BoardDesign Site Updated, Laat nu een gratis digitaal ontwerp maken!

BoardDesign

Geen avatar

Augustus 24, 2011, 12:11:51
edit2Rapporteer  
De BoardDesign website is geupdate.

n.a.v. onder andere opmerkingen op de verschillende fora hebben we veel van de teksten op de site aangepast. We hebben wat extra informatie over de kwaliteit van de boards toegevoegd en zo duidelijk mogelijke termen gebruikt.

Daarnaast is het nu mogelijk om gratis een digitaal ontwerp te laten maken door onze ontwerpers. Hierdoor kun je vrijblijvend eens bekijken wat we kunnen met jouw ideeën over een ontwerp, ook kun je nu gemakkelijker bestanden uploaden die we in het ontwerp naar voren moeten laten komen.

Naast deze veranderingen blijft het natuurlijk nog steeds mogelijk om je board helemaal zelf te ontwerpen.

Check http://www.boarddesign.nl voor de aanpassingen en laat maar weten wat je er van vindt!

Onze ontwerpwedstrijd is momenteel in volle gang, er zijn al verschillende inzendingen binnen. Je kunt je ontwerp nog insturen t/m 30 september. Lees hier http://www.boarddesign.nl/Ontwerp-Actie meer over de wedstrijd!
SnaaK

Antwoord #1 Augustus 24, 2011, 14:25:36
edit2Rapporteer  
Een linkje bij het kopje 'kiteboards' naar 'informatie' als in de zin van:

Klik hier voor informatie over het boardmodel (of iets dergelijks)

Kopje 'informatie' ziet er goed uit maar elke surfer klikt natuurlijk op 'kiteboards' als hij wil weten wat voor boards jullie maken. dan zien ze een lijst van 21 boards die hetzelfde zijn maar een ander design hebben. Dat vind ik vreemd in vegrelijking met andere, snap het van jullie kant wel maar vandaar ook het idee om alleen een linkje toe te voegen.
Karel79

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Augustus 25, 2011, 14:18:25
edit2Rapporteer  
Een custom graphic is wel vet maar ik zou denk ik meer geinteresseerd zijn in een custom shape / flex / bouwwijze... iig zou ik hier een keuze in willen hebben. Nu is er maar 1 board in 4 verschillende maten..

Zijn deze boards ook te testen ergens?
BoardDesign

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 25, 2011, 14:40:29
edit2Rapporteer  
Linkje naar de informatie over de boards wordt aan gewerkt, Website maker is op vakantie. Volgende week staat de link erin, Bedankt voor de tip!

Testen kan. Het liefst in het noorden van het land, als je geinteresseerd bent en even op het board wil varen kun je een mailtje sturen naar info@boarddesign.nl en dan kunnen we een afspraak maken.
BoardDesign

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 25, 2011, 15:02:21
edit2Rapporteer  
Als de wind zaterdag aan is ben ik op Mirns te vinden. Neem een extra boardje mee voor degene die willen testen dan.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.