|
|
|
|
|
Giertje
|
Kitekings Maak er een groot feest van met heel veel kite plezier daar in El Gouna En let een beetje op de Beun want die heeft al een jaar niet gevaren.
|
|
|
onderaqua
|
Viel spasss mannu super keil
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Zo...tassie gepakt. 23KG. In de handbage nog wat zooi incl 1 extra broekkie. Morguh vroeg op . Dik 2 uur rijden naar Frank. Vanuit Hoorn naar Skiphol. Hept er zin in. Voorspellingen zien er t/m woensdag tot nu top uit.
|
|
|
|
TBK
|
Tas gepakt en toch vraag je je af , moet ik dat nou allemaal wel mee ? Hebben jullie dat ook ? Iemand nog een pomp mee ? 22-25kg boardbag , weegschaal doet een beetje vaag. 7 kg handbagage. Mag ik mee zo ?
|
|
|
highkiter
|
Ik neem pomp niet mee, want die Deutsche Freunde haben toch een aufpumper Tot morgen!
|
|
|
TBK
|
|
|
|
TBK
|
Dat wordt weer vroeg opstaan elke dag , om 6.30 uur gaat de wekker en dat is nog laat, dus plak er nog maar een weekie vrij aan vast om bij te komen !
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Ries en @Peet Alvast heul veul plezier daar aan de overkant van Marocco... Ries neem je nog als stormkite je gehalveerde Kahoona mee? Schiet nof ff nice picas van t stormpie... ben wel benieuwd hoe de vlaagjes van 85 knopen eruit zien cheerio
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zie je, hij begint weer hoor. Staat ie weer iedere nacht om 4 uur naast zijn nest naar de bomen te kijken. Ben blij dat die slaapwandelaar bij je op de kamer ligt. Kan je hem gelijk weer rond die tijd binnen laten nadat ie het hele complex heeft rond gezworven met zijn ogen dicht. Mijn tassie staat klaar. Hoeveel die weegt weet ik niet. Is toch al allemaal geregeld op Schiphol, kamerindeling is bekend, plaatsen in het vliegtuig zijn geregeld (lekker veel beenruimte), storage in Egypte is geregeld. Nou lekker tukkie doen en dromen van een topweekie met de KiteKings. Blijft jammer dat de opperkiteking er niet bij is. Maar ja, volgend jaar dan maar weer. Peter en Ries........heel veel fun jongens in Spanje.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo tassie is geladen weet nie hoeveel maakt nie uit herman heeft het geregeld heerlijke dagen komen ons tegemoed wat lekker zoveel dagen geen kloten te doen slaappillen meegenomen en speciale antisnurkpillen gvd lijkt wel de apotheek in mijn koffertje ach ja richard volgend jaar gaat ie zeker weer mee alvast veel plezier ouwe kibbeling vreter zal lijpe luna de groeten van je doen en ook met karaoke word je vast gemist vooral hoe je verleden jaar de rockband normaal nadeed heerlijk om naar te kijken nou nog 1 glaasie martini dan ben ik er klaar mee kitekings vergeet niet de speciale kitekings broek mee te nemen ik zeg maar TESTBEELD SLAAP LEKKER ALLEMAAL EN TOT MORGEN PESTLIJERS JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA sorry da's de martini
|
|
|
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Heey we hebben een top sessie gehad vandaag. nu effe op de zitzakken en straks weer het water op.
|
|
|