wouterb
|
Ik heb hier nog 3/4 blok PS (piepschuim) staan. 2,60m bij 60cm Overgenomen van een surfplankbouwer. weet alleen niet of het 'vacuum'-krachten aankan. anders plaatje multiplex onder (en boven). interesse? ik hoor het wel.
|
|
|
FunkyoneNL
|
corecel platen bij poly service en epoxy's ook ik dacht rond 40 eurie's per plaat ofzo ik was 160,00 kwijt voor materiaal suc6
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
hey Stephan (toch?)
Wat voor waveboardje wil je gaan maken: Een echt kitewave-board, dus een dikke kern zoals golsfsurfboards of dezelfde bouwwijze als een twintip maar dan met een wave-outline?
Die laatste kun je namelijk met corecell of woodcore maken terwijl die surfboards volgens mij een een (goedkopere? en) zachtere/lichtere schuimsoort gebruiken. Want corecell of hout voor zo'n dikke kern gebruiken is een beetje nutteloos aangezien het dan veel te stijf en zwaar gaat worden.
|
|
|
Fuck Grafity
Gast
|
FUCK GRAVITY
Ik weet het nog niet zeker wat ik ga doen ik heb namenlijk een outline liggen van arpa dat is ook een soort trespa geloof ik en daar wou ik dan corecell in leggen maar het board word 170 lang denk dat het dan allemaal niet stijf genoeg word ?
|
|
|
wouterb
|
een waveboardje is volgens mij dikker dan de gemiddelde TT. cm of 3 a 4. (toch?)en daarmee stijver
|
|
|
bla
Gast
|
FUCK GRavity
ja klopt maar het is voral de houte stringer die een wave board stijf en sterk maakt heey maar leon kan je dat pe met epoxy lijmen of lost het dan
|
|
|