Geronimo79
|
duur... heb ongeveer zoiets gehad.. maar dan net even wat langere scheur.. en iets ernstiger uitzicht.. 160 euro bij kiterepair... maar kan een stuk goedkoper... www.bladder.nl... dit is een kitemaatje van me.. die repareert misschien wel niet zo netjes als wat ze bij kiterepair doen.. maar het is een heeeeeeeeel stuk goedkoper... en het is goed.. Is dat toevallig een yarga?? lijkt op de mijne namelijk..
|
|
|
JCS
|
Nope, het is een Rhino 04...
Aangezien ik deze kite tweedehands heb gekocht voor een mooi prijsje (€300 compleet met 2005 bar) zie ik nu al in dat ik niet naar Kiterepair ga. Ik ga zo even bladder.nl bekijken, lijkt me interessant, eens kijken wat zij hiervoor willen hebben... Thanks voor je tip!
edit: bladder.nl werkt niet, is het de goeie link die je gegeven hebt?
|
|
|
Jolien.
|
JCS: That sucks! ik ben van de week ff langs kiterepair geweest , 1 ding; ze kunnen het zeker repareren voor je, maar het zal ff dure (5 dagen zeiden ze tegen mij) (Ik kon het gelukkig gelijk laten maken, was een scheurtje van 5 cm) Stuur hun een fotootje, dan kunnen ze inschatten wat het ongeveer gaat kosten. Hoezo geen kiterepair? IK vind die gasten top, en ze fixen het echt heeeeeel netjes!! Hmm.. ziet eruit dat je je kite precies op een gedeelte hebt geparkeerd waar super veel schelpen liggen (bij de Best vlag) Goede leer voor de volgende keer; leg hem VOOR die schelpenbank, heeel groot stuk zonder schelpen
|
|
|
JCS
|
Hoi Aardbei,
Je hebt gelijk, ik had 'm op dat stukje gelegd. Bedankt voor de tip! Volgende keer loop ik even een paar meter extra.
|
|
|
Jolien.
|
Natuurlijk niet heel slim van je (grinnik_kitesmiley) je had dit kunnen verwachten! Tis zoo zonde van je kite
|
|
|
JCS
|
Tja... laten we het maar houden op een beginnersfoutje en nog niet zo heel erg veel ervaring met tubes (vloog eerst met PL)
|
|
|
Morres
|
5dagen is 5weken bij kiterepair
|
|
|
Jolien.
|
als jij t zegt hmm.. Btw er hangt hier tochzo'n gast rond, MisterTube. Die zal dit vast&zeker wel kunnen fixen
|
|
|
Morres
|
ja, was het niet mistertube.nl ofzo en anders aquilla bladders ofzo(heb al eens link gepost, gebruik zoekfunctie, dan heb je em zkr
|
|
|
|
¦Tim¦
|
toch liever een scheur in je LE
dan een LE in je scheur
|
|
|
Lex
|
toch liever een scheur in je LE
dan een LE in je scheur
Nou....dat moet je niet tegen Leon zeggen.
|
|
|
|
Morres
|
das ook voor fixen van kite?
erg goede prijs, direct doen, deze man doet het toch sneller dan kiterepair
|
|
|
JCS
|
Klinkt niet gek MisterTube!
Heeft iemand ervaringen met hem? En evt. foto's van het werk dat hij levert? Want dit lijkt mij een mooi aanbod.
|
|
|
timmuh
|
hej,
ik heb vlede jaar hetzelfde gehad met mijn rhino 04. Nu vond het nog wel de moeite waard om de kite te repareren dus heb ik dit bij kiterepair gedaan. Het zag er erg netjes uit en heb er 120 euro voor betaald. Nu is alleen 2 maanden geleden weer hetzelfde gebeurd maar dan een naad ernaast.... (grinnik_kitesmiley) ik denk dat de naden gewoon een beetje op waren..
|
|
|
|
timmuh
|
na reperatie
|
|
|
JCS
|
Ziet er goed uit.
Ik ga 'm denk ik zeker opsturen naar MisterTube, hij kan 'm vervolgens doorsturen naar een bedrijf dat de kite repareert. (MisterTube maakt dus de bladder, dat andere bedrijf de tube) en vervolgens sturen die het op naar mij. De totale kosten maak ik over naar MisterTube en die betaalt vervolgens het bedrijf dat de kite repareert. Goeie service!
|
|
|
Ian
|
North kites uit 2003 en 2004 hebben een zwakke LE. DIe zijn destijds ook bij bosjes gescheurd, precies naast de naden. Je krijg toen gewoon een nieuwe, vaak 2005, kite voor terug via kubus. Vergelijk de naden op de LE van een 2005 North en jonger maar eens met 2004.
|
|
|
Elevation
|
is dat dezelfde le die gerepareerd is, aardig verkleurt daar door de reparatie (tong_kitesmiley)...
|
|
|
JCS
|
North kites uit 2003 en 2004 hebben een zwakke LE. DIe zijn destijds ook bij bosjes gescheurd, precies naast de naden. Je krijg toen gewoon een nieuwe, vaak 2005, kite voor terug via kubus. Vergelijk de naden op de LE van een 2005 North en jonger maar eens met 2004.
Ja, inderdaad, dat bedacht ik mij dus ook vlak nadat dit gebeurd was...
|
|
|
Alferink
|
is dat dezelfde le die gerepareerd is, aardig verkleurt daar door de reparatie (tong_kitesmiley)...
Jah, of de camera is gewoon crappy quality
|
|
|
Daniell
|
Heb nog wel een bladder liggen voor een rhino 4, mankeerd niets.
25 euro komt uit een 16 meter.
|
|
|