Randy
|
tuurlijk niet, hij bied toch mensen aan.. of arno het nou direct post of dat hij het op de hoovah site zet en ik post het als nieuwsitem in het forum. Maakt toch geen verschil??............ Top actie van hoovah.. Respect to hoovah ! .. dat ze maar groot mogen worden :D:D:D...
|
|
|
slufterhufters.com
|
Blijft dan ook reklame maken als ik de site vermeldt, en het staat op de meest vooraanstaande sites hier in NL en in Belgie.
En je hebt nu eenmaal de grote jongens nodig om het onder de mensen te brengen.
En met kitehigh bereik je heel NL....
|
|
|
|
Moza
|
Tuurlijk Ik begrijp ook dat Hoovah geen cabrinha naish of slingshot marketing molen heeft, maar kitehigh is niet opgezet als medium voor de marketing van kleinere merken....maar ja ik geef het nu aan om te laten weten wat ik er van vind icm kitehigh.
Jij hebt vaak dezelfde belangen maar in dit geval zijn jouw belangen anders dan die van kitehigh.
That's it
|
|
|
-DAVE-
|
HOOVAHHH! 8)
|
|
|
Moza
|
Als het in een nieuwspost staat met link naar de hoovah site dan kan het volgens mij wel.....kijk maar....ik probeerde het alleen effe mee te geven. Ik haal het niet weg!
Het is een beetje een schemergebied.
|
|
|
Moza
|
Bovendien weet je waarschijnlijk al wie jullie willen hebben....je kent de meesten die aan de eisen voldoen!!
Dus die persoon kun je dan ook alvast bellen....dat was het laatste.
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
Ik heb er absoluut geen probleem me dat Hovaah dit forum gebruikt om wat teamriders te zoeken. Het is toch ook gewoon een leuk nieuwtje.
Waar ik wel problemen mee heb is dat er voor de diverse merken verschillende regels gehanteerd worden. Bijvoorbeeld Best heeft pas nog een paar keer een bericht gehad met volop reclame en links. Hovaah doe het op een iets nettere manier. De scholen vliegen je om de oren.
Wanneer ik een nieuwtje plaats met wat commercieel getinte info dan is het er binnen 10 min vanaf.
Kortom er moet eens duidelijk gecommuniseerd worden wat wel en niet mag !
Een ideetje : op een ander forum kunnen bedrijven wel een berichtje plaatsen maar moeten dan [com] vermelden in het onderwerp. Dan kan de kijker beslissen of hij er wel of niet op klikt.
|
|
|
KiteDemon
|
De topic is niet promotioneel of commercieel. Zie het maar als een vacature of contactadvertentie.... Maarre....ik wacht al een tijd op het nieuwe gebroed uit de nieuwe Hoovahkeuken. WAAR BLIJFT HET NIEUWE TESTBEEST!!! ->
|
|
|
mark_hafkamp
Gast
|
wat een gezeur zeg, bestaat het hele forum niet uit de goedheid van de deelnemers? deelnemers die ook ongevraagd met jullie (kitehigh) sponsors worden geconfronteerd. Zonder ons geen forum heh en ook geen sponsors voor kitehigh... dit soort berichten en nog commercieler moet kunnen. ff [com] ervoor en klaar!
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
Degene die het heeft geschreven hoeft zeker niet aan alle voorwaarden te voldoen?? " Prettig gestoord, maar wel met verantwoordelijkheidsgevoel." Dat eerste wel... maar het tweede ??? Hahaha.. Leuk dat je weer eens wat oppakt arno, mag ook wel met jou vrije tijd.. wanneer kom je weer eens met een mooi stuk voor kitehigh? Overigens ben ik het gedeeltelijk met Moza eens... gebeurt niet vaak he Moza!!??? Kijk dat hele gebeuren over wie en wat ze zijn en doen... haal dat maar lekker weg en verwijs ze naar de linkpagina waar de link naar Hoovah staat, want dat is puur reclame. Dat je mensen vraagt voor team rider heeft daarentegen niets met commercie te maken.. Prima wat mij betreft. als je het slim had gedaan, had je het naar me gemaild. Dan had het nu een nieuwsitem geweest. En Mark zonder die sponsoren hier op de site zou er geen kitehigh zijn... als er een site niet commercieel is, is dat deze wel. Alles gaat naar de site, dataverkeer, server, goedkopere stickers en hoodies..... Niet te snel conclusies trekken, zeker niet als je nog geen loginnaam hebt! Sjors ene ik blijf bij wel bij wie ik ben
|
|
|
Moza
|
Nee dat gebeurt niet vaak idd...haha...daar moet op gedronken worden * %proost%
|
|
|
KiteDemon
|
Geen Kitehigh zonder de vaste leden. En daar zit gelukkig van alles tussen. Dus dit moet absoluut kunnen. En commercieel of niet, zonder die input is het een stuk minder interessant. En de grens tussen commercie/promotie en puur enthousiasme is soms erg vaag omdat niet iedereen weet of iemand nou min of meer gesponsord is of niet. Het hangt er maar vanaf van wie de uitlatingen komen.
|
|
|
Moza
|
Geen Kitehigh zonder de vaste leden. En daar zit gelukkig van alles tussen. Dus dit moet absoluut kunnen. En commercieel of niet, zonder die input is het een stuk minder interessant. En de grens tussen commercie/promotie en puur enthousiasme is soms erg vaag omdat niet iedereen weet of iemand nou min of meer gesponsord is of niet. Het hangt er maar vanaf van wie de uitlatingen komen.
