Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Kijken hoe hard ik mn 4m uno op kan pompen, er zullen wel dikke bakken zijn maandag
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Kun je niet beter een 2,5m Uno oppompen Ed? Denk niet dat ik mijn 5m in bedwang kan houden, dat was met vlagen van 60kn al niet echt leuk meer laat staan met vlagen richting de 70kn die ze voor maandag voorspellen!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik eet wat meer spinazie dan jij en voor de skate heb je toch wat meer wind nodig
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Ik eet wat meer spinazie dan jij en voor de skate heb je toch wat meer wind nodig Film die poging ook even , laaste keer met 50-60 knopen was het serieus hakken toen ik nog een 5 m had. Zo heftig als maandag voorspeld is heb ik nog geen enkele keer gezien sinds ik kite denk
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Maandag is het half tot zwaar bewolkt en valt er van tijd tot tijd regen. De temperatuur ligt in de middag rond 16 graden. De zuid- tot zuidwestenwind neemt in de loop van de ochtend toe naar krachtig tot hard, kracht 6 tot 7. Langs de kust en op het IJsselmeer komt een (zware) storm te staan, windkracht 9 tot 10. Ook komen er (zeer) zware windstoten voor. Veelal tussen de 90 en 120 km/uur, de zwaarste in de kustprovincies. In het noordwestelijk kustgebied kunnen zelfs uitschieters tot 130 km/uur voorkomen. Later in de middag en vooral in de avond neemt de wind in kracht af. (Bron: KNMI)
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Voorspelling wordt al langzaam omlaag bijgesteld. Nu begint het einde van vandaag/vannacht al geloof ik...
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Nog steeds te hard voor de meeste kiters, waakzaamheid is geboden...bij mij knettert het ook wel. Heb nl. een 5.5metertje liggen....vooralsnog niet de ambitie om te gaan, maar ik hou het in de gaten!
|
|
|
JdBn
Geen avatar
|
Ben vandaag even geweest samen met een collega, beide met een 7m van 1 tot 4 uur ofzo. De wind op zich ging nog wel, maar de stoten Niet lang op het water gestaan want het was eigenlijk wel wat teveel van het goede, met wat er voor morgen is voorspeld wil ik er niet eens aan denken.. Ga wel ff kijken op De Scheveningen Live webcam om te zien of er nog iemand zo moedig is om het water op te gaan
|
|
|
KiteOngoing
|
Maandag is het half tot zwaar bewolkt en valt er van tijd tot tijd regen. De temperatuur ligt in de middag rond 16 graden. De zuid- tot zuidwestenwind neemt in de loop van de ochtend toe naar krachtig tot hard, kracht 6 tot 7. Langs de kust en op het IJsselmeer komt een (zware) storm te staan, windkracht 9 tot 10. Ook komen er (zeer) zware windstoten voor. Veelal tussen de 90 en 120 km/uur, de zwaarste in de kustprovincies. In het noordwestelijk kustgebied kunnen zelfs uitschieters tot 130 km/uur voorkomen. Later in de middag en vooral in de avond neemt de wind in kracht af. (Bron: KNMI)
He Pieno wel voor meteoroloog spelen, maar ik heb je niet gezien vandaag. Woar was oe dan.?
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
Als ik de voorspellingen van windfinder zo zie, word het morgenmiddag al wel weer vaarbaar. Actuele metingen dan maar in de gaten houden, heb wel weer zin in een sessie
|
|
|
ArtEZZZ
Geen avatar
|
Op het nieuws hadden ze het net over mogelijk windkracht 11 in het noorden.
|
|
|
Nature
|
Waanzinnig goed op Ijmuiden vandaag 6m fullpowerr ging best hard maarja wie hoog wil vliegen needs some big Ballss kijken of er nog ergens fotos te scoren zijn.
|
|
|
HaPe
Moderator
Logs: 0 | 273 uur
|
@ArtEZZZ, 's morgens is de wind ook nog goed hard (41/56 knts) mij iets te veel van het goede voor de 7m.
|
|
|
ArtEZZZ
Geen avatar
|
Ik kon mijn 7m vandaag al niet echt meer houden. 41 tot 56 of meer zou voor mij zelfmoord zijn. Daar waag ik me echt niet aan! Blijft wel leuk om te kijken hoe anderen het doen! Maar ik zou het niemand adviseren om het morgen te proberen in die wind...
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
21:00 wind neemt af Komt de storm of komt die niet ?
die komt ............. stilte voor de storm
|
|
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Hij gaat al goed los, zelfs hier in de turnhout beukt de wind serieus op de ramen en bomen in.
|
|
|
tgroot
|
Dit heb ik tot nu toe nog nooit gezien bij de KNMI:
Dat eerste kaartje links, alles wat oranje was daar is nu rood :/
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Er liggen behoorlijk wat bomen en takken op straat hier in Leiden. Je zou maar net voorbij fietsen en een boom op je hoofd krijgen!
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vlieland:
Datum & Tijd tt [°C] td [°C] tt 5cm [°C] ff [km/u] ff [kn] fx [km/u] fx [kn] dd ppp [hPa] vv [km]
28.10.2013 12:10:00 12,7 10,7 12,8 127 68 151 82 W/ZW 981,0 1,7
68 om 82kn
|
|
|