Slijtage torch 3

Derpertje

Berichten: 318
Februari 12, 2007, 02:28:39
edit2Rapporteer  
Ik ben er vandaag ook achter gekomen dat er wel degelijk slijtage is na een keer of 15 ermee te hebben gevaren. Ik heb al verschillende optie gezien om het tegen te gaan maar volgens mij is het een productiefout en daar moeten ze wat aan doen. Je ziet het bij auto's ook als er iets niet goed is dan worden ze ook terug geroepen!!!!!!
DUS WAT TE DOEN ?????
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #1 Februari 12, 2007, 02:49:36
edit2Rapporteer  
Terug naar de zaak waar je m gekocht hebt?
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #2 Februari 12, 2007, 02:54:01
edit2Rapporteer  
Je neemt de tijd om hier te klagen maar je moet de tijd nemen om naar de kiteshop terug te aan en daar een grote mond op zetten en klagen.
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #3 Februari 12, 2007, 02:56:22
edit2Rapporteer  
En daarna hier ff vertellen wat er nou precies mis mee is.
GlennVegas
Gast
Antwoord #4 Februari 12, 2007, 03:00:25
edit2Rapporteer  
lees even op hanglos de topic!! er zitten meer mensen met hetzelfde probleem... waaronder ik! Ik laat spoedig ook meer weten na telefonisch contact.  ThumpDown
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #5 Februari 12, 2007, 03:30:41
edit2Rapporteer  
Ik kan natuurlijk nu heel lullig een link leggen tussen (het gezeik over) best en naish... maar dat doe ik niet. (kiss_kitesmiley)

Ik denk dat het prima wordt opgelost, zoals dat bij best ook altijd (meestal) gedaan wordt.  schater

En ze lossen (hebbe) het (vast) wel op(gelost).  (tong_kitesmiley)
Derpertje

Berichten: 318
Antwoord #6 Februari 12, 2007, 03:41:36
edit2Rapporteer  
Ten eerste heb ik geen grote mond dus lees het nog maar eens goed door. En ten tweede is het wel een groot probleem want het mag gewoon niet gebeuren meneeer ik weet altijd alles zo goed !!!!
We betalen wel een hoop geld voor nieuwe spullen en dan mogen we verwachten dat het allemaal uitvoerig is getest. Want anders is het schandalig dat ze het evengoed zo op de markt brengen. Want het probleem doet zich al voor als je er een keer of 15 mee hebt gevaren dus ze hadden het makkelijk kunnen constateren en verhelpen.
HelldogBE

Berichten: 94
Antwoord #7 Februari 12, 2007, 03:44:50
edit2Rapporteer  
ik denk dat ze bedoelen dat de mensen hier op het forum daar weinig aan kunnen doen en dat je dit rechtstreeks aan je naishdealer moet melden...
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #8 Februari 12, 2007, 04:02:50
edit2Rapporteer  
Gast je komt hier klagen en vragen WAT TE DOEN, en dan zegt iemand wat je moet/ kan doen en is het ook niet goed, wat wil je nou eigenlijk? Naar je dealer ermee of importeur of stuur naish een mail, werkt wel bij SS.
Arnie
Gast
Antwoord #9 Februari 12, 2007, 04:05:07
edit2Rapporteer  
Mee eens Deppertje moet gewoon goed zijn en als je niet gesponserd wordt kost het gewoon veel geld en moet het meer dan 15 keer mee gaan.
En een forum is om met elkaar over KITEN te praten en problemen uit te wisselen!!!!!!!!!!!!! (grinnik_kitesmiley)
Derpertje

Berichten: 318
Antwoord #10 Februari 12, 2007, 04:06:48
edit2Rapporteer  
Dacht je dat ik dat ook al niet had gedaan dan. Het gaat mij erom hoe hij het zegt dat kan ook anders lijkt mij. En het is gewoon een groot probleem dat moet worden opgelost en ik zal niet de enige zijn dus vandaar dit onderwerp !!!!
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #11 Februari 12, 2007, 04:10:56
edit2Rapporteer  
Wat zeggen ze dan bij de winkel / importeur / naish? En als die er niets aan willen doen, dan is het een lapje versteviging het enige dat nodig is toch? €25 bij een kitereparateur.
hollandkiter

Berichten: 298
Antwoord #12 Februari 12, 2007, 04:12:52
edit2Rapporteer  
He Derpertje, rustig blijven hoor  (kiss_kitesmiley)

Nog voor het jaar half om is komen ze met de kites voor 2008. Het gaat allemaal veel te snel om goed te testen. Komt tijd komt raad, dat heb je ook bij de surfsport gezien. Ook de fabrikanten laten zich opnaaien door als maar nieuwer, beter, sneller, hoger, enz te willen. Dat gaat ten koste van kwaliteit!

Maar als je een nieuwe kite koopt voor een smak geld ga ik ervan uit dat daar wel een top service bij zit. Niet zelf lopen klooien met stickers, maar melden bij de importeur! Zij moeten met een goede oplossing komen.

