Het parkeergeld is €5 voor de dag. En je kan echt maar beter een kaartje kopen, want ze controleren echt. Je kan ook voor €67,50 een seizoenparkeerkaart kopen.
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier op kitehigh en nieuw met kitesurfen in nederland ik heb het geleerd in Engeland en een vakantie egypte gedaan en daar gekite, op de spot finder van KH is vrouwenpolder aanbevolen voor de wind van morgen,
Heeft iemand een adres voor de TOMTOM? ik moet namelijk uit den bosch komen.
Ik wil morgen ook graag naar Vrouwenpolder maar heb helaas nog steeds geen vervoer. Rob, zou ik met jou kunnen meerijden? We kunnen wel afspreken in Tilburg. Ik heb er in ieder geval zin in
Gezellig!
Vind je het ok om vroeg te vertrekken, dan zijn we een beetje op tijd terug. Waar kom je vandaan? Dan kom ik je wel ophalen. pb je mijn nr wel even.........
@richard85: als je op "spots" kijkt zie je dat Breezand net links van Vrouwenpolder ligt. Ik voer die gewoon. Is voor mij ook de 1e keer Vrouwenpolder.
Leuk,de foto's en t filmpje:) Zo te zien was t n prachtdag gisteren! Maar iemand moest onze queen natuurlijk aanmoedigen, dus heb ik die nobele taak maar op me genomen;)
Wordt er vandaag nog gekite? En zo ja waar? Volgens mij vandaag weer n topdag hopelijk tot vanmiddag! grtjs marijtje
In de nacht naar zondag veel wind in het noordelijke kustgebied en zondagochtend mooie omstandigheden. Tussen 7 en 10 waait het 5-6 bft op de wadden. Na 10 uur verdwijnt daar de 6 beaufort, maar blijft het wel goed genoeg doorwaaien met windkracht 5. In het zuidwesten is de wind dan al lang gaan liggen. Dat gebeurt op nadering van een trog (dikke rode streep op de weerkaart). Hoe verder van deze trog vandaan hoe beter de wind blijft. Wil je in Zeeland zondagochtend nog het water op, dan is alleen heel vroeg gaan een optie.
Overigens is de wind zondag meer OZO dan ZO. Dat betekent dat een spot als IJmuiden zeker geen optie is. Eigenlijk zijn alleen het IJsselmeer en de wadden gunstig t.o.v. de windrichting. Daarbij komt het getij op het wad op het juiste moment binnen. Aan het eind van de ochtend is het hoog water.
Overgenomen van Hanglos.nl
Ziet er alleen goed uit op zondagochtend VROEG Ik kan sowieso niet. Dus het spijt me alleen voor jullie
Ik ga zondag mijn nieuwe boardje ophalen: een Flyradical S (testmodel uit 2010)
Heb nog een Nobille 666 (129x34) uit 2008. Voor €275 gaat die weg.