JesseH
|
Gaat er nog iemand ergens kiten in de namiddag/avond?
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Die gast woont op Bonaire, duh... Natuurlijk gaat ie kiten
|
|
|
PeeWee
|
Kom net van het water (Andijk), helemaal alleen, heerlijk, knoopje of 13/14, mijn eerste downloop gemaakt (grinnik_kitesmiley) Lang leve de windsites die geloof ik 8 knopen voorspelde
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ouwe mazzelpik!!!
Geland BTW???
|
|
|
PeeWee
|
O (geschokt_kitesmiley). Mogelijk snap ik het niet. Maar ik heb tijdens het (toesite) keren mijn kite onderlangs gestuurd. Dat heet toch een downloop of niet. Springen met een loop erin is de volgende fase. Nu nog niet aan toe en zeker niet met mijn 14m.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mazzelaar Hoe laat was je er????? zat zelf thuis te twijfelen wel niet wel niet gaan
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo boy's alles goed met iedereen ? tijd niet meer gezien iedereen nog heel na afgelopen weekeinde we krijgen een superwind pinksteren maar ja weer zuidwest zal wel weer bloedjedruk zijn op schell (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
PeeWee
|
Mazzelaar Hoe laat was je er????? zat zelf thuis te twijfelen wel niet wel niet gaan Was er van half 5 tot 7. Ach soms rij je dus niet voor l*l (zoals jij dat altijd treffend weet te melden. PS Ik ben benieuwd naar je lapjeskite.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb er patent op om voor Jan ....l te rijden Heeeeeerlijk Lapjes kite ziet er niet uit maar vaart weer als nieuw zonder problemen. Hij is trouwens te koop voor de collecteritems. Hij is van een oude man geweest en heb de meeste tijd in de garage gelegen Wat jij in je hoofd heb daar de helft van maal 3 en de wortel 7.73 facter eraf (grinnik_kitesmiley) Gr Richardt
|
|
|
PeeWee
|
Ik heb er patent op om voor Jan ....l te rijden Heeeeeerlijk Lapjes kite ziet er niet uit maar vaart weer als nieuw zonder problemen. Hij is trouwens te koop voor de collecteritems. Hij is van een oude man geweest en heb de meeste tijd in de garage gelegen Wat jij in je hoofd heb daar de helft van maal 3 en de wortel 7.73 facter eraf (grinnik_kitesmiley) Gr Richardt Je gaat me toch niet vertellen dat je ook een waroo gaat kopen. Afgelopen weekend leek het op sommige plekken wel een waroo showroom.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Je gaat me toch niet vertellen dat je ook een waroo gaat kopen. Heb ik dat gezegd dan ???? Nee ik blijf voorlopig bij naish Kite bevalt nog steeds prima ondanks alle lapjes en stichkers
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Koop toch ook een Waroo die ziet er beter uit dan zo,n lapjes kite,en vaart ook nog stukken beter.. (grinnik_kitesmiley) en die scheurt ook niet in stukken als je hem een keerje laat crashen..
|
|
|
TBK
|
Ik heb er patent op om voor Jan ....l te rijden Heeeeeerlijk Lapjes kite ziet er niet uit maar vaart weer als nieuw zonder problemen. Ja Peter dat zag er heel BEST uit op Schellinkhout. Hij is trouwens te koop voor de collecteritems. Hij is van een oude man geweest en heb de meeste tijd in de garage gelegen Wat jij in je hoofd heb daar de helft van maal 3 en de wortel 7.73 facter eraf (grinnik_kitesmiley) Gr Richardt Je gaat me toch niet vertellen dat je ook een waroo gaat kopen. Afgelopen weekend leek het op sommige plekken wel een waroo showroom.
|
|
|
TBK
|
|
|
|
PeeWee
|
Ik weet dat je een Naish addict bent Richardt. Was maar een steekje onder water (grinnik_kitesmiley). En ja hoor de Waroo boys hebben gebeten .
|
|
|
Haring High Richardt
|
dat zag er zaterdag BEST uit op Schellinkhout Het barst van the bestjes Wat heb jij met je andere North kites gedaan Frank ????
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik weet dat je een Naish addict bent Richardt. Misschien een slechte eigenschap ??? Blijf altijd een merk trouw als het bevalt Komt misschien door Robby Nais een jeugd idool. Vaarde vroeger met mistral windsurfplanken Vaarde vroeger dus ook Mistral (vorige eeuw) Heb nou eenmaal een goed gevoel bij naish.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Lekker pompen blijven hoor jongens... Mot jij niet op je matras liggen in de tuin (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
het word weer beulen dit weekeinde eindelijk weer eens drie dagen vrij lekker uitslapen en lekker kiten waar gaan we heen ? zaterdag noord kan wel kinselonie incl barbeque incl drank (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Hans ,Zaterdag is de wind Noord en de rest van het weekend wordt hij weer ZuidWest ,Begrijp ik het nou goed ,nodig je ons allemaal uit voor een kitesesie op kinselonie en voor een barbeque.. .Maar voor zaterdag is er veel regen en niet al te veel wind voorspeld.. v z z m d Windrichting W N ZW ZW ZW Windsnelheid (bft) 3 3 4 4 4
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het wordt niet echt lekker weer met de Pinkster en zaterdag. (shame_kitesmiley) Kans op veel buien en onweer. De BBQ nog effe uitstellen Hans.. :
|
|
|
Haring High Richardt
|
ki nselonie incl barbeque incl drank Neem je ook tompoucen mee voor bij de koffie ?????????
|
|
|