Boardrescue op workum. 21-07-07

Goonie

Juli 22, 2007, 16:14:06
edit2Rapporteer  
Gisteren was ik even varen op workum. Knetter druk dus ik dacht slim te zijn en naar het diepe gedeelte te gaan waar het rustig was. was het ook maar ik had mijn bord niet vast aan mijn trapeze dus bij een u96 trick verloor ik deze en met een 16m3 is het nou niet echt fijn bodydraggen. Board was dus upwind en ik kon er niet meer bij..  TOEN KWAM DE GOEIE KANT VAN DEZE SPORT WEER OMHOOG. Een andere gast zag mij mee draggen zonder board. Ik vroeg of hij wilde kijken naar mijn board en zo gezegd zo gedaan. Hij haalde mijn board gelukkig..

En dit is nou 1 van de redenen waarom ik deze sport zo TOP vind. Elkaar helpen op het strand en in het water. Ik hoop ook echt dat deze zweer nog jaren blijft hangen in deze sport.

THANX DUDE VOOR MIJN BOARD. (gast meteen rooie bowkite)  ThumpsUp
Henning

Antwoord #1 Juli 22, 2007, 16:22:40
edit2Rapporteer  
Ahh, was u dat Smiley Mooi dat het was goed gekomen, want je ging hard downwind...

Maar toch nog eens leren body-draggen met de grote kite? Je hebt nm niet altijd iemand in de buurt...
Davidoff
Gast
Antwoord #2 Juli 22, 2007, 18:17:12
edit2Rapporteer  
Wat is de sport toch mooi schater

David
Wie?
Gast
Antwoord #3 Juli 22, 2007, 19:06:49
edit2Rapporteer  
Egt dolletjes(K)
ANGER&

Antwoord #4 Juli 23, 2007, 08:26:03
edit2Rapporteer  
......en met een 16m3 ........

Heb jij een 16 kubieke meter kite,  Huh
daar heb je pas een speciale pomp voor nodig schater

En dat de meeste elkaar helpen bij verloren board, kites oplaten, kites neerhalen.........is inderdaad helemaal top.
Dat zal hopelijk voorlopig wel zo blijven.
Ga zo door kitevriendjes en kitevriendinnetjes ThumpsUp
Goonie

Antwoord #5 Juli 24, 2007, 03:42:41
edit2Rapporteer  
Wha ha.. Ja die was weer sterk en scherp.. Is best hard werken met 70 kg een 145 board en dan zo'n raven 16 aan je te shorren haha
KITEFLIGHT

Geen avatar

Antwoord #6 Juli 26, 2007, 22:08:26
edit2Rapporteer  
laatst op schellinkhout ben ik ook geholpe was wel prettig echt top, mijn kite (pl venom 13) wat ook te water geraakt maar was een golfje in gekomen en ging dus niet heel makkelijk meer omhoog, dus ff iemand geroepen die langs vaarde en die heeft toen ook even geworsteld om dat ding omhoog te gooien en na goed 5 min gelukt. echt helemaal top. zo hoef je niet naar de kant:D
super sfeer dus en die moet eeuwig blijven en bij de  ook komen scheeld toch weer geld voor sommige:D

mzzl pieter
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.