Bladders voor 2005 yargas

Geronimo79

Mei 01, 2007, 16:37:09
edit2Rapporteer  
Hey, na de ongelovelijke baal partij van gisteren 3 kites stuk in één weekend...
Waarvan één gerepareerd was door kiterepair, en de bladder zat gewoon nog vol met gaten...
2e liep steeds langzaam leeg, konden niets vinden.. tot dat er ineens wel een iets groter gaatje ontstond... vervolgens 's avonds laten repareren door iemand die dat goed kan... volgende dag.. PAF... groot gaat (en niet de seal...)

Goed toen baalde ik dus al... Vervolgens 15m maar geprobeerd... door een dwarrelende windvlaag, waait ie mooi op een tentharing.. en een fikse jaap in het doek.. Kortom ik was flink sjagerijnig...
Gezien deze sport me ondertussen een beetje erg duur begind te worden... en ik een tip van iemand kreeg om eens te vragen wie er bladders heeft liggen??

Ik zoek naar een LE bladder voor een Yarga 2005 11m en 13m.. En wat zou dat kosten...

Hoop dat iemand me kan helpen.

groeten Jeroen
Morres

Antwoord #1 Mei 01, 2007, 16:44:15
edit2Rapporteer  
bel gewoo nde best-dealer.
ik raad je aan om gewoon een te kopen die het goedkoopst is, en toch past
Papa

Geen avatar

Antwoord #2 Mei 02, 2007, 00:21:02
edit2Rapporteer  
Hey Themplar,

Ze hebben in USA nog bladders liggen voor je 11 en 13. Je bedoelt alleen de LE bladder toch??
De 13m LE is $80 dus ong E80 en de 11 zal iets goedkoper zijn.
Neem ff contact op met je dealer en zeg dat je weet dat ze daar zijn dan moet het goedkomen. Of wanneer je skype gebruikt moet je ff bij personen toeveoegen bestkiteboarding intypen en dan ff persoon Lia Feriancek toeveogen. Top persoon als je iets wilt bestellen.
Geronimo79

Antwoord #3 Mei 02, 2007, 05:20:01
edit2Rapporteer  
jah probleem is dat ik nu voor 80 euro customs krijg, die vele malen dikker zijn als die dingen in die yargas.. viel me een beetje tegen... en ze zijn niet echt goed te sealen...
MisterTube

Geen avatar

Antwoord #4 Mei 05, 2007, 02:16:09
edit2Rapporteer  
Ik heb nog een groot aantal LE tubes op vooraad. EUR 50,00 - EUR 90,00
tjek www.mistertube.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.