oude discussie

R.B.

Maart 21, 2007, 17:05:32
edit2Rapporteer  
goeide morgen iedereen,

Een tijdje geleden heb ik een discussie voorbij zien komen, dit ging over wanneer je een hoge sprong maakt en je dan zelf onder je kite door schommeld.

Nu kan ik deze discussie niet vinden (ben een digibeet) kan iemand mij die link sturen of gewoon opnieuw uitleggen wat je ertegen kunt doen.

bvd.
erik v
Gast
Antwoord #1 Maart 21, 2007, 17:44:34
edit2Rapporteer  
Het probleem zit hem vaak al in de afzet.. Probeer altijd goed aan te kanten en je zo lang mogelijk in het water te graven.

Let er ook op dat je je kite weer op tijd terug stuurt..
Moza

Antwoord #2 Maart 21, 2007, 17:56:06
edit2Rapporteer  
Ik ga niet voor je zoeken maar misschien heb je hier wat aan....staat bij het tabblad tips:

http://www.kitehigh.nl/z_tips_tip2.php
FLOF

Antwoord #3 Maart 21, 2007, 18:06:29
edit2Rapporteer  
...heb nog een tip voor je, het is 'schommelt' niet 'schommeld'

Maar eh, pop, hoogte en op tijd terug sturen dus. Als je geen hoogte pakt, dan krijg je een horizontale beweging (dus onder je kite door)...ik spreek helaas als ervaringsdeskundige en zoek ook nog regelmatig de juiste techniek....
Morres

Antwoord #4 Maart 21, 2007, 21:18:58
edit2Rapporteer  
Op tijd terugsturen is idd de manier om goed te springen.
Dus: kite goed insturen, voorbij 12uur, en dan vervolgens weer doorsturen, net voordat je het hoogste punt bereiken gaat.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.