omega vs naish torch 07

dennis82

Juli 13, 2007, 01:36:30
edit2Rapporteer  
Heej gasten alles wel dan??!!

Ik vaar nu de omega en zit op een lekker nivo met  loops en wakestyle ..
Maar nu las ik in de door ons  veel gelezen magezines dat je met de torch 07 een heel geschikte kite heb voor wakestyle..
Deze kite zou een lange dode moment creeren als je hem popt en daardoor makkelijker voor de handlepass..
Dit dode moment is bij de omega niet echt aanwezig ...
Is dat bij alle bows zo dat ze na het popen zo blijven sleuren ??
En zal ik dan iid toch maar meer naar een c moeten gaan kijken met mijn vaar style??!!
Zijn er mensen met ervaring met de torch 07 ???!

help me out!!!      Groeten Dennis
slufterhufters.com

Antwoord #1 Juli 13, 2007, 02:03:16
edit2Rapporteer  
Kan alleen maar zeggen dat de Torch III gewoon idioot vet goed is voor freestyle.

Kompleet in balans met alles deze kite.

Alle Bow's sleuren bij het uithaken, zeker nadat je een uitgehaakte trick hebt gemaakt, bij de Torch III heerlijke rust voor de landing.
michiel v geel

Antwoord #2 Juli 13, 2007, 04:09:18
edit2Rapporteer  
omega is totaal niet gemaakt voor het doeleinde waar jij hem nu voor gebruikt

ik weet alleen niet of je ooit wel met c-kites hebt gevaren want dan is dat een hele nieuwe ervaring

als je toch met bows wil bijven zou ik eerder de switchblade pakken
torchjelle

Antwoord #3 Juli 13, 2007, 15:38:04
edit2Rapporteer  
ik heb alleen ervaring met de naish torch III egt super kite ga vanmiddag me nieuwe bestellen!!!!!!! ThumpsUp
dennis82

Antwoord #4 Juli 13, 2007, 20:07:11
edit2Rapporteer  
heb ervaring met de cabrinha nitro 2005 ...crossbow 1 crossbow 2 omega en waroo...
maar vaart deze torch net zo als de ouwe c kites of is er al een hele verandering in deze 2 jaar met die c kites????
drifter

Antwoord #5 Juli 13, 2007, 21:56:36
edit2Rapporteer  
xbows trekken flink hard door na uithaken.
SB2 doet dit beduidend minder.
dennis82

Antwoord #6 Juli 13, 2007, 23:11:05
edit2Rapporteer  
ik vindt de power na het uithaken van de bows wel lekker  wel lekker omdat je dan lekker hard kan poppen maar het gaat me meer om het dode moment na de pop!!
Wat zijn nu echt de verschillen met de torch en cabrinha bows want heb begrepen dat de torch met de double depower ook behoorlijk kan depoweren !!!???
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.