Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
geen zorgen voor woensdag, voorlopig is het al weer sterk naar beneden bijgesteld dus er zal uiteindelijk wel weer niks overblijven.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
@ Ed
Hou me knutseltechnisch even op de hoogte want ik ben ook al aan een nieuw depowerkoord vanaf toe. Echt bizar hoe snel die slijten nu, vanaf november gevaren. 2 wkn geleden gaf die de geest op het water en daar ga je niet vrolijk van worden ook 2010 model trouwens...
@ Evan waar heb je die lijnen gehaald?
|
|
|
Ron Rodeo
|
windje wordt trouwens best goed morgen.
ga maar weer eens vroeg naar autostrand, rond een uur of 09:30 vanaf een uur of 11:00 komt het water snel op en is rond 13:50 op het hoogst. + 1.41
|
|
|
rich@rd
|
nou ik denk ook vroeg naar/uit bed te gaan om weer eens t water op te gaan! ik hoop alleen niet dat dit nu weer de derde zondag op rij zal zijn dat het toch weer helemaal niks word!!!
|
|
|
Lex
|
Nou ik ga zeker niet vroeg mn bed uit, maar ik ben morgenmiddag op het strand! Eindelijk weer is.....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
windje wordt trouwens best goed morgen.
ga maar weer eens vroeg naar autostrand, rond een uur of 09:30 vanaf een uur of 11:00 komt het water snel op en is rond 13:50 op het hoogst. + 1.41
mag ik ook?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ron, kom ook zeker naar het autostrand, gaan we ffies lekker gek doen! maar vannacht gaat de klok een uurtje vooruit. Dus rond 10u zomertijd? (uurtje minder slaap dus)
Rudo ook! word gezellig (of druk), kleine neefje en de rest van de zomerkiters komt ook al weer mee
|
|
|
hijo del viento
|
mag ik ook? [/quote] Is alles klaar Rudo thuis?? Zo ja prima Eindelijk jongens een lekkere zondag knallen en spelen!!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Ja hijo slijt snel heh? ga ze nu in ieder geval waxen, want dat moet niet fout gaan woensdag - als mn swiftje tegen de wind in komt -
|
|
|
hijo del viento
|
Is het gevaar van waxen niet dat als je wilt depoweren dat hij door de cleat heen schiet??
Mocht dat niet lukken dan pik ik je wel aan bij het aquaduct!!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Wordt het nog een gehakt dag morgen of wat??? Zo ja ben ik van de party.... Moet het eerst zien dan geloven. Ga mijn spullen alvast klaar leggen...
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mag ik ook?
Is alles klaar Rudo thuis?? Zo ja prima Eindelijk jongens een lekkere zondag knallen en spelen!! [/quote] wha thuis wel allen m'n nieuwe huis is nu echt helemaal gestript. ik zie wel moggel
|
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
morgen nieuwe tijd op autostrand om 09:30 woensdag wordt een windje............ that will separate the men from the boys.kan niet wachten.......
|
|
|
Lex
|
Sebas, als ik morgen niet te brak ben ben ik op playa! Kan je gelijk dat boardje testen! Anders moet je ff je 06 via hyves of een pbtje sturen, dan kan ik hem mischien een keer komen brengen!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Sebas, als ik morgen niet te brak ben ben ik op playa! Kan je gelijk dat boardje testen! Anders moet je ff je 06 via hyves of een pbtje sturen, dan kan ik hem mischien een keer komen brengen!
Yo Lex, ik weet nog niet waar ik heen ga morgen, moet eerst nog maar eens zien dat het wat wordt... Bedankt voor het aanbod, stuur m'n 06 wel ff.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
@ the O ook fuel???
Watskeburt met onze Best coryfee???????? Lol Alleen 7m maar die ga ik pas gebruiken als mijn best kite kapot is. De nieuwe waroo viel tegen en om dan naar de Nemesis NXG kan ik net zo goed een fuel of torch kopen. Wel jammer want de waroo 2008 en 2009 waren meesterlijk prijs en comfort. Nu zal je nog steeds de witte en rood zien en heb mijn schouder weer eens verziekt dus even niet zo veel uithaken voor mij.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Morgen grote maten dag. @ron morgen droog of nat pak naar playa ? is toch een takke eind lopen @h2h niet mijn pupillen pikken hé
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
hmmm, meeste wind nu voor de namiddag voorspeld. Met westenwind en hoog water lastig kiezen waarheen te gaan...
|
|
|
|
Ron Rodeo
|
Morgen grote maten dag.
@ron morgen droog of nat pak naar playa ? is toch een takke eind lopen
wetsuit zonder cap, zonder schoenen, zonder handschoenen. ben dat berepak nu zat.
|
|
|