tom_beul
Gast
|
Onzin!
Kan prima, een 9 metertje zal prima aan kunnen! Pas wel op, waarneer je eenmaal bent begonnen kan je hier niet mee stoppen. Het is zooooo verslavend!
|
|
|
Feltyshot
Gast
|
Nou ik kan je vertellen dat dat onzin is, want ik weeg zelf ook 52 kg en ik vaar ook gewoon met elke maat, maar wel het meest met de 9 slingshot fuel dus laat je niks van de wijs maken en gewoon Knallen
|
|
|
Joris
|
idd, lichter is goekoper
|
|
|
Passie
|
Kiten kan je eigenlijk met bijna elk lichaamsgewicht. Alleen zal je met 53 kilo niet zo lang door kunnen varen... Maar het ligt er ook aan hoeveel risico je durft te nemen. dan scheelt 't al een eind. Maar. Wil je naar kitechix weekend??.. Ik zou eerst een les nemen, en daarna daar verder gaan. Je leert daar heel snel. En leert ook nog andere chix kennen?. .gezellig toch? In welke omgeving woon je?.. en hoe oud ben je?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
welke omgeving woon je?.. en hoe oud ben je? Haha, Pacal toch ... ze vraagt wat over kiten.. ze wil geen dat met je Maar met 53 kan je heel lang doorvaren kan ik je vertellen .. het ligt aan je ervaring. Stel iemand van 80 kilo gaat met een 7 en kan hem totaal niet houden. en iemand van 40 kilo die houd hem zonder problemen. kan allemaal!
|
|
|
Lex
|
Ik weeg 55, en vlieg met mijn 13m² nog in 18 knopen, morgen haal ik een 9 m² voor de hardere wind . Maar dat kan dus makkelijk.
|
|
|
Maurits
|
@ lex, het heeft ook veel met durf te maken. Ik weet nog goed dat ik de 1ste keer overpowered was en erg onzeker over deze situaties. Maar naarmate je vaker, en vaker gaat krijg je steeds meer durf en dan boek je m ook hard!
|
|
|
Lex
|
Dat is idd waar!
|
|
|
Merc
Gast
|
Nu ben je niet veel wijzer geworden over je kitechix weekend!!!
|
|
|
Rowin
|
Weeg zelf ook 52 en ken mensen die nog veel minder wegen. Ligt puur aan de wind. Bij mij houd het bij windkracht 5/6 echt op, voor andere begint het dan pas leuk te worden (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Sherida
|
Ik ga ook naar het Kitechix weekend op 2/3 september En ook alleen omdat zo goed als niemand van mijn vrienden interesse heeft in het kiten.. Voor degenen die gaan.. ik zie jullie daar (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik zie genoeg meiden die kiten maar er zijn er maar weinig die de moeite nemen om op een forum actief te zijn.. Wel jammer want ik denk dat jullie van elkaar meer kunnen leren dan van zo'n chick weekend.. Als ik naar mijn vriendin kijk dan laat ze altijd de info bij mij vandaan komen (gewoon geen zin om achter de pc te zitten) Maar ze wil wel gewoon knallen En zo'n chick weekeind heeft ze geen zin in omdat de groep altijd zo sterk is als de zwakste schakel ofwel wanneer je één zeik wijf er tussen hebt zitten die alle aandacht opvraagt dan word de rest niets wijzer : DUS gewoon zelf iets organiseren en een eigen netwerk opzetten GIRL POWER (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Merc
Gast
|
Inderdaad. Zoals ik dus!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Inderdaad. Zoals ik dus!
? ik niet begrijp
|
|
|
janneke
|
2/3 september kan ik niet, maar indien het dan winstil is/stormt dan wordt het weekend verschoven naar 16 & 17 september en wil dan wel gaan.
|
|
|
Jets
|
ik ben er denk ik wel bij op 2/3 september! zit er trwns ook over te denken om in augustus mee te gaan naar de kitechic week naar Brazlie.... een boel geld, maar wel echt super gaaf!
tot september!
|
|
|
Merc
Gast
|
Inderdaad. Zoals ik dus!
? ik niet begrijp DUS gewoon zelf iets organiseren en een eigen netwerk opzetten GIRL POWER (grinnik_kitesmiley) Dat bedoel ik!!!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ben je al begonnen met een netwerk? En zoja hoeveel mensen en waar varen jullie meestal
|
|
|
kitejuf
Gast
|
Bedankt voor alle reacties. Het is dus onzin dat ik te licht weeg, dat is mooi nieuws. Leuk om te lezen dat er nog meer meiden naar het weekend gaan, ik denk nog even na. Misschien neem ik eerst wel een les voordat ik naar het Kite Weekend ga. Ik houd dit forum in de gaten!
|
|
|
Merc
Gast
|
Ben je al begonnen met een netwerk? En zoja hoeveel mensen en waar varen jullie meestal Op de eerste vraag: ja Op de tweede vraag: afhankelijk van wie kan +/- 5 Op de derde vraag: Noordzee omgeving Noordwijk
|
|
|
Freija
Gast
|
Zijn er nog meer die er over denken om naar brazillie te gaan? Op de kitechicksweekend zijn altijd heel veel meiden die alleen komen, het is een hele goede gelegenheid om alvsat kitechicks vriendinnetjes te maken en je bent lekker een weekendje op vakantie in zeeland Ik raad het iedere dame aan!
|
|
|
Suzette
|
Hee, natuurlijk gaan er meer chicks naar Brazilie! Anders was het geen Kitechix Week. Ik zit er dan zelf ook! Maar als je wilt gaan moet je nu wel snel beslissen, want het gaat hard met de tickets. Info bij wind@happysport.nl.
|
|
|
Emma
|
heyhey, ik zou eerst ook naar kitechix weekend gaan... alleen het werd telkens verschoven, dus heb nu maar eerst lesgenomen.. ga mss alsnog 2 en 3 september, ben ik nog niet helemaal uit. Maar hoe oud was je nou? enne, ik weeg ook 52, ging prima gister, had 9m2....Nou mss tot op het kitechix weekend he!!!
|
|
|
Kitejuf
Gast
|
Hoihoi, ik ben er nog steeds niet uit, maar las dat de tickets snel gaan. Ik ben 25. Ga nog ff kijken.
|
|
|