Mzzl en je ging weer hard vandaag  loser
lars

Berichten: 418
Antwoord #13 Februari 12, 2007, 04:16:13
edit2Rapporteer  
Idd Derpertje! Het had ook anders geformuleerd kunnen worden! Makkelijk praten voor sommige die de kites niet zelf hoeven te betalen he...

Maar dat is niet goed dat het al zo snel slijt en dat er nog meer mensen last van hebben.

Heb je kubus(de importeur) al gesproken? Of een mail gestuurd....
Vin

Berichten: 28
Antwoord #14 Februari 12, 2007, 04:37:48
edit2Rapporteer  
Gast, praat je thuis ook zo?  loser
snip

Berichten: 399
Antwoord #15 Februari 12, 2007, 05:20:19
edit2Rapporteer  
das klote voor jou dat je pc het niet doet moet je een andere kopen maar laat die ziekte der ff buiten en meld je ff aan
Derpertje

Berichten: 318
Antwoord #16 Februari 12, 2007, 06:04:44
edit2Rapporteer  
Waarom moeten wij de consument er altijd achteraan zitten terwijl ze bij naish het zelf ook wel weten dat het een probleem is en dat er een hoop mensen ermee rondlopen. Ik vind dat ze een soort van terugroep actie moeten houden om de kite te laten repareren of verstevigen.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #17 Februari 12, 2007, 06:24:04
edit2Rapporteer  
Sorry hoor maar het is een sportopject wat zwaar wordt gebruikt net als bijv een crossmotor, en daar zit ook geen garantie op. Een slijtplekje, nogmaals, gewoon een verstevigingetje aan laten brengen en klaar. €25 nou nou. En als de kite voor de rest goed vliegt en alle goed is dan valt hier toch wel mee te leven? En tuurlijk moet je wat moeite doen, hoort bij het leven.
GlennVegas
Gast
Antwoord #18 Februari 12, 2007, 06:42:50
edit2Rapporteer  
Sorry hoor maar het is een sportopject wat zwaar wordt gebruikt net als bijv een crossmotor, en daar zit ook geen garantie op. Een slijtplekje, nogmaals, gewoon een verstevigingetje aan laten brengen en klaar. €25 nou nou. En als de kite voor de rest goed vliegt en alle goed is dan valt hier toch wel mee te leven? En tuurlijk moet je wat moeite doen, hoort bij het leven.

jij praat wel erg onzinnig!!!
kiteboy
Gast
Antwoord #19 Februari 12, 2007, 06:43:43
edit2Rapporteer  
wat voor slijtage heb je dan?
Derpertje

Berichten: 318
Antwoord #20 Februari 12, 2007, 06:47:51
edit2Rapporteer  
Ik zou maar niet meer reageren op het onzinnige gebabbel wat meneer sling and shoot uitkraamt want die snapt het nog niet na 20 posts
slufterhufters.com

Berichten: 6021
Antwoord #21 Februari 12, 2007, 14:58:47
edit2Rapporteer  
Neem eens foto's en plaats ze dan ff.

GlennVegas
Gast
Antwoord #22 Februari 12, 2007, 15:51:12
edit2Rapporteer  
mensen voor de tweede keer... de torch 3 eerste lichting kent twee slijtage punten!!!

bij de pigails... daar schuren de knopen cq lijnen je leading kapot... hierdoor krijg je natuurlijk een GAT... tweede slijtage punt is de DD bar... fantastische uitvinding maar dat kleine grijze lijntje slijt enorm hard..

Naish kennende komen ze vast met een oplossing.

Op hanglos zijn fotos te zien van iemand anders... ook onder de topic slijtage torch III
GlennVegas
Gast
Antwoord #23 Februari 12, 2007, 18:19:14
edit2Rapporteer  
vandaag contact gehad met Kubus;

 

de nieuwe lichting is inderdaad voorzien van keflar versteviging pads bij de schaafplekken. Een van deze dagen/weken ontvangt kubus speciale stukken voor de kites van de eerste lichting. Deze dingen zijn eenvoudig aan te brengen en voorzien van een handleiding over hoe en wat. Dus even in de gaten houden en je shop contacten.

 

Kortom, zoals ik al zei ik zou even bellen! en het was bekend bij Naish en het wordt netjes opgelost. Top service.

 

Het slijtagepunt bij de DD bar... het dunne lijntje is nog niet veel voorgekomen maar wel bekend, zodra ik hier meer van weet zal ik dit posten.

 

Gr glenn
mathieu3
Gast
Antwoord #24 Februari 12, 2007, 18:46:05
edit2Rapporteer  
Kijk, dankzij de ``grote mond`` van Derpertje weet iedereen nu dat Kubus cq naish met een goede oplossing komt. Top  ThumpsUp.

Mooi toch zo`n Forum. Had hij het stil moeten houden dan en alleen naar de shop gaan zonder dit op het forum te plaatsen en een hoop andere mensen met Torches het zelf laten ontdekken?? Dat is juist het mooie van dit forum, je bereikt een hoop mensen met belangrijk nieuws.

En sling en shoot; hier gaat het om overmatige slijtage, een productie fout dus, tuurlijk slijt sportmateriaal maar dit is geen normale slijtage.

Zal eens mijn Raven 3`s checken, misschien hetzelfde probleem.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.