PeeWee
|
Veel plezier ouwe KibbelingKampioen (KiteKIng). See joes
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
@ the Kings Veul plezier mannen. geniet ervan op Veeeeeeerman. Windverwachting ziet er goed uit. Op de terug weg effe bij mij langs voor een bakkie en een portie kibbeling.
|
|
|
audi
|
Ja ja er word gevaren op fehrmarn
|
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Haring, veul plezier met de (kite) Trip en hopen op veel wind, als het zo doorgaat ziet het er maandag ook lekker uit in de middag, laten we hopen, want dan begin ik lekker vroeg met werken en lekker vroeg klaar
|
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Dit vind ik niet zo netjes Piet, een samenvatting (met link naar site), ok, maar integraal de voorspelling overnemen kan echt niet!
Vergis je niet, het is zijn inkomen...
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Idd Stefan, a.s. maandag volgens Tobias en Maastriggh toppi Mogge mot je naar de zandmotor of zuidelijker... @Ries e.a. toitoitoi oent alzow aug 'hals oent bainbroeg!' (if u no what ai mien...)
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Dacht ook zeker niet aan kwade opzet, bedankt voor het aanpassen!
|
|
|
Giertje
|
Hey Richard hoe kan het dat jij met de kroning van onze koning niet moet zorgen voor de veiligheid In Amsterdam Gewoon belachlijk dat je al weer vrij bent. Het doet maar! Have fun mannnen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Nee he! Nou moet ik een week lang JIHAAA! aanhoren of deel je gratis oordoppen uit?
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nee he! Nou moet ik een week lang JIHAAA! aanhoren of deel je gratis oordoppen uit? Richard en aanhang zijn niet zo van de JIHAAAA ,dat is die schreeuwlelijk van een BEUN . Het is wel wenselijk om een gasmasker mee te nemen ,want de gasexplosies zijn niet van de lucht,vooral na het nuttigen van een BBQ door die Haring Happer
|
|
|
|
TBK
|
Zo gasmasker, oordoppen, bbq etc. ingepakt , maar waar moet ik me kite quiver nou nog stoppen. Ga je ff een weekie weg met die haringhapper. PFFFFFFFFF
|
|
|
|
Casp12
Geen avatar
|
Weet 1 van jullie of die dag van X-beach door zou gaan morgen?? Zoja, iemand van plan te gaan?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
veel plezier jongens daar in dat verre duitsland doe ze de groeten van de beun die ligt op het ogenblik weer aan het infuus kom nie van het griepvirus af maar ja komt wel goed eindelijk dit weekend weer eens weer geen wind en geen zon zou wel eens anders kunnen hier in dit prutland de groeten JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
|
|