Claudia
|
Hiero! ik ben nog net niet zo ver dat ik heen en weer kan varen, maar tegen die tijd wel. Wil ook weg op vakantie en ook kiten maar geen vriendinnen die kiten. Groetjes Claudia
|
|
|
jumpertje
Gast
|
ik ga ook van de zomer vak kan al van alles maar k bespaar de details ik ga naar lac de serre poncon in frankrijk is vet relaxte spot vin ik dan want k kom der al 15 jaar dus k kan et weten elke dag wind windje 3 sochtends smiddags 4 tot 5 en savonds neemt ie af dus geen avonds seccies jammmer maar k ga weer mzzzl laat maar ff wtene dan tis een wind ckere spot
|
|
|
kaboom!
Geen avatar
|
Ga naar Cumbuco in Brazilie. Daar heb je echt elke dag wind!
|
|
|
Freija
Gast
|
Hej Claudia en Eev,
Ik ga waarschijnlijk half augustus met vriendin(nen) met busje op vak.. Maar ik wil dus wel naar kite spots! Lac serre poncon, Lacanau, Camargue (Fr) of misschien Tarifa. Plannen zijn nog vaag maar periode staat wel vast... plek in de auto is er ook misschien nog wel... Moeten anders maar keertje afspreken om te kiten, lijkt me wel gezellig.
Groetjes Freija
|
|
|
Claudia
|
Hoi Freija, ja dat is wel precies de tijd waarin ik vakantie heb. Lijkt me leuk om eens te gaan kiten iig. Weet alleen niet waar Eev nu is....
|
|
|
epjstudent
Gast
|
hiero!!
Cool lijkt me inderdaad wel wat, wil graag wat meer kitende meiden leren kennen! Waar wonen/kiten jullie? Ik had inderdaad gehoord dat Brazilie erg goed is van sept tot april, maar ticket is denk ik zo duur?!
|
|
|
Freija
Gast
|
Ik woon in Rotterdam! Wil wel een keertje in het noorden komen kiten hoor! Beetje spots ontdekken... Tickets los zijn volgens mij aardig prijzig.. Maar soms heb je echt super aanbiedingen (reisje all incl.)! Want naar Tarifa rijden kost natuurlijk ook nog aardig wat! Mr lijkt me wel super gezellig in de zomer!!! Kiten & feesten
|
|
|
Claudia
|
Ja inderdaad. Freija we kunnen wel een keertje naar Mirns gaan ofzo, is voor mij ook nog wel 130 km maar wel een leuke spot. Of anders dichterbij in Schellinkhout of Enkhuizen of Edam. Muiderberg kan ook, weet niet of je dat wat vindt.
|
|
|
Eev
|
Zit wat in ja naar tarifa is een eind rijden,ik ben er 3 jaar geleden heen gevlogen en heb toen samen met een vriend een auto gehuurd in malaga (500 E per maand).
We moeten eens afspreken het gaat do,vr en za goed waaien. Ik werk helaas wel hele dagen dus voor mij is za een goeie dag om af te spreken. We moeten even kijken hoe de wind staat.Ik organiseer savonds wel een bbq op onze surfvereniging in katwijk (dus misschien beter niet te ver weg voor mij).
Kiten en feesten das wel mijn ding ja!!!
|
|
|
Claudia
|
Ik kan nog niet op zee kiten, anders was Katwijk of Noordwijk wel leuk misschien. Alhoewel, in Noordwijk zou ik me al helemaal een baby voelen.
|
|
|
Freija
Gast
|
He meiden, voorlopig ga ik nog niet met jullie mee (op vakantie, tentamens etc.)... Maar over paar weekjes wel. Maakt mij niet uit waar we heen gaan! Noordwijk of Katwijk lijkt me wel leuk, en Clau op zee valt ook wel mee, eens moet je doop zijn!
