|
martijnc
|
morgen iemand een plekie in auto voor me?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
morgen iemand een plekie in auto voor me?
Plek zat Martijn, maar ik zit morgen 230km uit de buurt. Volgende keer zeker hoooooooooooorrrrrrrr.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
gelukkig he lives hey pimpie alles goed ga morgen ook varen uurtje of 2 op schell
|
|
|
|
martijnc
|
Jongens woensdag oppassen, stoten van 50+
|
|
|
|
|
martijnc
|
Waar komen al die bakken met wind opeens vandaan
voorlopig hebben we niets te klagen
|
|
|
Retard
|
Martijn kom je ook ?
|
|
|
sandervdv
|
Ik ga zo naar Egmond aan Zee!
|
|
|
|
Retard
|
Gewoon onder het rijden op kitehigh xD have fun
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Gewoon onder het rijden op kitehigh xD have fun
Ja, schijnt een verslaving te zijn. En thnx, effies een uurtje mijn kop in de wind.
|
|
|
Retard
|
morgen met me kop in de wind om 11 uur !! On the spot !!!!!!!
|
|
|
martijnc
|
Martijn kom je ook ?
nee kan wel dagje vrij krijgen maar geen vervoer zondag weer veel plezier morgen, pas asjeblieft op voor die stoten van 55 knopen :S
|
|
|
martijnc
|
@ ride weet niet of je zaterdag gaat en als ik vrij kan krijgen kan ik dan met jou meerijden? dan ga ik wel met OV naar almere
|
|
|
mocem
|
als de voorspelling klopt ga ik morgen niet naar schellinkhout. dan sla ik het over. Ik kijk morgen wel hoe het er voor staat. als de wind onder de 35 knopen is dan ben ik rond 1 uur op SH.
Gr, marco
|
|
|
Chris c
|
Morgen schellinkhout ziet er goed uit..
|
|
|
Haring High Richardt
|
ga morgen ook varen uurtje of 2 op schell Waar was je ???? Ziet er naar uit dat het vanmiddag (eindelijk) weer eens gaat lukken! Probeer om ca 14.30 uur op Wijk te zijn, pier of bunker to be decided Lekker gewandeld ????? Vanmiddag weer een top sessie op schel net ff te kort Morgenochtend vroeg (uurtje of 10) nog gasten op schel ???
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wou wel gaan maar had een vermoeden dat het nie genoeg was effe vdberg gebeld en was niet genoeg dus maar effe doorgewerkt misschien morgen kijk wel even
|
|
|
Retard
|
morgen denk ik schel ik weet nog niet zeker
|
|
|
audi
|
vandaag een nieuwe waroo 9 opgehaalt. het is gelukkig weer top opgelost door van der berg
|
|
|