|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Dinsdag en woensdag eindelijk weer knallen, alleen op sneeuw of water is de vraag..
Of ligt er al genoeg ijs ergens dan, dat jullie zo met de ijsmako's bezig zijn? Ik vond het ook wel erg vet in reeuwijk vorig jaar Michiel, dat moeten we zeker nog eens goed overdoen met een plassentochtje!
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@ ed het is hier net gaan sneeuwen, gras wordt al witter!! met een beetje geluk valt er vanavond nog wat
|
|
|
rich@rd
|
persoonlijk zou ik het liefste naar de drunense duinen willen gaan! bergen en vlaktes!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
leuk potje voetbal straks, Barca - Real, hakken en beulen in Camp Nau wie gaat (kan) er kijken? ik zeg 2-1 en rood voor Ronaldo
|
|
|
Ed.
|
Mooie klassieker man, ik wou dat ik kon kijken 2-0 barca
morgen met kites en snowboard in de bak polders afrijden!!
|
|
|
bezemsteel12
|
ik ga zo even kijken of er genoeg ligt, al ligt er genoeg bel ik een kennis even op om te vragen of ik het weiland mag gebruiken. voor mensen die geen plek weten kunnen dan hier dan ook wel naar toe denk ik, zou dat direct ff vragen dan
|
|
|
bezemsteel12
|
heb net even gekeken, maar het is nog niet echt veel ik kijk morgen ochtend nog even, maar ik denk dat ik gewoon naar school ga en dan woensdag of donderdag maar ga snowkite.
|
|
|
joggli
|
er ligt nog laaang niet genoeg sneeuw, op de weg blijft het beter liggen dan op het gras... en als ik onze vrienden van windguru en knmi moet geloven gaat het de komende dagen niet sneeuwen, dus vergeet snowkiten ng maar ff!! volgende week 2 maanden kaapstadddd!!!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Er ligt genoeg sneeuw op neerlands rijkswegen. Om 14u gaf KNMI uit dat de randstad overgeslagen ging worden wat betreft sneeuw. De rest is geschiedenis... @ Ed: die sneeuw van vandaag heeft al het prille ijs al verziekt. Tenzij het vanavond nog hard gaat waaien.
|
|
|
bezemsteel12
|
lag niet echt genoeg sneeuw, was echt tobben, paar rackjes gegaan, maar het was echt drama, en wind was heel vlagerig, en op eind trok die nog aan.
|
|
|
rich@rd
|
ik ga vanavond uitzoeken waar er veel sneeuw ligt en ga er morgen vanaf een uur naartoe rijden samen met andere rich, voor de geintereseerde ik zal vanavond posten waar de reis heengaat.
|
|
|
Ed.
|
vandaag epic snowkite sessie gehad op vrouwenpolder.. in het kommetje links was zo'n beetje alle sneeuw uit de omgeving opgespoten.. Foto en video komt nog:p
Er waren nog een paar gekken het water op gegaan ook!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Jahoor, jij krijgt het weer voorelkaar om in de sneeuwhopen terecht te komen waar de rest van het land het bij graskiten moest houden....
|
|
|
rich@rd
|
morgen naar helmond 1uur weg rijden half drie daar.
|
|
|
Ed.
|
let niet op de kwaliteit alstublieft, meters poeier is anders maar ik noem dit wel genoeg sneeuw om je ouwe boardje op af te raggen met hier en daar een smakelijk hoopie poeier. Je kan ook wel zien waar we heel de dag overheen zijn gevlogen, morgen weer! @Richard waarom helmond?
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
Ed. Ik trok het vanavond niet meer om de deur uit tegaan, maar zal morgen eens op ronde voor een evt nightski piste.
|
|
|
|
Ed.
|
We hebben er aardig wat bezocht Ben bang dat verse sneeuw hier er vanmiddag niet meer in zit.. @Rob misschien weet ik hier wel wat, een leuke helling bij een industrieterrein, moet er alleen wel wat sneeuw vallen eerst. en komend weekend gaat de temp ook weer omhoog
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
jongens is bij bergschenhoek achterzijde skiberg, geen leuke spot als er sneeuw ligt?
|
|
|
Ed.
|
Ben daar vorig jaar nog geweest toen er sneeuw lag, nog ff leuk naar beneden geboard:) maar ik heb liever een spot met kilometers weiland eromheen, zonder geen bomen of gebouwen iig, oostenwind is al vies genoeg.
|
|
|
Nickeltje
|
Hoe groot moet naar jullie mening een veld minimaal zijn als je er wil snowkiten?
Vorig jaar met al die sneeuw heb ik bij mijn ouders (Gelderland) flink lopen twijfelen om het op een weiland te proberen. Nadeel is dat al die weilanden omgeven zijn door sloten, en meestal door prikkeldraad hebben. Mijn vraag is of een weiland van 2 hectare bijvoorbeeld op zich te doen is of rete-onveilig...
|
|
|
Ed.
|
Een paar lijnlengtes ruimte is al genoeg, ik vind het persoonlijk belangrijker dat de wind dus niet te vlagerig is, dus dan wil je upwind wel minstens een kilometer aan weiland / water hebben, liefst een weilandje aan zee / ijsselmeer..
En je wil natuurlijk niet je kite crashen / moeten herstarten in de buurt van een prikkeldraad of bomen ofzo. En die slootjes hebben de boeren speciaal voor ons aangelegd, om te gappen
|
|
|
Nickeltje
|
Vlagerige wind en de twijfel of het oppervlak groot genoeg zou zijn is wat mij er vorig jaar van weerhouden heeft, in plaats daarvan ben ik met snowboard achter mijn paard gaan hangen, dat ging ook best leuk.
Maar misschien dat ik het deze winter dan toch eens probeer als broer en zus ook meedoen in de uiterwaarden aan de rivier bijvoorbeeld...
|
|
|