Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik had het over de categorie kitesurfen, niet een zoekopdracht.
wtf-momentje van de zondagochtend, krijg dit in mijn @kitehigh mailbox:
|
|
|
|
|
|
|
Big Vin
|
Echt vreselijk he, winkels die hun complete voorraard (en dan nog het liefst dubbel) op marktplaats zetten. Voor mij een reden om die shop volledig links te laten liggen. Marktplaats zou ie moeten kunnen filteren op particuliere aanbieders, maar waarschijnlijk botst dat met commerciele belangen.
|
|
|
Marco B.
Moderator
Logs: 0 | 1754 uur
|
deze toko spant wel de kroon. Tegenwoordig hebben webshops een online koppeling met Marktplaats.
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Afgelopen zaterdag op het Autostrand leek het wel een oldtimer parade. Allemaal (beginners) gasten met oude Cabrinha en Naish c-kites aan het oefenen...
|
|
|
|
|
Joshua
|
De Wipika AMP. Ik vond het een mooie kite in 2003, vooral de rood zwarte kleur combinatie. Als ik het goed heb was dit het high performance model van wipika met een hoge AR
|
|
|
pewpew
|
die kites zijn nog bijna ouder dan ik.. misschien als leuk wandtapijt
|
|
|
|
|
|
|
|
arco89
Geen avatar
|
Ik had onlangs dit terug gekregen als reactie
Hallo Ik heb de advertenties inmiddels aangepast, het was geenszins mijn bedoeling om uberhaupt kites aan mensen te verkopen die geen les hebben gehad.
Overigens ben ik het niet met je eens dat de bewuste modellen qua veiligheid onvoldoende zouden zijn; qua veiligheid liep cabrinha destijds al voorop, en deze kites zijn voorzien van voldoende veiligheidsmaatregelen als quick releases etc. Ik heb hier tot voor kort ook met veel plezier mee gevaren, en ben van mening dat deze kites voldoende veilig zijn om de sport op een verantwoorde manier mee te beoefenen.
Verder zijn dit erg stabiele kites, en erg makkelijk te besturen. Natuurlijk is nieuwer materiaal beter qua windbereik e.d. maar daar is de prijs dan ook naar.
Met vriendelijke groeten
|
|
|
Waterragger
Geen avatar
|
Neemt iemand ook nog de moeite om die aanbieders het bekende mailtje te sturen?
Zeer zeker wel!
|
|
|
|
inSaNo
Geen avatar
|
Dat ze die oude rotzooi nog durven te verkopen Ik ben benieuwd wat voor reactie je dan krijgt.. Mensen die dergelijke oude rotzooi bewust te koop aanbieden zijn alleen maar met zich zelf bezig toch? Dat beginners zich te pletter varen boeit ze niet, zij hebben weer een paar euri in de zak.
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zoals bovenaan in het topic al staat: graag een screendump want hij is blijkbaar al verwijdert!
|
|
|