spruce
|
Ik had graag meegewerkt, maar heb net mijn kites verkocht A.s. donderdag geven ze niet echt geschikte wind af om het water op te kunnen. Beetje knippen/plakken met wat oude ruben lenten NOS beelden dan maar
|
|
|
Matthijs?!
|
teenslippers.... bij teenslippers denk ik aan bruin gebakken strandgangers of ligt dat nou aan mij... oke oke ik draag ze zelf ook maar alsnog:P
|
|
|
Kassa 3
Geen avatar
|
Ach ja, waarom ik slippers link aan stoere surfers weet ik ook niet. Maar ik hoop dat je het me kan vergeven Zijn er mensen die het leuk vinden om mee te doen aan de test???
|
|
|
® € M © 0
|
Gaat het dan waaien ?
|
|
|
Tycho
Geen avatar
|
Alle surfers lopen toch op slippers? Lijkt me duidelijk. Zelf kan ik niet helaas.
|
|
|
_Chris
|
Veel kite actie zal er wel niet te zien zijn nee Maarre, ik heb sowieso wel nieuwe teenslippers nodig dus een test is niet verkeerd En jullie hebben vast niet alleen jongens nodig Of gaat het om 1 persoon? Ik kan alleen donderdag niet
|
|
|
michiel v geel
|
leuk id, als jullie nog van testmateriaal af moeten hoor ik het
|
|
|
Nicolas
|
Hmm ik vind het dan wel een leuk idee, het kite gedeelte dan, wat sponsertjes aantrekken Mr ben dan ook niet van NL
|
|
|
JorritPi
|
CORRECTIE CORRECTIE....wind komt volgens mij juist uit de juiste richting Ik denk dat jullie beter kunnen doorrijden naar de Slufter (Maasvlakte) waar sowiezo overdag meer gekite word en waar ook met oosten wind kan worden gekite. Ik weet niet eens of ze dit wel gaat lezen op dit forum?!
|
|
|
|
Morres
|
sticky gemaakt
|
|
|
|
kitekoert
|
Hey Plien, ik vind de Reef Mick Fanning de bom! En zoals je zondag gezien hebt, is het helemaal stoer om de in de zool geplaatste bier-fles-opener te gebruiken en vervolgens heel de net gedekte tafel van je moeder nat te spuiten (per ongeluk). Jammergenoeg kan ik donderdag niet...
|
|
|
Davidoff
Gast
|
donderdag avond @ blijburg daar zullen genoeg surfers zijn!
David
|
|
|
|
Morres
|
blijkbaar niet...?
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wat ik begrepen had van de redactie wordt het a.s. zaterdag uitgezonden, en dan die week erop op donderdag avond herhaalt
|
|
|
|
Morres
|
Oja, morgen 21.50 ned3- Kassa -> slipper test
|
|
|