Er
Geen avatar
|
wsl wel...merken we vanavond wel op t forum!! Ga je straks niet dan? Alleen?!
|
|
|
Merc
Gast
|
Wat een goede meivakantie is dit geweest Bijna elke dag gekite. Vandaag weeeeeer
|
|
|
|
R@bert
|
Er zijn zat mensen, zw is lekker om te proberen. Mssn gaan Leon en Micky ook nog. I don't know..
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Die zijn waarschijnlijk (nog) met andere dingen bezig.... (tong_kitesmiley) Heb ze nl nog niet op dit forum gezien.
|
|
|
Merc
Gast
|
@ Mers, weer naar Noordwijk?
Heerlijk toch die zee!!! Gisteren was super!
|
|
|
R@bert
|
Die zijn waarschijnlijk (nog) met andere dingen bezig.... (tong_kitesmiley) Heb ze nl nog niet op dit forum gezien.
Ga je toch naar Katwijk..check de cam, ziet er wel relaxed uit. Anders ga je gewoon ff vliegeren, toch? Michiel ging toch ook vanmiddag? Ik ga werken nu, bleh...
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Ik ga even naar Vrouwenpolder! (tong_kitesmiley)
|
|
|
Merc
Gast
|
Zonde van je rij tijd
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Mers, ik heb je pb ontvangen! Toch nog een vraag. Was jij gisteren aan het eind van de middag op het noorder strand (waar vanaf maandag weer Beach Break op het strand staat) van Noordwijk met een groepje van 5 personen?
|
|
|
Micky
|
Ik ga nu ff kijken bij het Valkenburgse meer....als ie goed is daar en anders rij ik ff door naar Katwijk.. (tong_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Morgen nog playa, Mick?
|
|
|
R@bert
|
D'r liggen geen echte vrouwen hoor, Er... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Hey R@, missch. kom ik morgen wel naar Playa. Hoe laat ben je van plan te gaan??
|
|
|
Er
Geen avatar
|
@ Ellen, als het allemaal gaat lukken ben ik vanaf 11.30 uur vrij en gaan Ro en ik om ongeveer 12.00 uur rijden vanuit Leiderdorp. Uur later zijn wij dan in Oostvoorne. Hopelijk tot morgen.
|
|
|
Er
Geen avatar
|
D'r liggen geen echte vrouwen hoor, Er... (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Het stikt daar nu van de vrouwen. Kitechix Weekend is daar! (tong_kitesmiley)
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
@ Ellen, als het allemaal gaat lukken ben ik vanaf 11.30 uur vrij en gaan Ro en ik om ongeveer 12.00 uur rijden vanuit Leiderdorp. Uur later zijn wij dan in Oostvoorne. Hopelijk tot morgen.
Ik ben er waarsch. rond half 11. Hoop dat ik niet alleen ben!! Maar zal wel niet.. Gezellig!!
|
|
|
Merc
Gast
|
@ Mers, ik heb je pb ontvangen! Toch nog een vraag. Was jij gisteren aan het eind van de middag op het noorder strand (waar vanaf maandag weer Beach Break op het strand staat) van Noordwijk met een groepje van 5 personen?
Yep @ FlyGirl De zee is goed te doen op dit moment. Ik hoop zelf een dezer dagen een oefen downwinder te maken. Ben echt aan een downwinder toe. Gisteren waren we met teveel man. Hiervan konden er maar twee varen. Maar ja samen uit samen thuis. Enne wanneer schikt het jou? gr.
|
|
|
michiel v geel
|
downwinders zijn voor mietjes
net als kites van de vliegende dildo (best)
vandaag heelijk lopen raggen met rebel9 full power 26 knopen is gewoon top
en dan komt micky aan
diebeul ging nog ff met 13 proberen mafkees
|
|
|
Micky
|
Mafkees... (grinnik_kitesmiley) Was net te doen.... Later toch maar de 9m gepakt, stond toen bijna 30kn gemeten op het strand... @Rob, morgen sla ik ff over. Dinsdag waarschijnlijk wel....en woensdag en donderdag en vrijdag... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Pjoeloe
|
ik heb vanmiddag heerlijk met de 9 Shock kunnen knallen. Begin steeds meer aan die golfjes te wennen.. tis net een speeltuin
|
|
|
Merc
Gast
|
@ michiel v geel Ergens last van??
|
|
|
Mari Luz
|
Wihaaaa wat een dagje!
|
|
|
Micky
|
Wihaaaa wat een dagje! En waar was dat geweldige dagje voor jou? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|