De Politie IJsselland vraagt je aandacht

Idefixe

April 06, 2011, 15:21:38
edit2Rapporteer  

Bij de NKV kwam van de politie IJsselland het volgende verzoek binnen.

Tijdens een onderzoek is er een kite met lijnen en bar aangetroffen waarvan het vermoeden is dat het hier om gestolen goederen gaat.  Het betreft hier de regio / omgeving  Zwolle. ( kitelocaties Horst / Friesland? )
Het betreft hier duidelijk "overjarig" materiaal:   Naish Aero II van 12m2 (kleuren blauw wit met zwarte belettering). Helaas kan dit materiaal niet gekoppeld worden aan een aangifte.  Ben jij op de hoogte van diefstal van het bovengenoemde materiaal in de genoemde regio dan graag even contact opnemen met de NKV ( regiocoordinator@kitesurfvereniging.nl ) zodat wij 1 en ander kunnen verder leiden.

Alvast bedankt voor je medewerking!

Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 April 06, 2011, 15:35:07
edit2Rapporteer  
Is al deze moeite nu serieus voor een antieke Aero2, of lopen ze daar zover achter dat ze nu eindelijk aangiftes van 8jaar geleden aan het behandelen zijn??
Idefixe

Antwoord #2 April 06, 2011, 15:47:11
edit2Rapporteer  
Men probeert dus goederen die waarschijnlijk gestolen zijn te koppelen aan een "gebeurtenis" . Zijzelf hebben hier geen aangifte van en misschien is er in de kitesurfwereld ergens wat bekend.
Ik ervaar dit hele ( communicatie)gebeuren als zeer positieve ontwikkeling: Nu gaat het om oud materiaal en straks misschien om jouw nieuwe  vlieger die gestolen wordt.
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #3 April 06, 2011, 15:56:33
edit2Rapporteer  
Ah, dat is al een stuk duidelijker zo. Goed bezig!
Jeffrey77

Antwoord #4 April 06, 2011, 16:01:44
edit2Rapporteer  
In mijn ogen maakt het niets uit of het een nieuwe of oude kite is. Dit zal bij iemand in beslag genomen zijn die meerdere gestolen goederen in zijn bezit had. Dus ook al zou het maar een lycratje zijn, alles wat diegene aan gestolen goederen heeft mag ie wat mij betreft voor gestraft worden.

Goede zaak dat men probeert deze persoon op zo veel mogelijk gestolen goederen aan te pakken.
Bram Wilbrink

Antwoord #5 April 07, 2011, 00:02:36
edit2Rapporteer  
Ik mis hem niet maar super natuurlijk dat er een beetje moeite gedaan wordt en de NKV benaderd wordt..
HDFrank

Antwoord #6 April 10, 2011, 15:09:54
edit2Rapporteer  
Misschien verkocht via Marktplaats???
Dan hoeft het dus niet gestolen te zijn.......

Maar het is een goede ontwikkeling dat de politie oog heeft voor het gestolen kite probleem.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.