El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Wow wat een overpowered gehak , geweldig dat ie nog (soort van) kan kiten! Ben benieuwd naar de nieuwe stormsjees! thx JePe!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Wel mooi dat je hem ook oprecht ziet balen van de mislukte landingen van de eerste paar sprongen.
Gelukkig gaat het later (in dit filmpje) ook weer goed :-)
|
|
|
jporry
|
nice, nou, k bn al blij dat k goed land bij 3 meter hoge sprongen heerlijk bruut die ruub
|
|
|
JePe
Geen avatar
|
Nope, ik vind het prima nog wel 'verbetering' aan 't renderen momenteel, zit momenteel nogal in de codecs en andere videoterminologie snogal ingewikkelde materie....
|
|
|
Micky
|
Het lijkt inderdaad meer op overleven dan op kiten zelfs voor Ruben... En laten we eerlijk zijn....dat was het ook die dag voor de meeste onder ons! Vlagen van 52 knopen....hmmmm. Wij zijn ook voor nog naar de slufter gereden en voor ons was het een no-go!
|
|
|
leeany
|
Prachtig om dit te zien, dat gehak van de kite. Ook ziek hoe snel zo'n kiteloop gaat op 0:50 en 1:55 ongeveer.
|
|
|
|
360
|
Wat een held. EPIC Op 1:43 zie je hoe hard het waait als Ruben zijn board loslaat. Board ligt meteen 20 meter verder!
|
|
|
Gj
|
Sorry, Maar wat saai dit? Altijd het zelfde kom met iets nieuws
|
|
|
Kevin
|
Saai ga jij er even staan GJ met die wind Ik zeg dikke respect en ziet er weer ziek uit
|
|
|
360
|
Ja man, ik stond iets daarvoor ook n uurtje op het water bij Wijk: het was pittig. wat Lenten daar laat zien is beyond alles!
Saai is het zeker niet!
|
|
|
Gj
|
Ik vind het gewoon saai omdat hij altijd het zelfde doet Kevin. Vind ik gewoon zonde. Dan mag het nog steeds zo EPIC zijn, maar ik vind het saai
|
|
|
|
Lex
|
Haha GJ, ik vind dit alles behalve saai, wat een held
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Dikke respect in die wind Je ziet aan de zenuwachtige kite dat het behoorlijk hard poeiert@!
|
|
|
Geronimo79
|
Snap GJ wel.
Ruben kan eigenlijk maar 1 ding.. hoge loops elke storm weer. Et blijft geweldig knap wat ie doet alleen ti al een paar jaar etzelfde met die vidjes. Saai vind ik et nou ook niet.. maar naar 3 sprongen weet ik et ook wel weer.
|
|
|
Kevin
|
Ruben kan maar 1 ding en dat zijn loops?? Dat ben je zeker die len10 in amerika vergeten en ik weet zeker dat ie ook nog wel een dubbele hp weet te sticken hoor
|
|
|
Idefixe
|
Het is natuurlijk wel zo dat het loopen Ruben z'n handelsmerk is en als je op het water kijkt zie je een beste bak jonge gasten hard op weg om hetzelfde "ding" te doen. Ik stond pas nog op Andijk naar een jochie van 13 te kijken die 'm toch maar ff behoorlijk hard en hoog rond knalde. De exclusiviteit gaat er dus langzaam maar zeker een beetje vanaf. Blijft natuurlijk wel een gruwelijk ding dat loopwerk
|
|
|
jesse.
Logs: 0 | 6 uur
|
@idefixe ik snap je helemaal, heb eig. wel een beetje het zelfde gevoel. Maar dan denk ik tog even 3x na, en dan ja.. doet hij die loops niet in 20+ knopen. maar in ontzettend veel meer knopen. en dat is juist het exclusive!
|
|
|
|
Gj
|
Als ik zeg dat een Renault mooi is hoeft niet iedereen dat te vinden.
Ik vind dit gewoon ontzettend saai. Telkens weer iemand die door de lucht vliegt. Kom op, laat ook wat variatie zien. Sinds 2003 heb ik niets anders dan kiteloops gezien.
waarschijnlijk worden sommige mensen nu helemaal agressief achter hun beeldscherm. Maar goed boeit me geen reet. Ik geef me mening.
|
|
|