surf-bert
|
dank voor de info. schurken zijn t
ik zeg cash betalen bij afhalen op marktplaats of anders eerst geld op rekening en dan goederen afhalen of versturen. anders geen deal.
|
|
|
Marko
|
Wat een sneu figuur! Op zijn facebook staat dat hij uit bloemendaal komt. Hopelijk bereikt dit veel mensen dan hebben we hem zo!
|
|
|
|
|
|
Dobbelsteen
Geen avatar
|
De oplichter gaat nu wel niet zo dom zijn om z'n eigen naam weg te geven zeker? (alhoewel, iemand oplichten voor amper 30 euro gaat er ook wel over...) En dan ben je hier ook bezig met een onschuldige persoon zwart te maken, wat enorme gevolgen kan hebben.
|
|
|
Naishie
|
Voor mij is nu zeker alles duidelijk. Hij heeft bijna een half uur bij mij thuis gezeten en vertelde onder andere dat hij 2 x per jaar naar Dakhla gaat met Karim en dat hij die nacht ging vliegen naar Dakhla. Karim vertelde mij dat hij nooit mee was geweest naar Dakhla en zo te zien op twitter was hij op een paar festivals die week. Mij interesseert die 30 euro geen reet maar wil voorkomen dat zo'n stumpert straks iemand oplicht met dure kites plus het feit dat zulke acties niet thuis horen bij kiters onder elkaar.
Update Krijg net een bericht van iemand die ook is opgelicht door hem met 3 kites dus een aanzienelijk bedrag Hij is al opgepakt door politie Breda die een dossier aan het opbouwen is. Dus ik ga mijn aangifte er netjes bij doen.
|
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
Hij is nog steeds aan het twitteren? Was alweer snel vrij dan, of is dit toch iemand anders?
|
|
|
Naishie
|
Voor zo'n delict blijf je niet vastzitten. Hij is gewoon weer vrij en zal er af komen met een paar uur taakstraf
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
Hij is nog steeds aan het twitteren? Was alweer snel vrij dan, of is dit toch iemand anders?
Vast zetten??? Jij gelooft toch zeker zelf niet dat ze hier in Nederland iemand voor zoiets vast zetten?Waarschijnlijk krijgt hij nog een schadevergoeding omdat zijn identieteit naar buiten is gebracht. En geloof het of niet, maar als hij geen afstand wil doen van zijn reeds gemaakte buit, dan kan je als eigenaar nog fluiten naar je spullen ook!
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
nee zo naief ben ik nou ook weer niet, maar het verbaast me wel dat zo'n jonge gast na te zijn opgepakt gewoon vrolijk verder twittert alsof er niets gebeurd is...
|
|
|
Bbtw
Logs: 0 | 118 uur
|
nee zo naief ben ik nou ook weer niet, maar het verbaast me wel dat zo'n jonge gast na te zijn opgepakt gewoon vrolijk verder twittert alsof er niets gebeurd is...
Tja, dat is typisch Nederlands slappe hap beleid. Als een agentje bij m aan tafel gaat zitten en zegt dat hij het niet meer mag doen dan maakt dat geen enkele indruk op dat soort type.
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Als zijn naam bekend is is vast te achterhalen waar hij woont. Dan kun je jouw spullen toch terughalen?
|
|
|
Naishie
|
De jongen die ook opgelicht is met 3 torches 2014 is hem op het spoor gekomen via marktplaats waar hij een gestolen saxofoon te koop had. Aangekomen bij zijn huis viel hij door de mand en vroeg het slachtoffer om zijn kites. Die had hij al doorverkocht en toen heeft het slachtoffer de politie gebeld. De politie heeft hem meegenomen naar het bureau en waarschijnlijk is hij dezelfde avond weer vrij gelaten. Het is nu afwachtten voor de jongen of hij het geld weer terug krijgt. Hij wil het ook door de politie af laten handelen.
|
|
|
|
Bluecupra
|
Directeur van het feestcafé... die titel gebruik je toch niet in combinatie met een café..
|
|
|
Jellevw
Logs: 0 | 249 uur
|
Volgens mij kan de politie in deze situatie niet zoveel meer doen. Hij kan beter direct bij hem een vergoeding eissen.
|
|
|
Idefixe
|
droevige toestanden......
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ach mocht de politie niets doen kennen we hem anders persoonlijk nog eens oplichten...
|
|
|
|
Kite500
Geen avatar
|
Hij doet nu via twitter een poging om Paul Elstak te boeken..
|
|
|
Naishie
|
Het is echt een triest figuur die leeft in zijn eigen waanzin. Ik hoop echt dat hij die 3 kites moet terug betalen aan die jongen. Het kan toch niet waar zijn dat je hiervoor niet word bestraft.
|
|
|
Morres
|
veel jaren op MP zegt niks, MP is mega laks
|
|
|