pewpew
|
Kan je mooi over heen grinden met je landboard
|
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Hadden ze dat geld niet veel beter in nuttige faciliteiten kunnen steken? Warme douche, omkleedruimtes, dat soort werk?
|
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Hoop dat het de vogels niet afschrikt.
Precies wat ik ook dacht
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
Hadden ze dat geld niet veel beter in nuttige faciliteiten kunnen steken? Warme douche, omkleedruimtes, dat soort werk?
laten we dat vooral niet doen. word het zometeen nog drukker dan het al soms al is
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
thanks! ik vroeg me al af wat 't is, en waar 't van gemaakt was.. leuk om te weten :-) Ik had stiekem gehoopt dat 't een fancy vormgegeven restaurant/strandtent zou zijn, maar een kunstwerk is ook leuk.
|
|
|
Eagle-Jan
|
Hoop dat het de vogels niet afschrikt.
juist wel!!! Dan krijgen we onze zandbanken weer terug!
|
|
|
carbohans
Geen avatar
|
Geldverspilling! Het mooiste kunstwerk is de natuur van de slufter zelf wat een lelijk ding. Ben benieuwd hoel lang het blijft staan.
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
idd. mooiste kunstwerk is de Slufter zelf, blijft altijd weer mooi als je op een zonnige dag met veel wind de dijk naar boven rijdt en je op een gegeven moment die prachtige zee ziet opdoemen...
|
|
|
Faxie
|
idd. mooiste kunstwerk is de Slufter zelf, blijft altijd weer mooi als je op een zonnige dag met veel wind de dijk naar boven rijdt en je op een gegeven moment die prachtige zee ziet opdoemen... Dat zeker ja!
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
idd. mooiste kunstwerk is de Slufter zelf, blijft altijd weer mooi als je op een zonnige dag met veel wind de dijk naar boven rijdt en je op een gegeven moment die prachtige zee ziet opdoemen... Eerst de zon, daarna de dijk op rijden, dan eerst de duitse campers, daarna stukje zee tussen de campers door & als laatste...kitende duitsers met een botshelm op en een boardleash
|
|
|
nick1984
Geen avatar
|
Gelukkig het is kunst! Ik was al bang dat er een strandtent kwam, met luide muziek lekker eten.
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Op hun website staat: "De projecten van Observatorium zijn vrijwel zonder uitzondering bedoeld om gelegenheid te creëren voor concentratie, contemplatie en observatie. "
Ze kunnen duidelijk beter verkopen dan knutselen. Bieden niet alle standen gelegenheid tot "concentratie, contemplatie en observatie"? Hoeveel belastinggeld zou er aan op gaan?
Nu zouden ze het goed kunnen maken met een paar HD webcams...... maar dat zal wel duur zijn.
|
|
|
Karel79
|
De Zandwacht wordt aangeboden en gefinancierd door Havenbedrijf Rotterdam en aannemers Van Oord en Boskalis
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Prachtig stukje kunstwerk. ook heel creatief verzonnen. ik zou dit dus ook in me achtertuin willen zetten. Sterker nog, ik zou me huis willen verplaatsen dat dat kunstwerk me achtertuin is.
|
|
|
Faxie
|
Prachtig stukje kunstwerk. ook heel creatief verzonnen. ik zou dit dus ook in me achtertuin willen zetten. Sterker nog, ik zou me huis willen verplaatsen dat dat kunstwerk me achtertuin is. En een hele mooie vijver in de voortuin?
|
|
|
EddyC
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Daar kunnen ze elke week zand ruimen. Als je ziet hoe diep de trappen na elke storm bedolven zijn onder zand, dan gaat er meters zand opstapelen in het kunstwerk.
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
Daar kunnen ze elke week zand ruimen. Als je ziet hoe diep de trappen na elke storm bedolven zijn onder zand, dan gaat er meters zand opstapelen in het kunstwerk.
Plaatjes van de baan van zandkorrels die door de wind worden meegevoerd en neerslaan achter een object leidden tot gekromde portalen. Volgens mij is dit juist de bedoeling....
|
|
|