Kitehigh staat op de leden helemaal mee eens...soms is het erg vaag..maar in dit geval weet je dat Arno een relatie met hoovah heeft....en het kan niet zo zijn dat Arno wel mag omdat ie meer berichten post en BIG AIR bijvoorbeeld niet. Dus daar moeten zoals BIG AIR als shreef meer duidelijkheid in komen. Maar voor dit soort dingen heb je dus de nieuwsposts....kun je verwijzen naar een site waar je vervolgens het verhaal kan lezen.
|
|
|
Joost
|
Precies wat moza zegt er zijn bepaalde regels. Nu heeft mister hoovah him self hier een nieuwspost neer gezet maar wel onder zijn forumnaam. Dus is gewoon goed alleen had ie even een link erbij moeten zetten maar dan ook weer volgens de regels naar de link pagina van kitehigh waar hoovah tussen staat. Als we die kleine regels niet handteren krijgen we het grote voorbeeld van mislukte kite forums kitesurf.nl
|
|
|
Engel
|
Gaat dit topic nou eigenlijk over Hoovah, over wat wel en niet op het forum mag of over teamriders? Ik wil wel teamrider worden maar als ik de voorwaarden lees dan moet ik eerst maar even leren jumpen denk ik. ;D
|
|
|
Moza
|
je snapt het heel goed denk ik....ik zit er ook niet op te wachten om politieagent te spelen...maar als we met zn allen dingen afspreken dan kun je je daar toch gewoon rekening mee houden.... Politieagent zijn is k.ut....behalve als je licence to kill hebt....maar ik heb nog geen plannen in die richting :-X P)
|
|
|
max
Logs: 0 | 3 uur
|
Ja waarom al die discussies ? Tenslotte het is een kans die je krijgt, punt uit !
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
Dit gaat absoluut niet over Hovaah, wat zij doen doe ik ook.
Het gaat over de regels die gehanteerd worden op dit forum. Zie moeten voor iedereen gelden of voor niemand.
Ik stel voor dat wanneer iemand die een merk, winkel of kiteschool vertegenwoordigd en iets plaatst wat hiermee te maken heeft voortaan bij het onderwerp begint met [com]
Hierdoor kan iedereen er zelf voor kiezen om het te lezen of niet, en je weet dat het bericht niet geheel objectief is !!!!!!!!!!
|
|
|
kiteman-3
Gast
|
Beste allen, ik ben net denk ik 20 minuten bezig geweest met deze post enigzins te cleanen.......
De discussie heb ik laten staan voor de duidelijkheid.
We hebben het nu zo opgelost dat er een nieuwsbericht op de voorpagina staat: http://www.kitehigh.nl/newsnew.php?p=Hoovah_teamrider_arno
Even voor Arno, Big-Air en alle anderen die commercieel posten. Het is Kitehigh die de regels bepaald; Arjan, Rutger isp met de moderators. Een wijs generaal zei eens tegen zijn troepen: "we zijn er om de democratie te bewaken, dat wil nog niet zeggen dat wij er hier een zijn."
Dus nogmaals: Geen commerciele teksten Geen links naar scholen Geen links naar winkels Geen commerciele plaatjes/avatars
Dus niks geen [com] voor commerciele berichten... Als je nieuws hebt stuur het naar info@kitehigh.nl en dan kijken wij of het goed is voor een nieuws artikel.
Het seizoen gaat nu beginnen. Sommigen zijn al meerdere keren gewaarschuwd! This way or the high way..
Kiteman-3 Moderator Team Kitehigh
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
Wat heeft dit nu met Hanglos te maken ?
Dat jullie de regels bepalen vind ik niet meer dan terecht want het is immers jullie forum. Waar het mij om gaat is dat de regels voor iedereen gelijk zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus als Best een bericht plaatst met kijk eens wat een korting moet deze er gelijk van af !!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie moeten niet vergeten dan de gebruikens van dit forum Kitehigh een succes maken en niet een paar moderators dus een beetje luisteren naar ons commentaar is niet verkeerd.
|
|
|
~Sjors RE-CO2
|
Hey Big Air volgens mij moet jij gewoon een toontje lager gaan zingen.... Niet met dwingende wijs gaan zitten praten (men MOET niets hier)... Vind men namelijk erg onbeleefd hier, aangezien je niks te willen hebt. Ik vind die quote van kiteman-3 wel aardig.... Safe the democraty, but dont think we are one here!
Ik denk dat hij Hanglos bedoelt, omdat ze daar ook met domme [] werken op het forum....
Die moderators doen hun best waar ze kunnen... zitten ook niet heel de dag op het forum. Niets gaat er dus meteen af. ja en dit forum is gemaakt door de users en vooral die NIEUWS toevoegen en over het algemeen meer dan 53 berichten hebben. Wil niet zeggen dat mensen met minder berichten niet zinnigs hebben te melden, sommige alleen niet....
|
|
|
KiteDemon
|
Hij heeft wel een punt hier, Sjors.
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
ik bedoel het niet negatief, ik vind dit 1 van de betere forums. Ik ben zelf een paar keer in de fout gegaan door iets te commerciele berichten te plaatsen, en zal dit dus niet meer doen.
Wat ik vervolgens niet zo leuk vind is dat andere merken dit wel doen.
We moeten samen op een positieve manier dit forum zo leuk mogelijk maken, meer info en betere berichten dan op andere forums, en dan moet je niet beginnen met ' This way or the high way ' samen zijn we sterk en alleen ben je niets.
Wat is een moderator zonder berichten :-)
Kortom adem in, adem uit, relax en go with the flow.
Ik zal me aan de regels houden !!! Geen probleem, op de Kitehigh dag kunnen we er verder over praten, samen met een biertje.
|
|
|