Hallo,
Ik en mijn man gaan elke winter met onze 3 jonge kinderen voor langere tijd op reis naar een warm land. Aangezien mijn man nogal fan van kiten is, zoeken we dus altijd naar een plek waar goed gekite kan worden
.
Nu hebben wij een super kite-beach house gevonden In Taiba, Brazilie. Wij kunnen dit huis , ookal staat het te koop, gedurende 3 maanden huren (van 10 januari tot 10 april 2012).
Aangezien het huis plaats heeft voor 15 mensen, zullen wij de hoofdhuurders zijn maar mogen wij het huis ook onderverhuren aan anderen. Aangezien wij het gezellig zouden vinden als er meerdere mensen in het huis hun vakantie willen doorbrengen, wil ik dus een verblijf in dit huis promoten.
Het huis is te zien op
www.switch-taiba.be en we vragen als huurprijs 200 euro per week voor een 2 persoonskamer (dus 100 euro per week voor 1 persoon bij meerdere personen en mochten er mensen zijn die graag met hun gezin willen komen, dan is het verblijf voor de kinderen, ongeacht hoeveel kids, 100 euro extra. Deze prijs is zonder ontbijt of avondeten maar de kosten qua eten liggen niet erg hoog in Brazilie en gezamenlijk eten kan natuurlijk geregeld worden.
Het huis ligt recht aan zee en aan een lagune waarop gekite kan worden. Het huis heeft een grote tuin met zwembad dus echt ideaal!
Bovendien is mijn man IKO kite instructeur dus mocht iemand een beginnerscursus willen volgen ter plekke dan kan dat voor 200 euro!
Mocht iemand interesse hebben voor een vakantie in de periode van half januari tot half april 2012, dan hoor ik het graag! Mailen kan naar:
Sabinelambregts@hotmail.com of gewoon reageren op deze advertentie natuurlijk.
[edit] promoten zonder hoofdletters in de titel.