|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Vrijdag helaas werken. In het weekend ga ik in ieder geval het water op. Weet alleen nog niet of het zaterdag of zondag wordt. Zaterdag is er regen voorspeld en zondag nog niet. Maar goed het is pas dinsdag. Kan nog alle kanten op.
|
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Misschien morgen overslaan. Ik heb een 9m denk dat voor mij beetje te hard gaat waaien morgen. Zaterdag wel proberen
|
|
|
CouchKiter
Geen avatar
|
Zaterdag wordt meer wind voorspeld dan vrijdag. Ff de windvlagen in de gaten houden i.v.m. de regen. Op dit moment wordt meer dan 10 knopen verschil aangegeven met de vlagen. Just my 2 cents worth...
|
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Morgen 9h aanwezig.
@splittr. Gweoon morgen ochtend ff de actuele wind checken en dan beslissen. Weet ook niet wat je weegt. Maar voor mij gaat er ook een 9tje mee. Edit. En een 7tje. Lol
|
|
|
Splitrr
|
Morgen 9h aanwezig.
@splittr. Gweoon morgen ochtend ff de actuele wind checken en dan beslissen. Weet ook niet wat je weegt. Maar voor mij gaat er ook een 9tje mee. Edit. En een 7tje. Lol
Ben aan het jojo'en tussen de 95 en 100 kg haha
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Morgen 9h aanwezig.
Ben aan het jojo'en tussen de 95 en 100 kg haha Moet kunnen voor jou lijkt mij. Ik weeg er 65 kg. Maar neem zelf de beslissing.
|
|
|
Robin73
|
Splittr als ik nu naar windfinder kijk moet het morgenochtend te doen zijn met je 9.
|
|
|
Splitrr
|
Ik ben er geweest vandaag, was op het strand. Heb toch maar eieren voor mijn geld gekozen. Vond het net te hard waaien om te gaan oefenen. Windvlagen waren behoorlijk en ik weet nog niet helemaal hoe ik deze het beste kan opvangen. Er komen nog wel genoeg dagen aan:P maar toch zuur voor jan lul rijden Miss zondag maar rond het middag uur eens in de gaten houden..
|
|
|
|
Robin73
|
Splittr ik denk dat Markus gelijk heeft. Zelf ga straks naar de playa. Kan morgen helaas niet.
|
|
|
Splitrr
|
Vandaag wezen Kiten op brouwersdam. Wind was aanlandig. Lekker kunnen oefenen en ideaal weertje!!
|
|
|
|
|
langesebas
|
Ja....vanavond om een uurtje of 17.30 uur ben ik er ook
|
|
|
monotom
|
Vroeg begonnen vandaag, eta 16.00 uur
|
|
|
|
Ironis
Logs: 0 | 18 uur
|
Het lijkt aanstaande vrijdag weer een goed middagdagje voor Oostvoorne te worden. Temperaturen goed (20+, zon), windrichting goed en windsterkte goed (minimaal 16 knopen, wel vlagerig, want vanaf maasvlakte). Deze voorspelling staat al bijna een week op de kaarten en ik acht de kans dus ook vrij groot dat vrijdag lekker gekite kan worden.
Welke andere beginner (stoeiend met de eerste meters varen, of iets gevorderder) gaat nog meer buurten op 't autostrand vrijdagmiddag/avond?
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Dikke kans dat ik er ben, maar wees niet ongerust dr zijn er genoeg om je kite op te laten.
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Vrijdag avond. Met NNo. is de wind richting dat beginners in de problemen raken... als je niet goed hoogte kan bodydraggen en goed kan omgaan met vlagerige wind, wees zo wijs om een andere spot op te zoeken of gewoon toe kijken of lekker thuis blijven... Gaat het fout, dan gaat je materiaal of jijzelf maar een kant op (eerst volgende stop: ouddorp). Het wordt opkomend tij dus er komt een een punt dat het op veel plekken te diep wordt om te staan. Daar bij komt ook kijken dat het vanaf 16:30 de wind thermisch gaat toe nemen dus hou er rekening mee dat als er 20-25kts voorspeld wordt, dat je wel eens verrast kunt worden met 30kts+ dus kom vrijdag avond niet met te grote kites en te weinig ervaring.
|
|
|
|