Gezocht: Parkeerkaartje Vrijdag 18 Juni Vrouwenpolder

r00ki3

Juni 19, 2010, 12:14:42
edit2Rapporteer  
Heerlijk...eindelijk een keer vroeg weg van werk in Duitsland...om 1 uur vertrokken uit dusseldorf en dan eindelijk om 4 uur thuis.

Gelijk de kitespullen gepakt, een paar krentebollen gehaald en natuurlijk ook parkeergeld meegenomen!
Half 5 stond ik dan eindelijk op de veerse dam (vrouwenpolder) om een lekkere kitesessie te beginnen! Snel aangekleed, boardje, kite, pomp...heb ik alles? Jah...kgeloof het wel.

Na een tijdje varen vroeg ik me af of ik nou nog een kaartje had gekocht? naja...was toch al te laat...
En jahoor...om een uur of 8 teruggelopen naar mn auto en vanaf de brug zag ik het papiertje al vrolijk wapperen....K*T een een hoofdletter K! Waren die nutteloze klote ambtenaren weer even op de parkeerplaats wezen spelen! Vuile....... Sad Enfin...een mooie bon...of ik even mijn bijdrage voor het begrotingsgat wilde storten...€51,80 om precies te zijn.

Om een lang verhaal kort te maken...ik kan er nog onderuit komen (tip van een mede-kiter)
Ik heb alleen een kaartje nodig van iemand die op vrijdag een kaartje heeft gekocht dat langer geldig was dan 18.15u...

WIE O WIE HEEFT ER NOG EEN PARKEERKAARTJE VAN VRIJDAG 18 JUNI?? (geldig tot na 18.15) Laat ff wat weten Smiley

Kan ik mn briefje gaan schrijven met de smoes dat mn kaartje van mn dashboard is gevallen Wink
En hoppa...maak ik wellicht nog een kans om die 50 euries ergens anders aan te besteden...
krullebol

Antwoord #1 Juni 19, 2010, 16:37:52
edit2Rapporteer  
Neem aan dat er een bonus is voor degene met een kaartje?
Ik heb er geen trouwens, succes!
Vinni

Antwoord #2 Juni 19, 2010, 20:13:04
edit2Rapporteer  
Heb er nog wel een, voor 50,- mag je hem hebben, scheelt toch weer 1.80 :-)

Haha nee sorry, is natuurlijk zonde van't geld, kan je dag aardig verpesten! Ik was een tijdje terug 96,- kwijt voor 1 kapot remlichtje, de andere 2 deden het nog wel Angry
Flupke

Antwoord #3 Juni 19, 2010, 22:19:39
edit2Rapporteer  
Papiertje nemen en daarop schrijven "Hierbij fax ik u mijn parkeerbon door + nummerplaat"

Heeft bij mij al geholpen zonder parkeerbon mee te sturen :-)

r00ki3

Antwoord #4 Juni 20, 2010, 23:27:56
edit2Rapporteer  
Idd...bonus voor iemand die er nog een heeft Smiley

Hmm...verklaar je nader met dat faxen...zijn er geen vragen gesteld? Alleen en fax was voldoende?
Kben benieuwd...het valt te proberen natuurlijk!
Flupke

Antwoord #5 Juni 22, 2010, 20:31:23
edit2Rapporteer  
Na mijn fax heb ik er niks meer van gehoord. dus proberen maar :-)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.