marliesje
Logs: 0 | 20 uur
|
zou zo leuk zijn als er wat dames waren.. afgelopen zondag kwam ik wel n dame tegen, rond de 40, lang blond haar, board met houtachtige bedrukking en gifgroene kleur straps, die was ook alleen, nog ff n praatje mee gemaakt over de inkakkende wind, maar later dacht ik.. goh gezellig mens; er moeten er toch meer zijn die ook geen kitende vriendinnen hebben en af en toe op zichzelf aangewezen zijn? Niks mis met mannelijke kitemaatjes hoor, dat terzijde, maar vandaar deze url: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=46818.msg670568;boardseen#new
|
|
|
mikey1991
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
heey ik kom uit zaandam en wil ook graag met meerdere gaan kitesurfen, ik gaat nog wel eens naar wijk aan zee maar oostvoorne is voor mijn ook geen probleem
|
|
|
marliesje
|
Wat hebbie nou voor leuks te liken in je profiel Splittr? zie n like button? Zaterdag wil ik graag naar Oostvoorne maar heel even kijken wat de wind doet
|
|
|
the coon
|
Hahahahaha lol,, Marliesje is cool:)
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Wat hebbie nou voor leuks te liken in je profiel Splittr? zie n like button?
Haha lol dat is volgens mij zodat je dat kan koppelen met je facebook. Zodat je linkie ook hebt op facebook en mensen die jouw facbeook beetje in de gaten houden oko dat topic zien en miss denken Heuj! ik ga ook wel eens kite op , in dit geval, oostvoorne. zodat er miss meer mensen zich melden op dit forum. Staat, dat like-duimpje, trouwens op elke pagina eerste post
|
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Misschien donderdagmiddag. Lijkt me wel leuk om je een keer te ontmoeten Splitrr.
|
|
|
|
|
|
|
Splitrr
|
Nog meer mensen aanwezig morgenmiddag op oostvoorne? Ik ben te herkennen aan de wel bekende "poep-houding " en de rally rood/blauw combinatie of gele rpm Zoals het er nu uitziet ben ik er pm 13:00
|
|
|
|
Splitrr
|
Heb je niet gezien? Was er van 13:00 tot 15:30/1600.. Maar wat een lekker dagje zo. Heerlijk kunnen oefenen met de 12m kite. Lekker de ruimte ook!
|
|
|
marliesje
|
Echt niet? Ik was samen met mn lief die aanwijzingen gaf! Met mn escape 9, om 2 op t strand, na half 3 in t water tot n uurtje of 4. Het was echt super! De zon, lekker windje, eerste lange stukken! Ja mooi dagje!
|
|
|
PieterK
|
Zo, en vanmiddag nog iemand op de Playa? Volgens mij ziet het er wat wind betreft wel goed uit.
|
|
|
Splitrr
|
Ik kan helaas niet. Mijn auto staat ter controle helaas bij de garage. Veel plezier!
|
|
|
|
|
PieterK
|
Wijk is toch gaan Playa Maar, net zag op de webcam ik al iemand zijn lijnen uitlopen.
|
|
|
Splitrr
|
Ik probeer er morgen wel te zijn Dat gaat em niet worden morgen. Schoolverplichtingen..
|
|
|
PieterK
|
Nou Splitter, veel plezier. Ik geloof dat de verwachtingen goed zijn. Vandaag was de wind iets teveel Zuid en dus vlagerig.
|
|
|
|
|