michiel v geel
|
zeker omdat ik net ga he
nee veel plezier in barcelona
|
|
|
Morres
|
LO-CA-TIES....Waarom verplaats ik per week we l10-15 van dit soort berichten... Succes met je zoektocht.
|
|
|
diesel oo7
|
ik vertrek de 10e mei naar el gouna via happy sports voor meer info pb je kan altijd mee hoor
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik wil ook weg!!!
wat dacht je van port leucate in frankrijk... daar zou ik ook graag is heen willen
maar fuerta ofzo lijkt me ook gaaf
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Morres, omdat je daarvoor bent aangenomen Ik snap je helemaal btw
|
|
|
|
Marijn alias Vos
|
1 ga met nog 4 andere ook naar el gouna van 8 tot 17 mei!!
|
|
|
diesel oo7
|
reisdatum is veranderd naar 13mei het lijkt me wel tof als we nu eens afspreken op 1 bepaalde dag in el gouna met alle kitehighers zo leren we ook eens wie er achter de pc zit. en samen er een vette party van maken post jullie voorstellen
|
|
|
R.B.
|
heej gasten,
lijkt mij opzich ook wel een leuk idee om ff lekker weg te gaan. Ik zie het namelijk al gebeuren dat mijn vrienden van de zomer niks gaan doen en ik heb geen zin om een heel jaar niet op vakantie te gaan snap je haha.
Maar waar ik best benieuwd naar ben is wat de kosten ongeveer zijn van een reisje.
Ik hoor graag van jullie
|
|
|
diesel oo7
|
ik betaal via happy sport
1week al inclusive in three corners ocean view 630euro
|
|
|
-Mark-
|
ik en chris gaan van 13 mei tot 20 mei naar el gouna in het panorama hotel 8 dagen allin voor 515euro ex anulerings verzekering en rijsverzekering
|
|
|
Nicolas
|
is El Gouna dan beter dan Hurghada?
|
|
|
Youri Blokdijk
|
ik wil ook nog wel een weekkie weg in mei naar el gouna , vind alleen de prijzen voor een 1 pers kamer een beetje te $$$
|
|
|
|
-Mark-
|
@ Youri Blokdijk dan moet je ff kijken of je met iemand mee kan en samen op een kamer gaan doen mensen wel vaker dan is het geod te betalen hoor
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
mark en ik hebben iig geboekt op 13 mei tot 20 mei in t panorma hotel
verder is het lekker wazig wie wel en niet wil / kan etc etc, dus mark en ik hebben gewoon geboekt
|
|
|
|
|
diesel oo7
|
@Floris dat word dan el gouna
|
|
|
|
Molliebollie
|
ik ben bang van wel... boek voor egypte wel last minute. kijk eerst nog ff verder naar cabarete ofzo
Egypte last-minute boeken zou ik niet doen. Dan ben je een paar honderd euro meer kwijt dan dat je iets eerder boekt (vertel ik uit eigen ervaring van vorig jaar) opeens gingen de prijzen per dag met 50 euro omhoog.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
100% El Gouna Ik ben net terug en ben bezig met een reisverslag incl pics, tips enz.... Hurgada daar wil je je hond nog niet los laten lopen en word je soms gek van die Egyptenaren. Groetjes
|
|
|
diesel oo7
|
ik ben benieuwd naar je verslag en tips
|
|
|