Vlaardingen
|
Mmmmm voorspellingen zijn niet echt gunstig.........NW 3
|
|
|
KiteDemon
|
Knoopje of 15......kan ik eindelijk weer eens mijn nog steeds verse RaafIII 14 gebruiken.
|
|
|
Elevation
|
jij vaart alleen maar met je 9.. ga nou niet zeggen dat je eindelijk je raaf 14 gaat gebruiken...
|
|
|
Jesper
|
en vrijdag????
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Knoopje of 15......kan ik eindelijk weer eens mijn nog steeds verse RaafIII 14 gebruiken.
En ik mijn 16!!! Die ik is even kijken? Mwa.. toch zeker wel 5x gebruikt heb? Maandag gaat ie overigens weer lekker worden, hoewel dit nog ver vooruitzicht is.
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Voor 15 knopen kom ik mijn bed niet meer uit hoor. Minimaal 20! Ik wacht wel weer tot het gaat waaien.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Minimaal 30 hahaha
|
|
|
slufterhufters.com
|
Woensdag (gisteren) werd er ook een 5bf voorpelt, maar was goed hakken met de 9m.
Dus ff afwachten.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Tja das ook waar...
|
|
|
CHRIZZZZ
|
k kom mischien ook wel ff kijken of t wat wordt...
ff mn nieuwe tribal uitproberen
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Miss. zaterdag. Kan ik de 14 Raaf 2 eindelijk uitpakken (tong_kitesmiley) of miss zelfs de 18 :
|
|
|
StevenHill
|
Kan morgen op z'n snelst om 15.00 uur bij Slufter zijn. Weet niet of er dan nog iemand is?
|
|
|
JorritPi
|
Haal de 20meters maar uit de kast!
|
|
|
KiteDemon
|
Maten boven de 16 zijn zo passé. Daar wil je toch echt niet meer mee varen. Een kleine snelle kite met een snel en goed lichtweerboard heeft meer effect, en is ook nog meer fun. Ik ben vorig jaar alweer een maatje kleiner gegaan als grootste maat. Een 14 dus. Van het weekend dus de lowend testen met de 666 2007. Boardje is ietsje sneller dan de 2006, dus dat betekent ook weer ietsje meer lowend als je de snelheid erin houdt.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maten boven de 16 zijn zo passé. Daar wil je toch echt niet meer mee varen. Een kleine snelle kite met een snel en goed lichtweerboard heeft meer effect, en is ook nog meer fun. Ik ben vorig jaar alweer een maatje kleiner gegaan als grootste maat. Een 14 dus. Van het weekend dus de lowend testen met de 666 2007. Boardje is ietsje sneller dan de 2006, dus dat betekent ook weer ietsje meer lowend als je de snelheid erin houdt.
hahaha Maten boven de 16 zijn zo passé
|
|
|
CHRIZZZZ
|
windfinder geeft nu wel 30 graden op (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) alleen wat weinig wind...
|
|
|
KiteDemon
|
Ziet er erg slecht uit voor komend weekend (cry_kitesmiley)
Dat wordt echt wel ff afkicken na al die maanden dikke wind in de weekends. Denk dat ik maar ff troost ga zoeken bij mijn Xbox360. Kan ik mij ff afreageren op die irritante duitsers (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
kite deamon waarom ben je overgegaan van reaven 16 2006 naar reaven 14 2007 is dat ivm de low end mij kite maat heeft die 16 meter gekocht van je gaan we gauw eens proberen
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
mooi en erg herkenbaar is dat de meeste kiters op dit forum maar 1 prioriteit hebben........pas als er echt geen zuchtje wind staat, komen zaken als klussen in huis, aandacht voor vrouw en dat soort dingen aan bod.
|
|
|
KiteDemon
|
kite deamon waarom ben je overgegaan van reaven 16 2006 naar reaven 14 2007 is dat ivm de low end mij kite maat heeft die 16 meter gekocht van je gaan we gauw eens proberen Lowend van mijn oude 12 en 16 RII lag erg dicht op elkaar. Met De RIII 14 heb ik nu de handling van een 12 maar bijna de lowend van een 16. De RIII 14 heeft ook dezelfde highend als een 12 RII. Dus de RIII 14 vervangt zowel mijn 16 als mijn 12 RII. Daarnaast heb ik nog een BoxerSLE 9 die weer mijn oude 12 en 8 vervangt, en ook weer meer highend heeft dan mijn oude 8. 2 kites is nu meer dan voldoende voor de komplete range van 12 tot 35 knopen, en nog eens dikke overlap. Maar de lowend van de 16 RII is voor de rest helemaal top, en is zeker beter dan de gemiddelde 16. Doordat de kite snel is en ook snel stuurt, kan je deze maat ook makkelijker sinussen om nog meer lowend eruit te persen dan een 16 X4. En ook de highend van de 16 RII is stukken beter dan de 16 X4.
|
|
|
harryCab
|
Heb zelf nu een Raven2 8,12 en 16.
De 16 heb ik een keer of 6 gebruikt, niet echt veel dus. Qua wind dit jaar het meest met mijn 8 en 12 gevaren.
Welke optie zou op basis van de vaareigenschappen Raven3 het beste bij me passen, weeg zelf 77kg en vaar op een Nobile666 '07?
Raven3; 9,12 en 16 Raven3; 8, 10 en 14 Raven3; 9 en 14
|
|
|
KiteDemon
|
Met 14 en 9 ben je helemaal klaar. Het bereik van de 2007 kites is zo ruim, dat je aan 2 C-shapes ook al voldoende hebt. De reden waarom ik een SLE als kleinste maat heb is, om ook tussen de 30 en 40 knopen te kunnen varen. En omdat boven de 25 knopen de wind altijd aardig vlagerig wordt, is een SLE absoluut relaxter en gecontroleerder varen.
|
|
|