Rubon
|
Nou, ik kom net van horst maar de wind neemt keihard af en volgens de voorspellingen gaat het niet meer aantrekken Ik pas voor vanavond
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Het ziet er inderdaad niet bijster goed uit Wie durft het aan om toch even te gaan kijken ? RFAC ?
|
|
|
|
RFAC
|
ik durf niet
|
|
|
darky001
|
blijf maar thuis want het waait voor geen meter de hele middag al niet trouwens. dus bespaar je de moeite !!
|
|
|
Gixxer
|
Check ik zag alleen maar kites op het water liggen toen ik langs kwam over de A28. Good call om niet te gaan.
|
|
|
RFAC
|
had niet anders verwacht wind blijft komende dagen ook pleite
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
1e paar foto's zijn inderdaad eerder in mei, het grootste gedeelte is wel van 14 mei
|
|
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
was vandaag idd knallen, weet niet of je nog gevaren heb, maar ik ging hard en hoog . Alleen jammer dat er pas verderop wind stond, wou eerst nog doorrijden naar mirns, maar had geen zin om nog een uur te rijden
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
Ik was er rond 19uur, en natuurlijk viel de wind toen weer weg Wel een paar rakjes kunnen varen en mn camera kunnen testen Ik zal morgen ofso wel ff een filmpje plaatsen
|
|
|
Gixxer
|
Ik was er tussen 16:30 en 20:30. tot 19:00 was het prachtig en toen was het gedaan met de wind.
|
|
|
RFAC
|
mijn zondagsessie was al super op zee, vanmiddag/avond weer op horst?
|
|
|
-{M!C}{!3L}-
Geen avatar
|
Was van plan om over een uurtje richting horst te gaan. Staat er dan iemand (om 13.00) om mijn kite op te laten?
|
|
|
|
Hike
|
ik ben van plan om rond half 1 te gaan, ben er dan rond 2uur
|
|
|
RFAC
|
moeten jullie niet werken ofzo? ... ik ben er tussen 1700 en 1800!
|
|
|
|
|
|
RFAC
|
zow, was in het begin nog wel te doen totdat rond uur of 1830 de wind wegviel en ik terug moest komen vanaf ongeveer dolfinarium hahaha!
|
|
|