Blauw en wit kiteboard vergeten

MagnusO

Geen avatar

Mei 24, 2010, 21:14:50
edit2Rapporteer  
Beste allemaal,

Na een sessie windsurfen op het Vollenhovermeer vanmiddag (24 mei 2010 - 17.00), viel het mij en een andere windsurfer op dat er nog twee (!) kiteboards op het gras lagen. De enige personen die er toen nog waren, waren ik, de andere surfer en een groepje vissers.
Het was een wit board en een blauw board. De witte had twee voetbanden en een soort kleine voetband/grabband in het midden.

Die middag voor we de boards zagen liggen, hebben we op het water kiters gezien/gesproken, maar geen idee wie ze zijn.

Na overleg met de andere windsurfer hebben we besloten de boards te laten liggen, omdat we geen manier konden vinden om degene die ze verloren had een bericht achter te laten in het geval we ze zouden meenemen. Als niemand anders ze meegenomen heeft, liggen ze er dus nog.
De witte lag bijna bovenop de dijk, aan de parkeerplaatskant. De blauwe lag aan de waterkant in het gras.

Als de andere windsurfer em later toch heeft meegenomen: hij reedt een donkerrode Fiat Punto.
Als de vissers ze meegenomen hebben: ze reden in een witte bestelauto, met de tekst 'Gebr. ???', van een schoonmaakbedrijf uit Urk.

Ik hoop voor degene die ze heeft laten liggen dat ze er nog liggen en hij ze weer terugvindt!

Groeten van een windsurfer
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #1 Mei 25, 2010, 22:41:11
edit2Rapporteer  
Top dat je het meld, zo zie je maar dat kiters en windsurfers prima samengaan Smiley
klaas

Geen avatar

Antwoord #2 Mei 27, 2010, 11:12:16
edit2Rapporteer  
Hej windsurfer!

Chill dat je het er ff op zet! goed bezig!
Ik heb de board ff meegenomen want ze lagen er net nog.
Als je ze kwijt bent mail mij dan even! En zet in de mail:
Welk: merk,type,maat,jaargang

grzz,
klaas
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.