|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
tis toch niet weer minder geworden heh ik zie op gratiesj windguru nog steeds vlagen van 30 in de middag @Jesse hij is nu ook al wel wat aan, ik ga alvast! ff rondje sluf varen voor hoog tij als ik het haal zie jullie zo
|
|
|
|
|
|
|
TtHoM@s
|
haha me kitehigh acount bestaat nog kennen jullie me nog XD ben hier echt lang al niet meer geweest, heb zowie zo niet zo veel gekite afgelopen half jaar maar k zit nu weer fanatiek de windmeters in de gaten te houden, of het vandaag nog wat word hoop zo nog ff te vertrekken naar rockanje of hellevoet,
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Eeey ouwe windmolenbewoner! Dat is idd een lange tijd geleden dat ik je gezien heb zeg, ga direct maar afkicken op feit dat de sluf komende jaren onbegaanbaar is.
Wat morgen brengt is zoo onzeker, veranderd met het uur zowat. maar 1 ding veranderd niet en dat is dat het gewoon waait.
|
|
|
|
Mr the Emperor
|
Kolere wat een vlaag om 1700uur...... Duurde alleen niet lang.... Of wel jongens?
En die Duitser met zijn 16m Rinho oid. Phfffffew. Die heeft geluk gehad hoor.
|
|
|
Mauro
|
Mannen! Wie is er morgenochtend op playa? Ik ben er waarschijnlijk al rond een uur of 8
|
|
|
rich@rd
|
ik ben er morgen rond half negen!!!
en ik knallen! eindelijk!
maar idd wel gek ja met die gast met die 16, maar igg wel goed dat die zn safetie wist te trekken dat is wel eens anders, maar hij was iig wel blij dat ik hem effe hielp!
trouwens hij was niet de enige die geholpen moest worden, ik was bijna mn board kwijt!
gast; met die gabrina kite BEDANKT!!! scheeld me weer een board kopen!
|
|
|
TtHoM@s
|
haha jaa ouwe buurman windmolen bewoner ben toch nog ff helevoet geweest, was prima te doen, wel ff beetje aankanten in die bui en daarna was de wind ook gelijk weg, maar toch nog ff gevaren en euhh kiters uit rotterdam voor dat we het hebben over zondag.... vanavond eerst stadhuisplein! (L)
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Kwam precies op tijd aan om mn kite op te pompen, het water op te sinussen om vervolgens van me skimboard te worden geblazen:) Lekker voorproefje voor morgen!
Als ie s ochtends al goed aan is, present!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
zoo was leuk op Rockanje was er al om 12:00 heerlijk dat zonnetje er bij...wat een timing...ik kwam bij de auto en toen...regen heel veel regen, maar ook dat ging de pret niet drukken want bij de strandtoko rechts op de 2de slag was bier, heel veel bier !!!!! en die dude die mij bij de 2 paaltjes op de 2de slag geholpen heeft: muchos gracias.... misschien morgen op de playa....maar iig met de vliegert en het plankje op pad!!! @ Ed. : hoe was de cursistE???
|
|
|
rich@rd
|
ik wil nu al wanneer komt de zon op??? pff echt zin in morgen!!!
|
|
|
richard
|
Het ziet er goed uit voor vandaag. De hele dag woei zo te zien. Ik ga even werken tot 11.00 en spring dan in de auto richting playa. De regen wordt dadelijk minder en hij gaat nog iets draaien naar ZW dus dan is ie helemaal perfect. Wordt een topdaggie. Zie jullie allemaal dadelijk
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
ga ook eerst ff werken ben rond 1200 op autostrand. KNMI: De wind draait in de middag naar west tot noordwest en neemt in de namiddag en avond aan de westkust toe tot krachtig of hard, 6 tot 7.
|
|
|
R.B.
|
Ennn waar vindt de meeting plaats?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
ga ook eerst ff werken ben rond 1200 op autostrand. KNMI: De wind draait in de middag naar west tot noordwest en neemt in de namiddag en avond aan de westkust toe tot krachtig of hard, 6 tot 7. KNMI: In de loop van de dag ontwikkelen zich buien, landinwaarts gaan deze gepaard met onweer en mogelijk ook hagel. De buien kunnen gepaard gaan met windstoten tot ongeveer 70 km/uur, in het zuidoosten tot 80 km/uur. Wordt volgens mij een meeting voor chagarijnige en gefrustreerde kiters vandaag... Is iedereen al weg ofzo?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
hey dudes...ik heb zo'n opwerp tentje( hij staat sneller dan dat je hem hebt opgevouwen en ingepakt)...maak ik mensen blij als ik die mee neem???...dacht, mooi dan kan je de spullen die niet mee het water op gaan, lekker droog leggen.
ik denk dat ik om 10:30 richtung the playa geht.
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik wacht wel eerst ff tot de wind aan gaat:) waar gaat iedereen heen?
|
|
|