Morres
|
woah, vet, keep us posted!
|
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Have fun daar!! En post idd af en toe is een foto, altijd leuk!
|
|
|
VincentC
|
Houd ff zoveel mogelijk details bij, volgend jaar rond deze tijd wil ik ook ergens naar een te lekker land, maarja zoveel keus... En veel plezier natuurlijk! Pas op voor haaien he
|
|
|
Molliebollie
|
ben benieuwd Pas op voor de haaien
|
|
|
Joosdo
|
Ff die australiers laten zien wat loopen is Goeie reis en hou hem heel. Mzzl Joost
|
|
|
Gpostema
|
En de pijlstaartroggen natuurlijk : Maak er de 4 maanden van je leven van gast
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Super, veel plezier daar Loepie
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey robin goede reis en veel plezier en tot horens laat ze effe zien hoe ze in hollanda een loepie maken groetjes
|
|
|
Micky
|
Hee Robin, have fun en loopse...
|
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Dank allen voor de reacties. Na 2 jaar keihard werken was ik vanzelfsprekend alweer toe aan een welverdiende : sabatical. Ik zal toch wel de wintersessies gaan missen, altijd gezellig...
|
|
|
johan
|
hEE Robin! veel plezier man op deze trip!! Ben benieuwd naar je verhalen en ik zie je februari dan wel weer op Pampus
|
|
|
Passie
|
veel plezierrr
|
|
|
Morres
|
pas ik trouwens in je kitebag? ben 183 lang en 62kg, ik kan me vast wel opvouwen..
|
|
|
Arnie26736
|
Eigenlijk zou je dat een keer moeten doen voor de gein, ben benieuwd of je door de douane komt. Tis wel wat voor try before you die
|
|
|
Morres
|
lol, pass het naar bnn zou ik zeggen
|
|
|
Elevation
|
er was een jaar of zo geleden een vent in amerika in die had zichzelf in een kist laten opsluiten en was als luchtvracht naar de andere kant van amerika vervoerd... morres, goed plan, nog ff onder vacuum, dan ben je nog wat platter... ken je een beetje lang je adem inhouden ??
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Have fun en kom maar op met het beeldmateriaal!!
|
|
|
masterrj
|
ik join je in December !!! vlieg 18 december naar melbourne waar ik maand zit ! daar maar ff kijken waar relax overnacht kan worden..hopelijk iets vinden tegen de beach aan...enjoy
|
|
|
Spike_L
|
ik zit vanaf 16 december tot 15 januari ook in Perth, even kerst vieren bij mijn schoonouders..en kiten natuurlijk . Misschien tot daar op het water... ;-)
|
|
|
emjeej
|
Ik zal dit topic in de gaten houden. Ik ga volgend jaar namelijk ook naar Aussie. Heb je trouwens ook iets van een weblog? Veel plezier en goede reis.
MJ
|
|
|
~Kas
|
ik pas makkelijker in dan jij morres;ik ben 160 lang en 43kg ong. : ik hoop dat het daar plezant word. kas
|
|
|