|
|
|
epjstudent
Gast
|
Inderdaad valt best mee de zee als de golven maar niet te hoog zijn! Maar waarom spreken we niet volgend weekend af in Zeeland, er is daar n kitechickweekend. Je hoeft je niet in te schrijven als je al kan kiten en eigen materiaal hebt. Kijk maar eens op www.windtown.nl! Wat voor kites hebben jullie? Waar gaan jullie zaterdag kiten? gr eveline
|
|
|
KiteKoe®t
|
Aanstaande zondag is de kitehigh meeting... Ook een goede plek om met elkaar af te spreken!
|
|
|
Freija
Gast
|
Inderdaad valt best mee de zee als de golven maar niet te hoog zijn! Maar waarom spreken we niet volgend weekend af in Zeeland, er is daar n kitechickweekend. Je hoeft je niet in te schrijven als je al kan kiten en eigen materiaal hebt. Kijk maar eens op www.windtown.nl! Wat voor kites hebben jullie? Waar gaan jullie zaterdag kiten? gr eveline Ik ben er zondag de 29ste in ieder geval bij!
|
|
|
Jappy
|
Wat gezellig, het gaat weer druk worden op Kitechicks. F.one-WaterJoe zal er ook zijn @#$
|
|
|
Claudia
|
Ja shit man, mijn ouders komen 1 keer per drie jaar ofzo op bezoek. En dus uitgerekend het kitechicks weekend. Na ja, ga ik wel de volgende. Ga je nu al op vakantie Freija? Ik wil ook, ben nog steeds ook aan het mailen en zit nog steeds te twijfelen tussen cabarete en cumbuco. Of toch maar minder lang en dichterbij.....waar zat jij aan te denken Eev?
|
|
|
epjstudent
Gast
|
Ik zit te denken aan Cumbuco voor 2 maanden sept okt of okt nov, in december vertrek ik namelijk voor n winterseizoen naar frankrijk dus wil daarvoor echt nog ff genieten van wat water en mooi weer!
Cool Freija zie je de 29e!
|
|
|
Claudia
|
Jeetje, wat een tijd, waar haal je dat vandaan. Ik moet gewoon werken maar heb nog 12 weken vakantie per jaar. Na ja, zo lang zou ik toch niet weg kunnen ivm de katten.
|
|
|
Marc de Munnik
|
Ik ben er ook de 29ste .. !! Hopelijk waait het een beetje dan!
|
|
|
Freija
Gast
|
Ben jij een vrouw Marc ?
|
|
|
Claudia
|
JA! Ben jij een chicky soms?
|
|
|
vanes
Gast
|
8) 8) @#$ @#$ 8) ik ga ook van de zomer vak kan al van alles maar k bespaar de details ik ga naar lac de serre poncon in frankrijk is vet relaxte spot vin ik dan want k kom der al 15 jaar dus k kan et weten elke dag wind windje 3 sochtends smiddags 4 tot 5 en savonds neemt ie af dus geen avonds seccies jammmer maar k ga weer mzzzl laat maar ff wtene dan tis een wind ckere spot CHECK http://www.lacdeserre-poncon.nl,is zeer goedkoop erg dicht bij de kitespot en zet er erg verzorgd uit..misschien een idee om het huis met 4 of 6 man te huren?
|
|
|
vanes
Gast
|
Hiero! ik ben nog net niet zo ver dat ik heen en weer kan varen, maar tegen die tijd wel. Wil ook weg op vakantie en ook kiten maar geen vriendinnen die kiten. Groetjes Claudia
check:http://www.lacdeserre-poncon.nl erg goedkoop mooi huis te huur voor 4tot6 personen...het is sirect aan het meer..de kitespot waar meerdere kiters zijn is wel iets verderop maar wel goed te bereiken met de auto k denk ong 10km.. @#$ @#$ @#$ 8) 8)
|
|
|
kootsie
|
mmmm, wat is er eigenlijk mis met mannen?
|
|
|