|
Langbeest
|
Mooie set Richard.....
|
|
|
geloof68
|
@Richardt: smileys plakken is korting pakken, veel plezier ermee!
|
|
|
|
Gehaktdag
|
Netjes, heb je ook voor elke kite een aparte bar of een set van 2?...
|
|
|
berttt
|
Ik zit echt niet op men geld en ben ook naar best gegaan voor de prijskwaliteits verhouding. Maar men droomkite is toch nog altijd de edge alleen spijtig zo rete duur. DOE JE GOED RICHARDDD
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Bert jij heb er al één die minstens net zo goed of beter is dan een Edge.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
jongens de Edge is passé, ik kan niet wachten tot dat ik de Draft aan de tand kan voelen!
|
|
|
berttt
|
Naish = Roemmel
|
|
|
|
Daaninstallatietechniek
|
(kitehigh_kitesmiley)Heb vandaag ook m'n extra boardje binnen gekregen flydoor4 Ben benieuwd wat m'n nieuwe low end is
|
|
|
|
Langbeest
|
(kitehigh_kitesmiley)Heb vandaag ook m'n extra boardje binnen gekregen flydoor4 Ben benieuwd wat m'n nieuwe low end is
Uit ervaring"very loooooowwwww"
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Naish = Roemmel + heel veel! nee Best is top. Nja op de Torch na qua vaar eigenschappen in ieder geval voor mij persoonlijk wel. En constructie technisch doen ze ook onder voor best. Ga maar kijken naar hoe de kite in elkaar is gestickt.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jullie ja. Tijd dat ik ook weer eens wat koop. Zie allemaal mooie spulletjes hier voorbij komen.
|
|
|
Langbeest
|
ik dan ook maar. net besteld O'Neill Psycho 3
|
|
|
Tim_GTS5
|
Goed pakkie lange lekkel walm
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zie dat er toch nog genoeg verdiend wordt . Snap enkel niet waarom je dit soort spullen koopt? Wat kan je er mee? Lijkt wel een superman pak en vliegeren doe je toch enkel als je klein bent?
|
|
|
FlyingHigh
|
Jullie ja. Tijd dat ik ook weer eens wat koop. Zie allemaal mooie spulletjes hier voorbij komen. Vond het al zo stilletjes van jou kant!! Maakte mij al zorgen. Dacht mss mot hij ff een tientje lenen Denk dat je meer aan een polar drysuit gehad had in deze ijstijd, Lange Veel plezier ermee man
|
|
|
Langbeest
|
Ik kon kiezen tussen een 5/3 of een 55/33 Gezien het weer, heb ik de laatste maar genomen En ja dat tientje is hard nodig
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gezien het weer zou ik eerder voor een compleet droogpak gaan met een familiepak vaseline erbij Mooi pakkie, Langbeest!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Lange beest, mss nog een neopreen kapoetsie jasje erbij voor de chill
|
|
|
Langbeest
|