waar materiaal halen

fuck gravity

Januari 26, 2007, 03:16:59
edit2Rapporteer  
ik ben bezig om zelf een waveboard te bouwen ik weet alleen nog niet wat voor kern ik ga gebruiken maar waar kan je corecell platen of woodcores kopen en wat kost het ongeveer

alvast bedankt
wouterb

Antwoord #1 Januari 26, 2007, 03:45:45
edit2Rapporteer  
Ik heb hier nog 3/4 blok PS (piepschuim) staan. 2,60m bij 60cm
Overgenomen van een surfplankbouwer. weet alleen niet of het 'vacuum'-krachten aankan. anders plaatje multiplex onder (en boven).
interesse? ik hoor het wel.
FunkyoneNL

Antwoord #2 Januari 26, 2007, 04:02:51
edit2Rapporteer  
corecel platen bij poly service en epoxy's ook ik dacht rond 40 eurie's per plaat ofzo ik was 160,00 kwijt voor materiaal
 suc6   
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 Januari 26, 2007, 06:09:22
edit2Rapporteer  
hey Stephan (toch?)

Wat voor waveboardje wil je gaan maken: Een echt kitewave-board, dus een dikke kern zoals golsfsurfboards of dezelfde bouwwijze als een twintip maar dan met een wave-outline?

Die laatste kun je namelijk met corecell of woodcore maken terwijl die surfboards volgens mij een een (goedkopere? en) zachtere/lichtere schuimsoort gebruiken. Want corecell of hout voor zo'n dikke kern gebruiken is een beetje nutteloos aangezien het dan veel te stijf en zwaar gaat worden.
Fuck Grafity
Gast
Antwoord #4 Januari 27, 2007, 18:57:20
edit2Rapporteer  
FUCK GRAVITY

Ik weet het nog niet zeker wat ik ga doen ik heb namenlijk een outline liggen van arpa dat is ook een soort trespa geloof ik en daar wou ik dan corecell in leggen maar het board word 170 lang denk dat het dan allemaal niet stijf genoeg word ?  
wouterb

Antwoord #5 Januari 28, 2007, 16:45:06
edit2Rapporteer  
een waveboardje is volgens mij dikker dan de gemiddelde TT. cm of 3 a 4. (toch?)en daarmee stijver
bla
Gast
Antwoord #6 Januari 28, 2007, 18:11:52
edit2Rapporteer  
FUCK GRavity

ja klopt maar het is voral de houte stringer die een wave board stijf en sterk maakt heey maar leon kan je dat pe met epoxy lijmen of lost het dan
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.