¦Tim¦
|
ik vind het eigenlijk welmaargoed hij is niet echt heel duur
|
|
|
|
|
Joop_XL
|
Is altijd zo leuk bij Best, vanaf 394 USD Moet je eens een 11 nemen met bar en lijnen 984 USD, dit met verzendkosten, BTW, en import kom je op +/- 984 euro Zeer goedkoop (tong_kitesmiley) voor dit bedrag is de keuze toch reuze !!!! 12 mtr Monkey Griffin (all incl.) = 899 euro
|
|
|
Kevin
|
Precies iedereen denkt lekker goedkoop maar is wel een 3 voor die prijs die er staat niet dat je voor die prijs een andere 3 kan krijgen maar voor 13 en 11 ben je toch ook al wel een gemiddelde prijs kwijt hoor! 984 euro inderdaat kan je ook een EH Ripper 12m² - € 950.00 voor krijgen
|
|
|
xav
Geen avatar
|
Ja maar ook nu weer kun je best een dealtje maken. Ik had vorig jaar de waroo 9 en 14 met een bar voor 1400 euro. Dus das echt wel een goede prijs. scheelt toch zo rond de 200 euro of meer per kite met merken als north naish en slingshot, en voor kwaliteit doen ze ZEKER niet meer onder.
|
|
|
Joop_XL
|
Best is gewoon niet meer goedkoop, bij elk merk cq shop kun je gaan onderhandelen over de prijs. Dit is niets bijzonder. Over de kwaliteit kun je nog 4 pagina's vol typen, de 1 zegt goed de ander bagger.
Je hebt gelijk, de kites zijn goed, kwaliteit is ok maar als je kijkt naar de prijs zijn ze toch aan het stijgen en niet meer de goedkoopste.
|
|
|
Imke
Gast
|
De prijs van de waroo is iets goedkoper dan vorig jaar, scheelt niet veel maar toch. Krijg er beetje een Egypte gevoel van; voor een tshirt 50 euro vragen; good price, na 5 min heb je het shirt voor 15 euro gekocht. Ik heb veel liever een eerlijke normale prijs dat zo n lulverhaal vooraf, maar sommige mensen vinden dat onderhandelen gewoon leuk (hangloose_kitesmiley) Hier trouwens link van de nieuwe 07 bar http://www.kiteboardingweblog.com/wp-content/uploads/2006/10/Bestbar07.jpg
|
|
|
larssmits
Gast
|
ongeveer dezelfde prijs als vorig jaar Ik vind het een goede prijs voor een A merk. Ziet er echt goed uit, ben benieuwd wanneer de eerste testmodellen in NL zijn.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Volgens mij kun je die kite elk weekeinde testen in Hindelopen Of was het toevallig dat die Duitsers de kite hadden liggen
|
|
|
Joop_XL
|
Sinds wanneer is Best een A merk Best is een C merk met een A van amerikaans over de top marketing machine. Gewoon bla bla bla. voor 984 koop je toch geen Best, dan ga je toch voor een echt merk. Sorry voor mijn iets wat botte reaktie maar Best is gewoon niets bijzonders meer, ze zijn net als de rest. Het draait binnen de kite wereld maar om 1 ding, image. De kites zijn allemaal ok, ontwikkelingen worden door elkaar opgevolgd. Allemaal 1 pot nat. Je moet jezelf afvragen, welk merk vertegenwoordigd het beste mijn kitegevoelens, en daar moet je een kite van kopen Bijvoorbeeld Slingshot - het is dat Ruben er mee vaart anders was het niets. Naish - ontwikkeling heel langzaam stapje voor stapje North - Duits RRD - Italiaans Monkey - ik kan wel maar heb de marketing knop nog niet gevonden Best - BLA BLA BLA wij zijn lekker toch beter. Airush - zeg maar starboard - in windsurfen zijn ze top, bij het kiten ook alleen weet niemand het. wat hebben we nog meer ?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
wat hebben we nog meer ?
* Cabrinha .......................... * F-one ............................ * Liquid Force ................................. Wat kunnen we daar op zeggen JOOP
|
|
|
peterb
|
Heb je wel eens een waroo in de lucht zien hangen? Hij flappert aan alle kanten en lijkt op elk moment te gaan inverteren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
danielvandrunen
Geen avatar
|
dan stel je hem niet goed af! heb 2 waroo´s en nog nooit geinverteerd of iets dergelijks
|
|
|
Psychotic
|
@joop_XL
north is een amerikaans bedrijf als ik me niet vergis, onderdeel van de north sails group.
Meer merken?
flysurfer, duitse grundligkeit peter lynn, australisch/nederlandse kites loose, italiaans caution, amerikaans etc etc
|
|
|
Davidov
Logs: 0 | 27 uur
|
Carved,... Ozone,... .... De vliegers van tegenwoordig zijn zo goed dat je geen foute koop kan doen.
|
|
|
harryCab
|
Is altijd zo leuk bij Best, vanaf 394 USD Moet je eens een 11 nemen met bar en lijnen 984 USD, dit met verzendkosten, BTW, en import kom je op +/- 984 euro Zeer goedkoop (tong_kitesmiley) voor dit bedrag is de keuze toch reuze !!!! 12 mtr Monkey Griffin (all incl.) = 899 euro Beetje onderhandelen in de surfshop en je koopt een Cabrinha, Naish of North voor dezelfde prijs. Tweedehands veel gemakkelijker te verkopen en/of in te ruilen dan een Best.
|
|
|
LEAF
|
Verleden week de Waroo 2007 even zitten bekijken op Flag beach en hij ziet er kwalitatief zeer goed uit, Hier wat foto's :
|
|
|
|
best crew @ fuerte
Gast
|
Het is hier top! soon more!
|
|
|
Joop_XL
|
Ik kan maar 1 ding zeggen, volgende week krijg ik mijn Airush FLOW SLE's, een 10 en 14mtr. Deze kites maken elke andere kite obsolete
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik kan maar 1 ding zeggen, volgende week krijg ik mijn Airush FLOW SLE's, een 10 en 14mtr. Deze kites maken elke andere kite obsolete
Plaats even een uitgebreid review met pics.... Van reviews kan ik nooit genoeg krijgen
|
|
|
larssmits
Gast
|
Plaats even een uitgebreid review met pics.... Van reviews kan ik nooit genoeg krijgen Chek dan meteen z'n site via z'n profiel, weetje waarom hij die airush krijgt
|
|
|