|
thomasr
|
Brian nogmaals als je geen vervoer kan fixen is de trein echt geen verkeerde optie hoor
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
droog pak.... is misschien lekker maar is voor watjes... en ik ben er heilig van overtuigd dat een droogpak levensgevaarlijk kan zijn.... mare doe iig 2 mnd rustig aan... je kunt je ribben beter breken dan kneuzen...en als je niet weet waar het vandaan komt...kiten!!!! je hoeft het niet direct te voelen...kan zijn dat je na 4 dgn last van krijgt...
No hard feelings maar dan heb jij nog niet gekite bij luchttemp van -2 bij 6 -7 bft en sneeuw en kruiende ijsschotsen op het strand. Ik namelijk wel (niet dat ik dat stoer vind ofzo maar het kan echt) en met een wetsuit is het dan pas gevaarlijk en doe ik nog met gemak sessies van 3 uur achtereen zonder het ook maar een beetje koud te hebben. En hoe kun je overtuigd zijn dat een drysuit gevaarlijk is als je het zelf niet draagt? tell me.....
|
|
|
chico
|
Ha Ron, vriest je bar dan niet vast aan je depowerkoord??
Beneden de 6 graden ga ik wel iets anders doen
|
|
|
|
chico
|
- 7 bft. Is dat negatieve wind? Waar kan die vinden want daar wil ik wel eens mee kiten.
|
|
|
Ron Rodeo
|
hij had het over -7 bft.
he flapdrol, kom je morgen nog palen koppen? @Chico, Zout water bevriest niet.....
|
|
|
joggli
|
hahaha ron, veel plezier deze winter dan, neem je ook gelijk je schaatsen mee zeker als het dan dichtvriest terwijl je aant kiten ben kan je overstappen op je schaatsen! haaha mij niet gezien met die kou hoor!! wel respect trouwens!:P
|
|
|
El Banditos
|
Okee zoek nu nog een lift voor donderdag, iemand? Lijkt wel een lift topic haha. Is dat ik niet uit die kant kom anders had je best mee mogen rijden. Morgen maar weer is op het autostrand kijken na heel lang niet geweest te zijn.
|
|
|
martijn
|
Ron kan ik morgen met je mee liften?
Of iemand anders?
scheef was best oke vandaag! beetje vlagerig, maar goed te doen
|
|
|
rich@rd
|
@ron; heb van de week ook een droogpak gekocht, als die niet warm genoeg is in de winter kunnen we iig elkaar nog warm houden als we het hele strand voor ons zelf hebben!
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
ouddorp was wel lekker vanmiddag, geen hagel gezien, misschien 5 minuten regen maar daarna was het ff lekker knallen met een dikke 7bfrt:)
@Ron sneeuw op het strand dan pak je toch een snowboard:p droogpak gister nog aangehad, kapot gezweet, voorlopig nog maar ff 5/3tje
morgen 12u autostrand!
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
gistren was much better hoor ed . wie morgen vroeg oudorp sidehsore en mooie golven..
|
|
|
martijn
|
zou graag willen, maar nog geen vervoer
|
|
|
drifter
|
wie morgen vroeg oudorp sidehsore en mooie golven..
hoe vroeg is dat?
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Ja heb bijna genoeg contacten . Dacht een beetje dat het wel het originele idee was van dit topic, maarja het is dat het herfstvakantie is en dat ik dan gewoon zoveel mogelijk wil kiten. Wanneer ik weer naar school moet zal ik wss al een lift hebben als ik wil gaan kiten wanneer ik kan. Ja de trein is wel een mooie optie ja, maar iets duurder. Ik moet dan wel is een keer met iemand gaan kijken want de weg precies is naar hvh vanaf zwijndrecht en kijken hoe duur het nou precies is.
|
|
|
Ron Rodeo
|
ouddorp was wel lekker vanmiddag, geen hagel gezien, misschien 5 minuten regen maar daarna was het ff lekker knallen met een dikke 7bfrt:)
@Ron mijn windfinder zegt dattie in het noorden harder wordt?
Klopt, maar ga toch autostrandje pakken, wordt daar ook goed en rond 1400 hoog water (137 nap) dus grote vlakke stukken voor trukkendoos en lekker afzet voor loopen, heeeeeeeeeeeeeeeerlijk, kan niet wachten. ben er rond een uur of 1100
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Ik ben er ergens tussen 15 en 16u schat ik in...........Laten jullie wel wat over
@ Ron Lijntjes binnen, zwembadkaarten verstopt en soepie klaar voor John??
Ik heb er zin aan en mochten jullie me niet herkennen het is C4 as we speak en mijn Helixjes zijn dood en begraven....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hij had het over -7 bft.
he flapdrol, kom je morgen nog palen koppen? @Chico, Zout water bevriest niet..... zou graag willen maat, maar ben onbeschikbaar. komt een mooie herfst/winter aan, ga ik zekers kitend van genieten!
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
Lijkt wel een lift topic haha. Is dat ik niet uit die kant kom anders had je best mee mogen rijden.
Morgen maar weer is op het autostrand kijken na heel lang niet geweest te zijn.
haha ja jongens wees blij met zo'n enthousiasteling, hij is bijna 15 en fietsen is zo ver vanaf zwijndrecht. En brian is best aardig haha @ Brian, succes met liften
|
|
|
Yoram
|
Morgen @Autoplaya rond 11hr present.
Het is dat ik morgen al iemand moet ophalen en waar ik de route nog niet eerder van heb gereden (en moet morgen wat doorrijden), anders had ik er nog 2 kunnen meenemen.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik moet nog maar zien of de wind morgen beter wordt dan vandaag. Wel minder buien, dus dat zal wel schelen. Maar nu staat er ook nog dik 5 knopen meer dan WFSF opgeeft..als dat morgen eind vd dag ook zo is...dan dik 30 knopen ex. vlagen...dat trekt mn 9 niet....dus verzoek; 25-30 knopen max. aub!
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
ja roept u maar, rond 2 uur hoogwater dus rond 930u? golven zijn echt erg mooi voor oudoprs begrippen! wie morgen vroeg oudorp sidehsore en mooie golven..
hoe vroeg is dat?
|
|
|
|