WIND: NOORDWEST, IN HET ZUIDEN EERST NOG 5-10 KN, ELDERS 10-15 KN GELEIDELIJK 5 KN TOENEMEND, UITSCHIETERS 25-30 KN. LANGS DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 17-22 KN, IN HET NOORDOOSTEN ENKELE KN MEER EN UITSCHIETERS TOT MAXIMAAL 35 KN.
lekker die windstoten is dus flink uit je doppen kijken.
was het maar zo,... ben er helemaal klaar voor,... maar zie weinig tot dusver
|
|
|
timmuh
|
ben benieuwd, ik gok op weer een teleurstellend weekend ik blijf afwachtten
|
|
|
pim89
|
Misschien om een uurtje of 5 maar zie het nu nog niet gebeuren
|
|
|
|
onzin
|
ik heb lekker kunnen knallen vandaag
|
|
|
gijsv2
|
Net terug van Schellinkhout, was top!
Erg rustig goede wind, werd wel steeds vlageriger
|
|
|
onderaqua
|
Was schellinkhout niet te veel NWest ? Daaro (pimploser_kitesmiley)m was hij vlagerig denk ik.
|
|
|
c0g
Geen avatar
|
Nou bij Castricum was 't net aan. Wel kunnen varen maar niks geen spektakel
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ijmuiden was redelijk.. een beetje cruisen ...en af en toe een beetje springen... Voor morgen ziet het er heftiger uit.. maar dan moet ik werken. :'(
|
|
|
360
|
Raar windje vandaag. ik heb een beetje de wind mee zitten checken op schiphol werd 16 tot 18 knotsen gerapporteerd. Maar op ijmuiden komt de wind niet echt boven de 8 m/s ik was op visite in waterland en daar waaide het behoorlijk. dus ik dacht dat het aan de kust wel zou knallen. maar 8 m/s vind ik niet echt veeel... Raar hopelijk morgen gewoon ragguh
|
|
|
Stanley
|
Heb wel zowaar na 5 maanden weer op het water gestaan. Konden wel varen was wel vlagerig maar die hoge uitschieters niks van kunnen merken. Was eerder te weing dan te veel.
Al met al met het zonnetje er bij toch heerlijk gevaren. En daar gaat het toch om
|
|
|
|
Stanley
|
ach ja na herstel van een hersenbloeding vond ik deze wel toepasselijk Dinges was zooo 2008
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
vanmorgen heerlijk gevaren op andijk was met de 12 te veel dus me 9 maar gepakt was goed en met het zonnetje erbij heerlijke topdag
|
|
|
dagmartijn
|
Vanmiddag gevaren op Vrouwenpolder, was goed te doen. Geen extreem harde wind, maar gewoon lekker cruisen. Wel beetje vlagerig naar mijn mening, maar het zonnetje maakte dat het toch best lekker was. Misschien morgen weer!
|
|
|
Gwensio
|
lkkr gevaren met me 9 in het altijd leuke friesland:D
|
|
|
McBridges
|
Heb wel zowaar na 5 maanden weer op het water gestaan. Konden wel varen was wel vlagerig maar die hoge uitschieters niks van kunnen merken. Was eerder te weing dan te veel. Al met al met het zonnetje er bij toch heerlijk gevaren. En daar gaat het toch om
Welkom "terug" Morgen ook nog plannen?
|
|
|
Stanley
|
@McBridges
morgen wel plannen maar niet voor kiten
Hopelijk blijft de voorspelling voor komende zaterdag overeind dan zeker weer het water op
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Vanmiddag gevaren op Vrouwenpolder, was goed te doen. Geen extreem harde wind, maar gewoon lekker cruisen. Wel beetje vlagerig naar mijn mening, maar het zonnetje maakte dat het toch best lekker was. Misschien morgen weer!
Waar ga je morgen varen? Neeltje?
|
|
|