Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Ja misschien wel vet om te gaan kijken als het dan toch te hard waait om zelf het water op te gaan. Waar woont hij? Waar waait het het hardst? Daar in de buurt zal hij wel te vinden zijn.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Had het er toevallig gisteren over, met een vriend van me.... Het wel een ideaal windje voor hem natuurlijk Waar gaat ie heen
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Ik schat zo in dat Ruben bij de zandmotor te vinden is. Hij wordt daar wel vaker gesignaleerd;)
Alhoewel vandaag is de wind teveel uit Zuid dus een behoorlijk aantal spots vallen af.
|
|
|
|
ditispablo
|
lijkt me ook wel lachen om te zien..@sander cameraatje mee :-) z'n kitecinema filmmaatje dave zit op wijk, verder noordwijk zn homespot..of scheef over die burning pierrrr heen... vanmiddag laat gaat de wind echt los...
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik denk gewoon Noordwijk, wind is daar dan toch licht side-onshore. kan die de golven mooi als schans gebruiken.
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Ik moet vanavond na het werk van Rotterdam naar Amsterdam en zou inderdaad graag Ruben aan het werk zien. Zou er iemand aub een tip kunnen geven waar Ruben vandaag te bewonderen is, anders moet ik de hele Nederlandse kust afrijden...
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Te ver weg, te zuid, teveel regen en te gaar van gisteren. Voelt gewoon niet goed om ni te gaan.
Morgen weer een dag!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat doe jij op zo'n sociale mediasite, Evan? Zou wel vet zijn een 4e stormsjees. Die Dave is wel een aparte, maar zijn films zijn altijd het aankijken meer dan waard
|
|
|
|
|
Braeckie
Geen avatar
|
Zit nu in aloha. Net 1 kiter op t water gezien met een 6 vegas. Respect! Geen ruben of andere pros te zien :-(
|
|
|
|
ditispablo
|
..en hij is nu weer op zandvoort - the spot ...
|
|
|
|
HDFrank
|
Zonde dat ik net pas thuis kom! Het heeft volgens mij geen zin meer om nu nog naar zandvoort te rijden. Ik zou hem wel een sin her echt willen zien rocken!!!!!
GOOD LUCK DUDE!!!!!!!!
|
|
|
|
|
ditispablo
|
de beste stuurlui stonden aan wal...zonder camera....
|
|
|
ditispablo
|
het was ook na 3 megaloopjes (echt mega) al gedaan hoor.. verder was hij alleen maar ver op zee om hoogte te lopen, zo veel stroming daar en sideshore
|
|
|
Nazar
|
na 2/3 loopst trok die zijn safety, was game over!!!! De wind was echt te hard gewoon, we zijn dan ook terug naar lelystad gereden!!! Daar was het nog iets minder dus konden nog lekker knallen!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Minder??? gewoon ramhard knallen met dat kadaver. Niet dat ik het langer de 45min volhield maar toch weer naar nieuwe hoogtes geloopt vandaag. Wat een mooi cadeau op je verjaardag is dat zeg!
|
|
|
|