Yoram
|
@yor-am aii ja klopt volgens mij wel! Kan ffies geen gezicht bedenken Nog zo'n mooie railey kunnen poppen zoals op je foto? Ik voerde met zo'n blauwe (zwart+witte) Diablo/c-kite. Maandag maar's kijken of ik dan nog een liffie kan regelen! Heb je niet zien varen maar denk dat ik je gezicht wel kan plaatsen Op de foto ziet die er geslaagder uit dan die ging, maar vandaag niet . Volgende week bomvol met studie & werk nu het net lekker gaat waaien Wordt met geluk Scheef in de avond, liffie kan ik je maandag daarom niet aanbieden.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
@Eagle-Jannn.. laten we maar niet over jouw beginnen, je sessie was van korte duur Dat je fakkel het moest begeven ttfoee Das wel vet balen, ik neem dat dit bij een frontroll into blind kiteloop handlepas gebeurde die ff niet liep vandaag?? vind ik leuk! Nee wilde een loop met backroll doen, had de hoogte wel maar ja het ging niet zoals geplanned... Was ouwe kite anyway nog 2 weekjes en dan nieuwe kites! Yeahjjjjj!!!!!!! Kan er gelukkig nog om lachen @ jesse ben je in essouira geweest? met je tfooee
|
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
@Yor am avonddienst begint om 15;15uur op de maasvlakte dus Gaat zo richting playa
|
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Ja is niet ideaal geloof ik hè? Maatje wil persee daar omdat hij nog niet zo goed is...en wil kunnen staan.. Vandaarrrr..
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Playa is gewoon goed met NW. nooit geen problemen mee gehad. ben er ook straks rond half 12.
|
|
|
rich@rd
|
Ik ook weer eens rond een uur of 11
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Bij noorfwest waait de wind over maasvlakte I + II (voormalig Slufter). Daar staan ook die windturbines op. Dit veroorzaakt turbulentie op playa. Wanneer je ver genoeg richting het zuiden kite ben je er overigens uit/heb je er geen last van What happened met de wind? 6 m/s opeens?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het schommeld veel te veel. Ik wou een keer naar het Autostrand voor een good old herrinnering aan vroeger dat ik daar kwam. Maar ik blijf mooi thuis. Gister toch ook nog gevaren.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zo vanmorgen vroeg met laag op de Dam even kunnen varen maar wel een brave sessie en om 10u was het al redelijk op!!
Wie morgenvroeg van de partij voor een sessie am Playa uurtje of 10 / 11??
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wilde vanmidag nog ff gaan, maar 6,0 m/s is gewoon te weining... Ook op de webcams zie je weinig activiteiten. @ Hiljo: mss dat ik dat ga redden. Wordt ZW en hardere wind. Moet nieuw speelgoed testen (9m C-kite)
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
was net even op autostrand. er stond bakken met wind......10-12 knoop misschien. het was niet druk........telde even snel al 80 kites op 12 uur...... rechtsomkeer naar huis..... wanneer begint de herfst/winter???
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
wanneer begint de herfst/winter??? Volgens de heren meteologen voorspeld de "vroege zomer" een lange herfst. Wel met veel regen, maar buien gaan bijna altijd gepaard met wind Laten we het hopen Ron! Heb ook weer zin in paalnee. Mss. morgenochtend!
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Ben ook ff geweest 1x geprobeerd tegen beter weten in. Vond het helemaal ruk..! Nu weer lekker thuis
Volgendekeer beter Gr.
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Maar goed dat ik niet gegaan ben dan. Morgen moet ik overslaan ivm school. Maar ik hoeft toch nog maar 5 weken en dan heb ik 10 weken vakantie.
|
|
|
*Niek*
Logs: 0 | 39 uur
|
Ben ook blij dat ik niet ben gaan rijden.... Hopen dat er morgenmiddag nog een beetje wind over is voor een lekker after work sessie!!!
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
niks dat ik er op het strand achter moest komen dat ik mn 12m voor nix aan het oppompen was. Hij was lek-_-. Anders had ik denk ik nog wel ff lekker kunnen varen op b'dam. Andere zag ik nl nog wel gaan met een 12m
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
12m2 alleen zegt niks. Hangt ook van je kite af de Eene gaat beter dan de andere. Ook gewicht van de persoon zelf en maat board zijn van belang....
@Ron ff kijken hoe ik me voel morgen heb nu avond dienst. Morgen ook.... Dus als ik ga, ga ik van uurtje of 9:30 uur tot 13:00uur naar playa...
Gr. Vin
|
|
|
wibi
Gast
|
Morgen rond 12 uur ook aanwezig
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
niks dat ik er op het strand achter moest komen dat ik mn 12m voor nix aan het oppompen was. Hij was lek-_-. Anders had ik denk ik nog wel ff lekker kunnen varen op b'dam. Andere zag ik nl nog wel gaan met een 12m
hey niks man, je favo kite! al geplakt of istie overleden?? ik ga morgen autoplaya, alleen weet nog niet hoe laat, auto zit vol maar als je er bent kan ik je boek meenemen hihi
|
|
|
R.B.
|
Nou ik had niet echt te klagen op ouddorp.
Ben lekker wezen klooien met een skimboard. Die had ik namelijk gisteren van me vriendin gehad. Was wel grappig.
|
|
|