king of the air herhaling

matsoematsoe
Gast
April 26, 2005, 10:48:20
edit2Rapporteer  
hoi kiters,

ik heb vannacht weer een geprobeerd om de herhaling van king of the air 2004  8) aan te pakken maar weer niet kunnen volhouden.. het was me gelukt tot 3 uur..(ivm met werk waar ik om 7 uur begin)moest ik echt wat slapen... Sad

Heeft iemand het opgenomen?? of weet iemand of het ergens verkrijgbaar is..op dvd..
Of zeg je ....niet interessant dit programma ...koop liever dit of dat DVDtje?? (bv acces of andere)

Groetjes,

Slis

Antwoord #1 April 26, 2005, 10:57:58
edit2Rapporteer  
volgens mij staan ze nog online bij kitewatch Smiley
Joost--

Geen avatar

Antwoord #2 April 26, 2005, 11:03:08
edit2Rapporteer  
als ik me niet vergis word het komende nacht weer herhaald, en ik denk de nacht daarna ook nog wel

dus vandaag vroeg gaan slapen en om 3 uur opstaan Wink
check het zelf nog ff want ik weet het niet 100 procent zeker
Randy

Antwoord #3 April 26, 2005, 12:14:30
edit2Rapporteer  
tjek idd gewoon kitewatch.com.. daar worden ze gehost. kan je ze zo downloaden en dan toch lekker slapen! Wink

succes!
janjo
Gast
Antwoord #4 April 26, 2005, 12:48:11
edit2Rapporteer  
SPACE MONKEYS
13 DAZE
METROPOLIS

10 keer beter dan king of the air.

Mazzel.
FLOF

Antwoord #5 April 26, 2005, 13:07:29
edit2Rapporteer  
Persoonlijk vond ik het best wel tegenvallen die serie. Zit gewoon een hele aflevering bij zonder een kiteshot. En dan constant die presentator (weet z'n naam niet), misschien een leuk koppie voor de kijkende dames, maar die gast kan echt werkelijks niks!  Undecided  Laat dan iemand presenteren die er op z'n minst iets van begrijpt....
Maar goed, smaken verschillen.
Eurosport had toen ook een programma over dezelfde editie King of the Air. Alles in 30 minuten, dat was dan weer wel vet  .^
Marc de Munnik

Antwoord #6 April 26, 2005, 16:26:02
edit2Rapporteer  
Er is geen dvd.. Alleen teamriders hebben een dvd gehad.. Maar ik geloof dat ze op kitewachts staan.
cripsel
Gast
Antwoord #7 April 26, 2005, 16:26:27
edit2Rapporteer  
Het is ook nooit goed hé...wees blij dat er iets uitgezonden wordt! :-X
Marc de Munnik

Antwoord #8 April 26, 2005, 16:28:17
edit2Rapporteer  
Inderdaad.. Ik vond het wel goed hoor crispel.. Op hanglos ook alleen maar kritiek echt top dat de media toch gewoon positief nieuws bracht en uitleg gaf.
FLOF

Antwoord #9 April 26, 2005, 17:08:20
edit2Rapporteer  
Het is ook nooit goed hé...wees blij dat er iets uitgezonden wordt! :-X

Waar slaat DAT nou weer op?  Undecided Ik geef een gefundeerde mening en geef aan dat Eurosport een dergelijk evenement WEL goed in beeld brengt. Dat die commerciele uitbaters van Veronica er een gladde zoveeldelige soap van maken met een slappe presentator doet m.i. afbreuk aan het geheel.
Maar goed, ik sluit me wel in mijn kamertje op met Martin Vari's Dream.....
slufterhufters.com

Antwoord #10 April 26, 2005, 17:42:40
edit2Rapporteer  
Is gewoon te triest voor woorden die serie, zend dan niks uit.
FLOF

Antwoord #11 April 26, 2005, 17:46:38
edit2Rapporteer  
Is gewoon te triest voor woorden die serie, zend dan niks uit.

Zo kan het natuurlijk ook  ;D
Marc de Munnik

Antwoord #12 April 26, 2005, 17:58:55
edit2Rapporteer  
Oke oke .. Ik hou wel van een discussie. DrPurno jij houd het dus liever op al die negatieve aandacht op het kiteboarden. Oke het programma was ook gewoon een soort soap. Maar wel positief kiteboarden in het nieuws. Heb daarop van mensen veel reacties gekregen.. Oo marc.. Nu weet ik wat je doet. Gaaf joh!
jeffrey

Antwoord #13 April 26, 2005, 19:22:13
edit2Rapporteer  
ik heb ze allemaal als je ze wilt hebben moet je het maar zeggen ze staan op mijn computer dus
Steven

Antwoord #14 April 26, 2005, 19:57:25
edit2Rapporteer  
klopt, die presentator brengt het geheel wel naar een lager niveau.
maar we moet en ook niet klagen, beetje kiten op tv is nooit verkeerd. heb de hele serie op dvd staan zal em nog es helemaal gaan bekijken..
FLOF

Antwoord #15 April 27, 2005, 09:35:40
edit2Rapporteer  
Oke oke .. Ik hou wel van een discussie. DrPurno jij houd het dus liever op al die negatieve aandacht op het kiteboarden. Oke het programma was ook gewoon een soort soap. Maar wel positief kiteboarden in het nieuws. Heb daarop van mensen veel reacties gekregen.. Oo marc.. Nu weet ik wat je doet. Gaaf joh!

Jij houdt van discussie? Waarom denk je dat ik zo stelling neem?  ;D

...maar inderdaad, is altijd leuk om iets van kiten op TV te zien.
Jurrien

Antwoord #16 April 27, 2005, 10:37:10
edit2Rapporteer  
hoi kiters,

ik heb vannacht weer een geprobeerd om de herhaling van king of the air 2004 8) aan te pakken maar weer niet kunnen volhouden.. het was me gelukt tot 3 uur..(ivm met werk waar ik om 7 uur begin)moest ik echt wat slapen... Sad

Heeft iemand het opgenomen?? of weet iemand of het ergens verkrijgbaar is..op dvd..
Of zeg je ....niet interessant dit programma ...koop liever dit of dat DVDtje?? (bv acces of andere)

Groetjes,

ik heb het wel op dvd alleen het laaste halfuur/uur staat er niet op
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.