|
Haring High Richardt
|
Ik vraag om reacties inderdaad. Niet om filmpjes die diegene in elk topic, dat over een bestemming gaat waar hij geweest is, perse moet posten. Een filmpje zegt veel meer dan een reactie is mijn mening, maar daar zijn de meningen nog al over verdeeld Maar omdat je er zo veeeeeel problemen mee heb haal ik ze wel weg voor je
|
|
|
wereldreiziger25
|
Zijn alle vakantiegangers zo die naar deze spots gaan? Want dan kunnen we beter op zoek naar een bestemming waar geen Nederlanders komen.
PS. kan iemand die filmpjes verwijderen? Ze vervuilen mijn topic.
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Zijn alle vakantiegangers zo die naar deze spots gaan? Want dan kunnen we beter op zoek naar een bestemming waar geen Nederlanders komen.
Helaas vriend...Hollanders zijn net onkruid. Ze zitten overal.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
inderdaad alleen de laatste tijd zitten ze veel in brasil JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAA
hey pieno ouwe kiter todo bjen ?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Tja wat moet ik hier nu weer mee...
|
|
|
wereldreiziger25
|
Net even in de geschiedenis van Haring High Richardt gekeken en hij post in vrijwel elk topic wat over een vakantiebestemming gaat waar hij geweest is zijn filmpjes. Ik heb na deze twee filmpjes al genoeg gezien, laat staan dat iemand ze 30x gaat bekijken.
@Marc, waarom kunnen ze niet weg? Ze schrikken mij eerder af daar naartoe te gaan of nogmaals een vraag op kitehigh te stellen als zo'n topic blijkbaar direct weer gekaapt word.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
rustig adem halen marc geen angstaanvallen krijgen is niks meer aan te doen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Langbeest
|
@wereldreiziger25, Ik zou iedereen een PM sturen, misschien krijg je een gewenst antwoord. De titel in je topic zegt al genoeg, dit zijn alle 3 locatie's waar nu eenmaal veel Nederlanders heen gaan. @Richard.......HOU EENS OP
|
|
|
wereldreiziger25
|
Ik start wel een nieuw topic, dit schiet niet op zo. Als ik perse Richard zijn filmpjes wil zien zoek ik ze zelf wel op.
|
|
|
Mar10e
Geen avatar
|
Je vraagt toch om reacties? Over alle genoemde locatie's is er genoeg te vinden op kitehigh...
|
|
|
wereldreiziger25
|
Ik vraag om reacties inderdaad. Niet om filmpjes die diegene in elk topic, dat over een bestemming gaat waar hij geweest is, perse moet posten.
Maar blijkbaar is dat geaccepteerd hier, want zelfs een moderator doet er niks aan.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik vraag om reacties inderdaad. Niet om filmpjes die diegene in elk topic, dat over een bestemming gaat waar hij geweest is, perse moet posten. Een filmpje zegt veel meer dan een reactie is mijn mening, maar daar zijn de meningen nog al over verdeeld Maar omdat je er zo veeeeeel problemen mee heb haal ik ze wel weg voor je
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik heb als eerste in dit topic gereageerd op je vraag. In al mijn verslagen staat bijna alles vermeld wat een kiter van een spot wilt weten. En Nederlanders zijn nu eenmaal reizigers en ja dus je zal ze in alle uithoeken van de wereld tegen komen. Als je geen Hollanders op vakantie wilt zien dan moet je lekker in bed blijven liggen en een Kite DVD tje opzetten. En nog wat. je moet je vragen beter stellen. Wat is winter bij jou. nov-mrt of jan-feb. In nov hoef je bv niet naar Sal te gaan. en in feb niet naar Cumbuco. En in El-Gouna raak je aan de schijterij.
|
|
|
|
Big Vin
|
Welkom op dit prachtige forum wereldreiziger!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
iemand is of met n verkeerde been uit bed gestapt of zijn gevoel voor humor verloren... daarmee vervuilt ie Kitehigh... wat nou "mijn topic"... KH vs world farter 25, 8-0 jihaaaa! Btw... serieus antwoord op je vraag: filippijnen!!! Hoge golven 6m+ tot rete vlakwater, 18kts tot 45kts+ elke dag wind gegarandeerd, geen westsuit nodig. Het beste backpack land van heel Asië 7100 eilande, waarvan maar 2100 bewoond en spotgoedkoop, ook met kitegear (retourvlucht Manila met 32kg gear +/- 750 euro budget voor een maand: eten drinken overnachten en binnenlands reizen 400 euro) . Heb je daar geen cumcuco of apartheid land voor maar wel de sickste condities en behulpzame filipino's en bountystranden voor... als je dat niet wilt, dan ga je toch gewoon lekker tussen al die heumeus in resorts op te touristisch uitgemolken spots met veel kaaskoppen en duitsers vertoeven (vergeet de vaseline niet, die zal je na je vriendelijke uitlatingen wel nodig hebben om het leed te verzachten ) hierbij toe gevoegd een klein soort van verslagje: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=45578.0
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Wat zit je nou te zeiken gast ? Als je zelf de zoekfunctie of Google gebruikt had, had je je antwoorden zelf al gevonden. Daar staan waarschijnlijn Richard's filmpjes ook, dus had hij die ook niet meer hoeven posten...
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ergens snap ik hem wel, is het nu echt nodig dat Richard in elk topic dat over El Gouna, Cumbuco, Sal of Texel gaat zijn filmpjes moet spammen?
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ergens snap ik hem wel, is het nu echt nodig dat Richard in elk topic dat over El Gouna, Cumbuco, Sal of Texel gaat zijn filmpjes moet spammen Er staat nergens bij dat je er naar moet kijken!!!!!! daar heb je een muis voor zodat je naar beneden kan scrollen, ik zie het probleem niet, ???? mede omdat ik ook vaak gasten spreek die er erg dankbaar voor zijn en weten wat ze te verwachten krijgen als ze op vakantie zijn Daar heb je toch Therapieën voor? Die Therapieen schreven juist vooor dat ik veel moet spammen op Kite High Evan en het gaat de goede kant op want ik heb al 2 filmpies van me zelf weggehaald en dat heb ik nog nooit gedaan Komt allegaaar goed Evan,
|
|
|
|