FlyingHigh
|
Je hebt ook van die mensen, als je die belt, dan komen ze het met een vrachtwagen ophalen.....grofvuildienst heet dat geloof ik
|
|
|
feddomw
Gast
|
Je hebt ook van die mensen, als je die belt, dan komen ze het met een vrachtwagen ophalen.....grofvuildienst heet dat geloof ik Waar woon jij in Godesnaam dat er nog een grofvuil wagen langs komt??? Dat is volgens mij inmiddels overal wegbezuinigd, gewoon zelf wegbrengen naar de gemeentelijke vuilstort. Herstel: recycling terrein.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hier heb ik toen me ziel en zaligheid ingelegd dat ga je natuurlijk niet bij het grof vuil zetten he
|
|
|
conner kite
Geen avatar
Logs: 0 | 118 uur
|
er is een site volgens mij heet die markplaats en daar zijn sommige mensen gek genoeg dat ze je rotzooi waar je geen flikker meer mee kunt kopen
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Je hebt ook van die mensen, als je die belt, dan komen ze het met een vrachtwagen ophalen.....grofvuildienst heet dat geloof ik Waar woon jij in Godesnaam dat er nog een grofvuil wagen langs komt??? Dat is volgens mij inmiddels overal wegbezuinigd, gewoon zelf wegbrengen naar de gemeentelijke vuilstort. Herstel: recycling terrein. Rijdt gewoon nog in Rotterdam
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Waar woon jij in Godesnaam dat er nog een grofvuil wagen langs komt??? Dat is volgens mij inmiddels overal wegbezuinigd, gewoon zelf wegbrengen naar de gemeentelijke vuilstort. Herstel: recycling terrein. Waarom denk je dat de grote steden het financieel moeilijk hebben??? Omdat ze dit soort ambachtelijke beroepen in ere willen houden Zelf wegbrengen kan natuurlijk ook, maar als ze het ophalen... hé dan is het wat anderzzz
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
of je maakt er een bankkie van. Kan je uitrusten na een gruwelijke sessie.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
er is een site volgens mij heet die markplaats en daar zijn sommige mensen gek genoeg dat ze je rotzooi waar je geen flikker meer mee kunt kopen Lijkt me een uitspraak van een snotneus die nog nooit wat met zijn handjes heeft gemaakt.
|
|
|
|
|
Morres
|
die van mij hangt boven het trapgat! Ik heb- toen ik mn board ging bouwen- ook die van tijgetje nog gezien bij de zelfbouwers!
|
|
|
|
|
|
|
conner kite
Geen avatar
Logs: 0 | 118 uur
|
er is een site volgens mij heet die markplaats en daar zijn sommige mensen gek genoeg dat ze je rotzooi waar je geen flikker meer mee kunt kopen Lijkt me een uitspraak van een snotneus die nog nooit wat met zijn handjes heeft gemaakt. ik doe wel wat met mijn handjes maar ja geld krijgen voor grof vuil is toch veel beter crissis he
|
|
|
Morres
|
Als je die handjes nou eens gebruikt om interpunctie te gebruiken...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
rotzooi waar je geen flikker meer mee kunt kopen
Sinds wanneer kun je met rotzooi iets betalen??
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
rotzooi waar je geen flikker meer mee kunt kopen
Sinds wanneer kun je met rotzooi iets betalen?? Nah, uuhhuuhuahum, je zou t kunne vertalen naar: rotzooi = schijterij flikker = bruinroerer kopen = binnenhalen ....of Conner dat ermee bedoelde??
|
|
|
|
|