Zit zelf helaas zonder tubekites dus moest het van de iets mindere wind gisteravond hebben met de 7m Aero, toch nog even het spotrecord van De brouwersdam van mezelf 20cm opgekrikt. Helaas te weinig woo-kiters gisteren voor een NL leaderboard. Bizarre vlagen tegen zonsondergang, scheet alle kleuren met meerdere doorlifts en wegvallende wind bij de landing, foilkite vergt toch wat meer precisie met timing voor een goede landing want even op het laatste moment een loopje erin gooien zit er niet in.
Je kunt trouwens via een hashtag ook een eigen competitie creeeren met de Woo, bv #55plussers
Klinkt goed, een ouwe lulle competitie, zitten er een zoodt op Schellinkhout en omstreken en dan per spot? per land ? Continent ?
Ik heb vandaag een Woo gekocht de 2.00. Ik ging met Teigertje voor de gezelligheid mee om voor hem een nieuw boardje te kopen en kwam thuis met een Woo, ongelofelijk maar waar
Hoe werkt het om een 55 plus competitie te creëren ? Ben nog niet zo thuis in deze materie ?
Het werkt door een hashtag aan de titel van je sessie toe te voegen. Vervolgens kun je op die hashtag klikken in de app om een overzicht te krijgen van alle sessies waar deze hashtag in gebruikt is net zoals de standaard leaderboards.
Nu iedereen nog zover krijgen om elke sessie jouw hashtag toe te voegen (zonder typfouten).
Het werkt door een hashtag aan de titel van je sessie toe te voegen. Vervolgens kun je op die hashtag klikken in de app om een overzicht te krijgen van alle sessies waar deze hashtag in gebruikt is net zoals de standaard leaderboards.
Thanks Evan, Klinkt voor mij erg ingewikkeld maar er is vast wel een computer Nerd op kite High die weet wat je bedoel ? Graag geef ik me nu al op bij hem
Je moet dus wel eerst een sessie opgenomen hebben met de WOO.
Misschien kan je wel ff met Teigertje een sessie faken, ik denk gewoon woo op het board record aan. Dan even ff ieder met beide handen een tip van het board beetpakken en zo ff een sprongetje nadoen. Kan denk ook wel anders, er is een YouTube filmpje met Ruben Lenten dat die een andere pro voor de gek wil gaan houden door de woo aan zijn drone te hangen. Volgens mij van woosports of dirty habbits ofzo.
We krijgen een paar dagen oostenwind, Noord Oost hebben jullie dan nog een spot waar je nog een beetje normaal kan varen ?
Er is in ieder geval al een fransman van 70 die 17 meter springt richard, dus ook in die categorie is winnen niet makkelijk
Zo.......... even trainen dussss
Citaat
Het #55plus cluppie telt nu 3 leden and counting ThumpsUp
Dat is mooi Ben ik ga me ook toevoegen aan die ouwe lulle club als ik tenminste er uit kan komen hoe dat moet, ben niet zon Woo nurd In leeftijd haal ik je in ieder geval niet in
Als ik,met mijn leeftijd , snap hoe dat werkt met zo'n #.. dinges dan is er nog wel hoop voor je denk ik Richart. En trouwens succes om me met de woo in te halen
Wat ik trouwens apart vind in de positieve zin, ik heb een vrij nieuwe Woo 2.0 welke ik nu zonder tussendoor opladen al 12.37 uur heb gebruikt en de accu staat nog steeds op 52% terwijl volgens Woo zelf de accu 8 uur mee zou gaan... Iemand dezelfde bevindingen?
« Laatste verandering: Januari 12, 2018, 17:05:44 door Leon van Bergen »
Nu al nr 11 van Nederland, waar gaat dit eindigen. ? Eigen Late Night Show, sponsor contract bij Versus bij Eddy Lansink , eigen auto van de zaak etc etc ?
Dan moet je wel de hashtag aan je sessie titels toevoegen, daar waar nu "test sessie" staat.
Aan die 2.5m kan het niet liggen. Kun je mij eens voor doen hoe je zo laag springt? Kom altijd een stuk hoger uit, ook als ik mijn best doe zo laag mogelijk te springen
Vandaag gevaren op Andijk, zie wel mijn sessie op de Woo in mijn persoonlijke sessies staan, maar niet in de lijst waar ik heb gevaren , Er staat onder You are not Ranked. Wat doe ik fout ?
Paar Woo deskundigen gesproken vandaag op de open dag op schellinkhout, eerst je sessie saven en dan pas up daten anders raak je je sessie kwijt wat mij mij ook gebeurd is, weer wat geleerd vandaag